Egy farkas segített ki az autóból, mondanom se kell, hogy meglepődött, amikor kiszálltam.
-Köszönöm.
Nem akartam időzni a farkassal, ezért inkább gyorsan megkerültem az autót és Nic karjába karoltam.
-Remélem tudod, hogy mit csinálsz, Nic.
Azzal a szívdöglesztő mosolyával rám nézett, majd megszorítva kezem előre mentünk.
-Mindig.
A parti olyan fényűző és csillogó volt, hogy kellett pár másodperc, hogy felfogjam, hol is vagyok. Mindenhol hostessek voltak egy-egy kör tálcával a kezükben és kinálgatták a pezsgőket. A benti gazdag vadak pedig annyira puccosan öltöztek, hogy már vártam a számlát, hogy csak rájuk néztem. Kihúztam magam, hogy ne hozzak szégyent az alfára.
-Üdvözlünk néhány embert, megiszunk egy-két pohár pezsgőt utána már megyünk is.
-Jól hangzik.
El se mertem mozdulni Nic mellőle, míg én azon koncentráltam, hogy bájosan mosolyogjak és hogy ne essek el a ruhámban vagy szimplán a lábamban, addig ő különböző férfiakkal társalgott. Az elején próbáltam figyelni a beszélgetésre, de a harmadik mondat után már nem is igazán értettem, hogy miről van szó. Idővel nagyon megéheztem, ezért elsuttogom magam.
-Megyek harapni valamit.
Nic csak bólintott felém, ezért kis léptekkel megindultam a büfé asztalhoz. Az első falatka egy tonhalas apró pogácsa volt, ami isteni volt. A harmadik falatkánál jártam, amikor körbevettek. Három aranyhajú hiéna nő pezsgős pohárral a kezükben méregetett. Lenyeltem a számban lévő falatot és vártam, hogy megszólaljanak.
-Segíthetek valamiben?
Az idősebbik nő, aki lehetett úgy negyven, olyan közel lépett hozzám, hogy éreztem az izzadságát, ami a drága parfümjével próbált elnyomni.
-Mégis mit lát benned?
Oldalra fordította a fejét és beleszimatolt a levegőbe.
-A fajtánk legundorítóbb faja vagy. Egy hiba, semmi elegancia, vagy bármiféle vonzó tulajdonság.
-Olyan mint egy csupasz majom, akit próbáltak olyanná alakítani mint amilyenek mi is vagyunk.
A legfiatalabbnak kinéző hiéna is elkezdett sértegetni.
-Pontosan. Sajnálatos módon ezzel maga Mr. Ness pozícióját fenyegeti, hiszen mindenki tudja, hogy a hatalom fenntartásához egy erős pár kell, de te...te harmatgyenge vagy. Nem fog sokáig tartani a kapcsolatotok...talán akkor belátja, hogy egy hozzánk hasonló ragadozó mellett a helye.
Gonosz kuncogásukkal nem is törődnék, de akkor a hátuk mögül megláttam Nic világító sárga szemeit. Nagyon dühös kisugárzása volt, csodálom, hogy nem törte össze azt a vékony pezsgőspoharat, amit a mancsai közt tartott. Amint észrevette, hogy nézem vonásai és a tekintete is megválltozott, kihívóan bámult és várta, hogy mit lépek a sértegetésekre. Nem kellene izgatnia, de amikor feszegeti a határaimat nem tudok ellenállni, amúgy is untam már a hiénák nyüszitéseit, ezért kikerülve őket az alfahím felé vettem az irányt legalább is azt akartam, de az elöl álló hiána nő megragadta a karomat és maga felé fordított.
-Mégis mit gondolsz, hogy csak úgy faképnél hagyhatsz minket?!
Nem akartam semmi féle összetűzésbe keveredni, csak inni akartam a drága pezsgőből és az incsi-fincsi kajákból, de nem hagyhatom szó nélkül, hogy egy hozzá hasonló hozzám érjen. A szabadabbik kezemmel én is megfogtam a csuklóját. Megszorítottam, hogy érezzem a pulzusát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vadak (Gator család 1)
Fiksi RemajaEgy világ amiben az emberi faj csak a történelmi könyvekben található meg. Vadaknak nevezett félig ember-félig állat kinézetű lények uralják a világot. Lora Gator egy hétköznapi lány, aki fogyatékossága miatt, nem tud részt venni a mostani világban...