24

603 59 25
                                    

~~~~~~~2 gün sonra~~~~~~~~

Felix'den

Havaalanına Bright'ı karşılamaya gidecektim ve bunun hayalini kuruyordum ta ki korumaların gelip 'Bay Lee, arkadaşınızı havaalanından bizim almamız gerekiyor. Bay Park'ın emri' demesiyle bütün hayallerim suya düşmüştü.

Ama buna üzülmek yerine yinede yıllar sonrasında -Hyunjin dışında- en yakın arkadaşımı görücektim.

Ve tek bir dileğim vardı.

Üyelerle özellikle Hyunjin ile iyi anlaşmaları. Zaten Bright girdiği her ortama kolaylıkla uyum sağlayabilen biri.

Kapının çalması ile herkesin 'Felix,Bright geldi' diye bağırması bir olmuştu.

En az 2 dakika içinde kapının önüne dizilmiştiler ama ne yazık ki kapıyı açmayı akıl edemediler. Elimi alnıma vurup kapıya doğru adımlamıştım. Ve tam o anda karşımda eskisinden daha da yakışıklı,karizmatik,uzun biriyle karşılaşmıştım.

Ben donup kalmışken o sırıtıp bana sarılmıştı.

"Geleceğimi haber verdiğim halde bu haldeysen gelmeden önce haber vermesem nasıl olucaktı acaba."

Sırtına vurup.

"Fiziksel olarak değişmişsin ama beynin hala aynı."

Bunun üzerine içtenlikle kıkırdamıştı. Kapıda durmayı bir yana bırakıp içeri geçmiştik,Chan hyung hemen Bright'ın elinden eşyalarını alıp.

"Senin için bir oda ayarladık umarım rahat edersin."

Demiş ve üst kata çıkmıştı.

"Aslında gerek yoktu,zahmet olsun istemem,bir tanıdığımın yanında kalmayı planlanmıştım. Buraya hem Felix'i görmeye hem de dilinden düşürmediği sevgilisini ve arkadaşlarını görmeye geldim."

Ve işte tam o sırada Bright geldiğinden beri ona anlamsızca bakan Hyunjin'in,gururla omuzlarını dikleştirmesine şahit olmuştuk.

"Ben sizi tanıyorum zaten. Kısaca tanıtayım o halde kendimi. Adım Bright soyadım Vachirawit,şuan 21 yaşındayım. Taylandlıyım ancak Avustralya'da okudum Felix ile de orda tanıştık zaten biliyorsunuzdur. Bu kadar."

"Peki,şuan ki mesleğin nedir?"

"Oyunculuk,tiyatro bölümü okudum ve şuan iş gelmesini bekliyorum."

"Hesap sormak gibi olucak ama bir tanıdığının yanında kalacağını söyledin ve galiba Kore'ye de ilk kez geliyorsun."

"Ah evet,Kore'ye ilk kez geliyorum ama arkadaşım Taylandlı,onunla kalacağımı söylemiştim."

"Bir gece kalsan olmaz mı ya!"

"Bilmem."

Ve işte o an. Gözleriyle Hyunjin'i işaret etti,yanlış anlama olayını ona anlatmıştım ve bu yüzden -Bright gibi biri- utanıyordu.

"Şey... Hyunjin ile tanışmadın. Sana bahsetmiştim. Zaten biliyorsun."

Karşımda oturan Hyunjin'e bir şey söylesene bakışları atarken,nihayet tanışmaya tenezzül etmişti.

"Hyunjin ben. Zaten tanıyorsundur. Ve sanırsam sana yanlış anlama mevzusunu da anlatmış. Ama konuyu bu kadar büyütmek istemiyorum ve eminim ki kafa dengi bir insansın bu yüzden seni bir yanlış anlaşılma ile yargılamak istemiyorum. Umarım iyi anlaşırız Bright Vachirawit."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I FOUND YOU | HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin