Felix'ten
"Sana aşığım Hyunjin."
Bekledi. Hiçbir şey yapmadan öylece bana bakıyordu.
"Sen bana?"
Kendini göstererek sorduğu soruya buruk bir gülümseme verdim.
"Evet. Ben sana."
"Biz şimdi...ne oluyoruz?"
"Bilmem ne olmak istersin?"
Kapının açılması ve büyük bir gürültünün odaya yayılmasıyla bakışlarımız kapıya doğru dönmüştü.
Minho,Chan,Changbin,Jisung,Jeongin ve Seungmin.
"Hala soruyonuz mu gerizekalılar! Bugün içinde sevgili olmazsanız son saatlerinizi yaşıyor olursunuz!"
"Ömrümü tükettiniz şimdi biz çıkıyoruz sizde sevgili olup aşağı gelin! Pizza söyledik soğumadan gelin."
Hepsi teker teker dışarı çıktı. Odada derin bir sessizlik oldu ve 5 dakika sonra gür kahkaha seslerimiz bütün odayı doldurdu.
"Bak daha gülüyorlar. Çabuk olun lan!"
Minho hyung'un gelip tekrar bize bağırmasıyla kendimize gelmeye çalıştık.
"Felix. Ben bu konuda iyice düşünmeni istiyorum. Yani daha sonrasında neden sevgili olduğumuz hakkında kafanda sorular olmasını istemiyorum."
"Ben bu konuda bir kaç aydır düşünüyorum zaten. Sadece platonik bir aşık olduğumu düşünmüştüm ama bardan sonra herşey değişti. Belki uzaklaştık ama bu herşeyi daha iyi anlamamızı sağladı."
"O zaman Lixiee~ herşeyin olan adamı ilk sevgilin de yapar mısın?"
"Tabi ki. Seninle sevgili olurum Hwang Hyunjin."
........
Aşağı indiğimizde herkes bize bakıyordu.
"Sevgili oldunuz mu?"
"Sanırım."
"Sanırım diye bir cevap yok! Oldunuz mu olmadınız mı?"
"OLDUK! HYUNG İNANA BİLİYOR MUSUN! FELİX VE BEN SEVGİLİYİZ. HYUNJİN'İN KARISI FELİX! AH KULAĞA ÇOK HOŞ GELİYOR!"
"Hey! Ben neden karı lakabını alıyorum!"
"Çünkü çok tatlı ve sevecen bir yapın var. Öhom öhom yani sesin aksine."
Bunun üzerine yurtta büyük bir kahkaha yayıldı.
"Siz çok tatlı oldunuz ya. Ben de sevgili istiyorum."
"Sana da bir adayımız var aslında."
"KİM!?"
"MİNHO HYUNG'DAN BAŞKA GÜZEL ADAY OLUR MU!"
"Neyse ya bakarız bir ara."
Çoklu bir şekilde hepimiz 'Ne?' diye bağırdık.
"Şey yani.... Neyse çok acıktım ben. Hadi soğumadan yiyelim."
"Olaydan kıvırma şeklinde,muhteşem."
Bugün benim hayatımda ki bir diğer dönüm noktası oldu. Açık konuşmak gerekirse korkuyorum çok fazla korkuyorum. Fanlardan,şirketten,oppacılardan,antilerden ama ilişkimiz bir gün öğrenildiği zaman,ne derlerse desinler onu bırakmayacağım. Çünkü bu ne fanların,ne oppacıların,ne şirketin,ne de antilerin hayatı,hikayesi. Bu bizim hikayemiz,hayatımız. Bu Hyunjin ile Felix'in hikayesi. Bizim hikayemiz.
------
Biliyorum bu bölüm ultra mega kısaydı ama böyle konularda hiç iyi değilim. Çıkma teklifi olduğu için beni çok zorladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I FOUND YOU | HYUNLİX
FanficHyunjin küçüklüğünden beri Felix'e aşıktı fakat Felix ülkesini değiştirdiğinde ondan bir daha ne haber almış ne de görmüştü. Ama nereden bile bilirdi ki stajyerlik yaptığı şirkette 'Stray Kids' adlı gruba üye olduktan sonra yollarının birleşeceğini...