3

1.3K 103 74
                                    

Felix'ten

Şuanda lisenin kapısının önünde bekliyorum haftanın son günü olduğu için müdür öğrencilere duyuru,okul kuralları falan anlatacakmış.

Yarın okulda gösteri olduğu için birisi okulda şarkı söyleyecekti ve tahmin edin hocamız kimi seçti?

Maalesef ki beni, yanlış anlamayın şarkı söylemeyi seviyorum ama Hyun olmadığı için içimden gelmiyor işte.

Okullar arası eğlence amaçlı bir düzenleme olucak ve her okuldan en az bir kişi şarkı söyleyecekti.

Okulda fazla arkadaşım yok,konuştuğum insanlar var elbette ama yakın arkadaş kavramına giren bir insan yavrusu yok. Olmasın zaten benim tek bir yakın arkadaşım var o da Hyunjin.

Her neyse müdür geldi,yaklaşık 15 dakika falan konuştuktan sonra bizi sınıflara yönlendirdi.

Sınıfa girdik,herkes kendi sırasına çantasını koyup arkadaşlarıyla konuşmaya başladı.

Ben de kafamı sıraya gömüp dersin başlamasını bekliyordum.

Aradan bir 10-15 dakika geçtikten sonra sıramın yan tarafında bir hareketlilik hissettim.

Kafamı kaldırıp gelen kişiye baktım bu Bright'tı. Derin bir nefes verip ona baktım. Sırıtarak bana bakıyordu.

"Neden gülüyorsun?"

"Tepkilerin çok güzeldi."

Diyip kahkaha atmaya başladı. Tabi bütün sınıf bu şen kahkahasıyla beraber kafasını bize çevirdi.

"Yo ne alaka sadece baktım."

"Sadece baktın? Kafan sıraya gömüluyken neden gözlerini fal taşı gibi açtın o zaman?"

"Alakası yok."

"Her neyse müzik hocası seni çağırıyor."

"Birincisi müzik dersi görmüyüroz o yüzden müzik hocası değil,rehberlikçi."

"Rehberlikçiyse neden müzikle ilgileniyor?"

"Off sus kafa bulandırma. Neden çağırıyor?"

"Yarın gösteride şarkı söyliceksin ya prova yapacakmışsınız."

"Tamam gidiyorum o zaman."

"Git?"

"Hocaya söyle ama tamam mı?"

"Tamam ya merak etme."

"Görüşürüz."

"Anladık görüşüceğiz hadi git."

"Gittim."

"Hadi ya."

Gülerek sınıftan çıktım ve rehberlik hocasının odasına gitmeye başladım.

Odaya geldiğimde kapıyı çalıp "gel" komutunu duyunca içeri girdim.

"Hocam beni çağırmışsınız."

"Evet Felix neden geldiğini biliyor musun peki?"

"Evet,Bright bahsetmişti."

"Güzel o zaman bugün ilk üç derse kadar prova alalım, sonra dinlenmek için eve gidersin olur mu?"

"Tabi hocam."

✿✿✿✿4 saat sonra✿✿✿✿

Prova bitmişti,eve geleli yarım saat oluyordu neredeyse.

Yalan söylemiyeceğim, çok fazla yorulmuştum. Uyumayı denedim ama uykuda tutmuyordu,yapacak bir şey olmadığı için annemler gelene kadar film izlemeye karar verdim. Okuldan da erken geldim yapcak bir şey yok başlıyacağız bir şeye.

I FOUND YOU | HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin