16

828 81 54
                                    

Hyunjin'den

Bir karar aldım. Felix'e açılıcam. Ne kaybederim ki?

Ya benim yüzüme bakmazsa? Hayır,senden nefret ediyorum pis ibne,derse.

Beynim bana ne tür bir oyun oynuyor cidden? Ona açılmak istiyorum çünkü artık bu his acı veriyor. Her an başka birisiyle ilişki yaşayabilir veya hoşlanabilirdi. Öyle bir şey olsaydı bana anlatırdı buna eminim. Ama yinede sevdiğim adamın dudaklarından başka birisine ilgi duyduğunu duyarsam dayanabilir miyim bilmiyorum.

Ona açılmak istemiyorum çünkü her türlü olumsuz cevaptan korkuyorum. Elbette düşünmek istiyorum veya sana karşı bir aşk beslemiyorum derse bir şey diyemezdim. Ben onun sadece arkadaşıydım değil mi?

Özellikle de son konuşmamızdan sonra oldukça gaza gelmiştim. Keşke söylediğim şeyleri kendim de yapabilseydim. Ama sadece lafta kolaydı işte.

Kafamdaki düşüncelere son verdim. Ona açılacaksam net olmalıydım. Kararsız değil. Böylesi daha verimli olurdu.

Ama yinede acil bir karar vermeliyim. Eğer daha fazla açılmazsam duygularımın içinde ölücektim.

Bu 2 ay içinde ona kesin bir şekilde açılıcam. Kafaya koydum ya evet açılacaktım ona ne kayberim ki?

Şimdi sakin olmam gerekiyor yoksa kendi kendime verdiğim bu gazla gider çocuğun dudağına yapışırım.

Hiçbir şey düşünmemeye çalışarak duşa girdim ve kendimi yine aynı şeyleri düşünürken buldum.

...

"Ya çok sıkıcısınız. Biraz eğlenceli olun ya uzun süre sonra ilk kez evde geçirdik bu günü. Her akşam televizyon izliyorsunuz. Oyun falan oynayalım."

"Ne yapalım Jeongin. Böyle de zaman geçiyor. Öyle de."

"Changbin hyung cidden çok sıkıldım oyun falan oynasak ölmeyiz ya!"

"Jeongin haklı aslında bütün geceyi evde televizyon karşısında geçireceğimize oyun oynayalım daha iyi olur."

"Jisung tamam diyorsa benim için sorun yok."

"Jisung ölüme tamam olsa sen de tamam olucan yani?"

"Sana ne ya işine bak!"

"Tamam klasik oyunlardan oynayalım?"

"UNO veya Tabu?"

"Hayır ya UNO olmaz Chan hyung hep kazanıyor!"

"Mükemmel olmak benim suçum değil Felixciğim."

"Hile yapıyorsun belki nerden bilicem?"

"Klasik kaybeden insan sözüdür bu 'hile yaptın belki' ama merak etme sen de bir gün mükemmel olmayı öğreniceksin."

"Mükemmel olmasına gerek yok o zaten mükemmel."

"Aman tanrım! Shipim moment verdi!"

"Fanlar bunu duysaydı kalp krizi geçirirdi. Net."

"Öhom öhom. Ne oyniyacağımıza karar mı versek artık hm?"

Aman tanrım. Bu bir rüya olmasın lütfen. Hyunlix konusu açılınca kızardı mı o? Ve hemen konuyu kapatmaya çalıştı. Bu ne şimdi kafam allak bullak oldu.

"Dümdüz şişe çevirmece oynayalım işte ya."

"Off o kadar seçenek sundum,sunduk. Ne bu şişe çevirmece aşkı ya."

"Bilmem. Bilmediğimiz sırlarınızı öğrenmek ve istediğim şeyi yaptırmak hoşuma gidiyor olabilir."

"İyi peki herkes için tamamsa oynayalım şu lanetli oyunu."

I FOUND YOU | HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin