9

1K 98 99
                                    

9 hafta sonra

Hyunjin'den

Çıkışımızı sergilemiştik. Kısa sürede fazla olmasa da oldukça iyi bir izlenim bırakmıştık insanların üzerinde o kadar çok olmasa da 100 den fazla fanımız olmuş ve yolda yürüdüğümüzde bir kişi bile olsa fotoğraf çekilmek istiyordu.

Bu durum hoşuma gitmiyor diyemem insanların sevgisini hissetmek çok hoş geliyor bana.

Bazen kıskançlık krizine girmiyor değilim tabi. Çıkış yaptıktan sonra her üyeyi kendisine bias seçen fanlar ve Felix'e oldukça fazla sevgi gösteren bazen abartıp 'kocam' gibi şeyler diyen fanları olduğundan fazla kıskanıyorum.

Grup olarak üyelerle de olduğundan daha iyi anlaşmaya başladık. En büyük örnek Jisung ile aramız düzeldi.

Aslında hyunglar sayesinde oldu yoksa öyle kalmaya devam ediyor olurduk.

Şuanda Felix ile birlikte yatakta uzanmış vaziyette sarılıyor ve konuşuyorduk.

İkimizde telefonlarımıza gelen bildirim ile telefonları elimize almıştık.

Jisung kişisi 'Minho' kişisini ekledi.
Jisung kişisi 'Chan' kişisini ekledi.
Jisung kişisi 'Changbin' kişisini ekledi.
Jisung kişisi 'Jeongin' kişisini ekledi.
Jisung kişisi 'Seungmin' kişisini ekledi.
Jisung kişisi 'Lilix' kişisini ekledi.
Jisung kişisi sizi ekledi.

Jisung kişisi gruba 'coco cola pepsi Lee Felix çok seksi' ismini verdi.

Jisung:
Evet. Dedim ki muhteşem ötesi bir grubuz neden mesaj grubumuz olmasın.

Siz:
Niye en son beni ekledin?!

Jisung:
Olur öyle ya.

Siz:
Bir daha olmasın.

Jisung:
Olmaz canım.

Minho:
Canın?

Seungmin:
Bu da gelmiyor gelmiyor Jisung birine güzel bir şey diyor. Işık hızında geliyor.

Minho:
Jisung sevdiğim bir arkadaşım,o yüzden yani.

Seungmin:
Bence Minho hyung Jisung'dan hoşlanıyor. Bana katılanlar?

Jeongin:
🤚

Changbin:
🤚

Chan:
🤚

Lilix:
🤚

Siz:
🤚

Minho:
Sizi kara listeye yazdım lan!
Ayrıca ben gay değilim.

Seungmin:
İnanmış duruşu.

Jeongin:
Anlık Seungmin hyung:🗿

Jisung:
Tamam ya,abartmayın.

Seungmin:
Abartmadık?

Chan:
Tamam ya susun. Felix neden mesajlara bakmıyor?

Siz:
Lix'in işi var.

Minho:
Ooooo ne işi var 😉?

Siz:
O göz kırpmayı yediririm sana,ne işi olucak duş aldı şimdi uyumaya çalışıyor.

Minho:
Öncelikle bana bir şey yediremezsin!
Veee neden duş aldı 😉😉😉?

Chan:
Hayır hayır bu olamaz daha çok küçüksünüz.

Seungmin:
Senin aksine.

Jisung:
Konudan sapmayalım. Hyunjin cevap ver!

Siz:
Yorulmuştu ben de duş al sonra dinlenirsin dedim. Konuşuyorduk uyumaya çalışıyor şimdi de. İçiniz fesat sizin.

Minho:
Tüh be ümitlenmiştim.

Jisung:
Oh be rahatladım.

Chan:
Sorun çözüldüğüne göre telefonları bırakın ve aşağı gelin. Film falan izleyelim,sıkıldım.

Jeongin:
Tamam 🙃 ben getiririm diğerlerini hyunggg ❤️💞💕.

Chan:
Sen de olmasan ne yapardım ben.

Jeongin:
Ne demek hyung💕💞❤️💋💗💖💝💓🎠💟🎶.

Minho:
Iyy çok fazla kalp var gözüm kanadı.

Chan:
Sus da aşağı gel.

Minho:
İyi be.

Minho:İyi be

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I FOUND YOU | HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin