6

3.3K 468 43
                                    

6| Uzaklara giden tek yönlü bir trendeyim, ama sen hâlâ aklımdasın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6| Uzaklara giden tek yönlü bir trendeyim, ama sen hâlâ aklımdasın.

Kim Taehyung'un davranışlarında normal gelmeyen bazı durumlar vardı Jeon Jungkook'a göre.

İki aya yakın bir zamandır oda arkadaşıydılar ve hâlâ ona karşı çekingen davranmasına bir anlam veremiyordu. Üzerini banyoda değiştiriyor, sırtı ona dönük uyuyor, tensel temas içinde olmaktan kaçınıyordu. Jungkook içindeki hislere net anlamlar bulamazken onun bu davranışlarını sinirlerini bozuyordu. Onunla konuşmak istiyor olsa da rahatsız hissedeceğinden endişe ediyordu.

Elindeki poşetlerle odadan içeri girdi, Kim Taehyung çalışma masasındaydı. Onun geldiğini duymamıştı. Poşetleri kapının girişinde yere bıraktı. Üzerindeki kalın şişme montu çıkardı. Kim Taehyung bir kez dönüp bakmamıştı ona, bu hâli tuhaf geldi. "Merhaba." diye seslendi ona, bir tepki alamamak korkmasına neden oldu. Elini onun omzuna değdirdi. Kim Taehyung korku dolu gözlerle Jeon Jungkook'u dönerken bir an kontrol edemedi feromonlarını, güzel bir hava büründü odaya. Kim Taehyung kulağındaki kulaklıkları çıkardı, masanın üzerinde duran telefonunun ekranına dokundu. Onun müzik dinleyebiliyor olacağı aklının ucundan geçmemişti. "Özür dilerim." dedi Jungkook, oda arkadaşı kendini çabuk toparladı. "Önemli değil hyung, bir an korktum, müzik dinliyordum." dedi Kim Taehyung, yutkundu ve yeniden önüne dönmeden önce kapının önüne bırakılmış poşetlere baktı.

"Akşamki parti için bir şeyler aldım, umarım seversin."

Jungkook kendi yatağına otururken konuşmak istiyordu, Kim Taehyung onu dinliyor olduğunu bilmek iyi hissettiriyordu genç Alfa'ya. "Kimler gelecek?" diye sordu Taehyung, gergin göründüğü belliydi. Jungkook ona endişe etmemesi gerektiğini söylemek istiyordu. Onu bu kadar tedirgin hissettiren neydi? Yeni insanlarla tanışmaktan mı hoşlanmıyordu? İnsanlarla arası iyi mi değildi? Jeon Jungkook, onu anlamak ve bilmek istiyordu. İçindeki endişelerin hepsini önüne sersin, Jungkook onları ortadan kaldıracak bir şey yapsın diye yanıp tutuşuyordu. Alfa'sının bu korumacı halini anlamıyordu. Kim Taehyung'a hisler besliyor olsa bile o Alfa'ydı, ne korunmaya ne de sığınılmaya ihtiyacı vardı. Kendi ihtiyaçlarını giderebilmek için en az Jungkook kadar güçlüydü. "Ne düşünüyorsun, hyung?" diye sordu Kim Taehyung, onun dalgın görünümü şaşırtmış görünüyordu oda arkadaşını.

Ona kendi düşüncelerinden bahsedemezdi, Kim Taehyung'u tedirgin etmekten başka bir işe yaramazdı bu. Sessiz çocuğa karşı içinde biriken hislerin hiçbir anlamı yoktu. "Dersler çok yoğun." demekle yetindi, kendini zihinsel olarak bitkin hissediyordu, yalan değildi. Yoğun dersler, ona karşı içinde yeşerenler derken delirecek gibi hissettiriyordu ona. "Anladım, bu akşam biraz kafan dağılır." dedi Taehyung, ona gülümsemeye çabaladı. "Jimin'i de çağırmak isterdik ama yurda bir Omega giremez." dedi Jungkook, bir kez girmiş olması bu riski alabilecekleri anlamına gelmiyordu. "Buradaki çalışanlar tam bir aptal." Taehyung'un söylenmesini duydu, o da Jimin'in bir kez girebildiğini hatırlamış olmalıydı.

i think i'm lost again' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin