2| Şimdilik sadece insanları izliyorum.
Yoğun bir eğitim dönemine başlayacağını biliyordu Jungkook lakin başını derslerden kaldıramadan bir hafta sona ermişti bile. Yurt odasında, pencerenin kenarındaki koltukta oturmuş fırtınayı izlerken bakçedeki yüksek kavak ağacının dalları cama vuruyordu. Koyu renkli bulutlar Namsan Dağı'nın zirvesinde dolanıyordu, içindekileri dökmek için bir an bekliyorlardı. Yurt odasının kapısı aniden açıldığında irkilerek bakışlarını fırtınadan çekti, üzerindeki uzun, siyah kabana sarınmış olan oda arkadaşı içeri girdi. Ayakkabılarını çıkardı, kapının kenarında bırakmış olduğu siyah terliklerini giydi. "Hava çok soğuk." dedi Jungkook, yurt odası sıcaktı, bacaklarını karnına kadar çekmiş hâlde oturuyordu.
Taehyung'un yüzündeki hoşnutsuz ifade kabanını çıkarıp dolaba asarken de devam etti, ona ne olduğunu sormak istiyordu. Bir hafta boyunca toplam konuştukları cümle sayısı onu belki bulmuştu. "Odada kahve mi içildi?" Taehyung onun konuşmasını beklemeden sorduğunda kısık bir mırıldanmayla onayladı Jungkook, ders çıkışı kafeye gitmiş lakin oturmak içinden gelmemişti. Büyük karton bardakta aldığı kahvesiyle yurt odasına dönmüş, koltuğa oturmuş ve fırtınayı izlerken içmişti. Kahve kokusu belli belirsiz odada gezinmeye devam ediyordu. "Kahve sevmez misin?" diye sorarken şaşkındı, Taehyung kazaklarından birini alarak dolabın kapısını kapattı. "Hayır, kendisinden de kokusundan da hoşlanmam." Banyo kapısına ilerlerken dikkat edeceğini söyledi Jungkook ama onun duyduğundan emin değildi.
Oda arkadaşı hakkında çözemediği birkaç durum vardı, üzerinde durmamak için ne kadar çabalasa da olmuyordu. Onu ilk gördüğü andan beri düşündüğü 'güzelliği' karmaşık olan ilk konuydu. Onu birkaç kez uyurken gördüğü anlarda gözlerini üzerinden çekmekte zorlanmıştı. Kim Taehyung insanın aklını kaybetmesine yol açabilirdi. Bakışlarındaki sakinlik, rahatlatıcıydı. Biraz önce yapmış olduğu gibi banyoda üzerini değiştirmesi ona tuhaf gelen ikinci bir durumdu. Onun çekingen olduğunun farkında olsa da aynı odada üstlerini değiştirmemeleri için hiçbir sebep gelmiyordu aklına. Jungkook da geriliyor, üzerini değiştirirken tuhaf hissediyordu. Kim Taehyung o anlarda bakışlarını kaçırmak için elinden geleni yapıyordu. Onun hakkında ilgisini çeken birkaç konu daha vardı.
Yoongi ve Hoseok ike yurta ilk geldiği gün yaptıkları konuşmalarda koku hakkında soru sormuşlardı ve Jungkook, istemeden dikkat ediyordu. Leylak bitkisinin andıran bir kokusu vardı. Sadeydi ama iç çekmesine neden oluyordu. Baskın değildi, kendi geri tutmayı ediyordu. İki Alfa'nın yaşadığı odada kokusunu bu kadar kontrol altında tutmaya çabalamasını anlamıyordu. Kim Taehyung kazağını giymiş bir hâlde odaya dönene kadar banyo kapısına bakıyor hâlde onu düşündüğünün farkında değildi. Oda arkadaşı yatağının üzerine oturduktan sonra bir okuma kitabını eline aldı, sırtını yatak başlığına vererek sayfalarını çevirdi. Bir oda arkadaşına sahip olmanın eğlenceli olacağını düşünürken yanılmıştı, tek başına olduğunda biriyle konuşma ihtiyacı duymuyordu ama benliği odada birinin olduğunu haykırıyor, onunla konuşmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i think i'm lost again' taekook
Fanfic-omegaverse- jeon jungkook, alfa sandığı oda arkadaşı kim taehyung'a aşık oldu.