Jungkook zaman zaman onu ilk gördüğü anı düşünüyordu. Taehyung'un kapıda dikildiği ve ne yapacağını bilemediği o anlar sevimli birer anı olarak aklında dolanmaya devam ediyordu. Onu Alfa zannediyor olmasına rağmen yavaş yavaş kalbine sızmış, orada kendine yeni bir yaşam alanı bulmuştu.
Taehyung'u koruma isteğini ciddiye alması gerektiğini fark etmemişti. Her şey o duygularda saklı olmasına rağmen gözardı etmeyi tercih etmişti. Belki hiç umudu olmamasından, belki de bir Alfa'ya hisleri olmasının imkânsızlığından düşünceleri karışmıştı. Taehyung her zaman nazikti. Bir kez olsun ona karşı saygısızlık yapmamış, konuşmalarını belli bir düzeyde tutmuştu.
Arkadaşları ile takılmaktan keyif aldıkları kafede oturmuş, camlara vuran yağmuru izliyordu. Hoseok'un odağı telefonundaydı. Yoongi Americano içerken kendi kendine kafede çalan şarkıya eşlik ediyordu. "Sizin aşk hayatınız olmadan çok sıkıcıyız. Yoongi artık Jimin'i gördüğü zaman kilitlenip kalmıyor. Jungkook desen bir Alfa'ya mı aşığım diye içsel düşünceler içinde değil." dedi Hoseok. Telefonunu bırakmış, dikkatini arkadaşlarına vermişti. "Artık zaman senin aşk hayatını konuşmaya geldi." dedi Yoongi, haksız sayılmazdı. Hoseok'un hayatına kimse girmiyordu. Jungkook onun mutlu olmasını istiyordu. Hoseok ona göre hayatta mutlu Olmayı hak eden nadir kişilerden biriydi.
"Ben hayatımı yalnız yaşamaya karar verdim. Ruh eşim olabileceğine inandığım kimse yok. Bir çekim hissetmiyorum. Belki yalnız kalması gereken o kişi benimdir."
Jungkook bu hisleri zamanında çok fazla hissetmişti. Bir eşi vardı, ona çok aşıktı. Deli oluyordu. "Ben de aynı şeyleri söylüyordum ama bak, Taehyung ile mükemmel bir ilişkiye sahibim." dedi Jungkook. "Senin mükemmel bir ilişkiye sahip olman başlı başına bir tuhaf zaten." Yoongi ilişkisi hakkında yorum yaptığında Jungkook ona dil çıkardı. Hoseok hala çocuk olduğuna dair bir şeyler mırıldandı. "Sizinle ciddi bir şey konuşmak istiyorum." dedi Jungkook, aklında dolanan konulardan bahsetmek istiyordu. Arkadaşları dinlediklerini söylediler. Ne kadar herzaman eğlenselerdahi konu birbirleri olduğunda ciddileşmeleri gereken zamanları biliyorlardı. "Taehyung bir kaç gündür ciddi bir stres içerisinde. Mührünün kanaması de onu çok etkiledi. Ailesi buradayken sorun değildi ama onlar gittiği zamandan beri çok dalgın. Kanaması yok ama eli sürekli mühür izinde. Korkuyor. Ben de onun için korkuyorum." Jungkook günlerdir içini kemiren sorunları birine anlattığı için rahatlamış hissediyordu.
Onu nasıl teselli edeceklerine dair bir fikirleri olmadığının farkındaydı. Jungkook sadece dinlemelerini istiyordu. "Uzun bir zaman Omega olarak değil de Alfa gibi davranarak yaşadığı için bedeni tepki veriyor olabilir. Bir Alfası var ve ona sahip Olmak Omega hislerini etkiliyor. Bedeni ise Alfa gibi davranmaya alışmış. Bir karmaşa yaşıyor olabilir. Biraz zaman ver. Taehyung'un hoşuna gidecek bir şeyler yapalirsiniz. " dedi Yoongi. Hoseok onun iyi tavsiyeleri ile dalga geçebilirdi ama Jungkook'un dalgın bakışları buna izin vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i think i'm lost again' taekook
Fanfic-omegaverse- jeon jungkook, alfa sandığı oda arkadaşı kim taehyung'a aşık oldu.