lana del rey, young and beautiful
Min Yoongi yaraları temizlenirken sessiz bir şekilde oturuyordu. Yarasına değen tentürdiyot kaplı pamuğun verdiği acı ile yerinden sıçrıyor ama tek kelime etmiyordu. Onun bu hâle nasıl geldiğini anlamaya çabalıyordu Jungkook. Jimin mi yapmıştı? Jimin ona vurmaya kalktıysa arkadaşının hiçbir şey yapmadan karşısında dikileceğine emin olsa da mantıklı gelmiyordu. Park Jimin birini onu seviyor ya da eşi diye dövecek insan değildi. "Jimin'in boynunda mandalina çiçekleri var. O kadar güzel ki Jungkook, nasıl bu kadar süre ayrı kalabilmişim ondan?" diye sordu Min Yoongi, Jungkook ilkyardım çantasını toparlıyordu, kanlar içindeki yüzü temizlemiş, yaraların üzerine bant yapıştırmıştı. Elinden gelen ancak bu olabilmişti. "Bu hâle nasıl geldin hyung? Kim yaptı sana bunu?" diye sordu Jungkook, onun karşısına çektiği sandalyede oturmaya devam ediyordu.
"Hanwool yaptı, piç. Onu öldüreceğim, üç kişiydiler ve Jimin'i korumak zorundaydım."
Hanwool, Min Yoongi ile aynı bölümde olan bir Alfa'ydı ve tuhaf bir şekilde düşmanlık besliyordu arkadaşına. Hiçbir zaman nedenini anlamamış ya da önemsememişlerdi. "Olayları sıra ile anlatır mısın, anlamıyorum." dedi Jungkook, eş olma olayı ve bu dayak nereden çıkmıştı? "Tamam, sıra ile gideceğim. Bugün dersten çıktıktan sonra her zaman takıldığımız kafeye gittim, kitap okurken Jimin yanıma geldi ve oturup oturamayacağını sordu. Ona hayır deme gibi bir şansım var gibi sanki... Biraz konuştuk ve o dersi olduğunu söyleyerek ayaklandı. Ben de yurda geçecektim ve onunla okula kadar yürümeyi teklif ettim." Arkadaşının cesur yaklaşımları Jungkook'u şaşırtmıştı, Min Yoongi kabuğuna çekilmeyi seviyor ve orada rahat ediyordu.
Arkadaşı yatağa uzanmak istediğini söylediğinde itiraz etmedi, ceketini ve ayakkabılarını çıkarmasına yardım etti. "Okulun önüne geldiğimizde... Jimin bana öyle bir bakıyordu ki! Jungkook, o çocuk benim hayatım olmuş. Bana baktı ve dedi ki, 'Ne zamana kadar kaçacaksın? Bilmek ve hayatına ona göre devam etmek en iyisi değil mi?' İlk başta ne demek istediğini anlamadım ama sonra bana bir adım attı. O an yapacak ya da kaçacaktım. Onu öptüm. Tatlıydı! Park Jimin gerçekten baldan yapılmış, başka açıklaması olamaz." Min Yoongi konu sevdiği çocuk olduğunda diline hâkim olamıyordu, konuştukça konuşası geliyordu. "Park Jimin benim eşimdi. Beyaz gömleğinden görünen boynunda mandalina çiçekleri açtı, mandalina kokusu yayıldı her yere. Kendi çiçeklerime bile vakit ayıramadan bir darbe hissettim ensemde. Piç Hanwool'un elinde sopa vardı!" Jungkook titredi, doktora gitmeleri gerektiğinu söyledi.
"Jimin'in çığlık attığını hatırlıyorum. Onu arkama aldım, karşılık vermeye çabaladım. İnsanlar gelene kadar birkaç tane geçirmesine engel olamadım. Tek düşünebildiğim, Jimin'di. Hoseok gelmiş hemen, ondan Jimin'i yurda götürmesini istedim. Okuldan biri de beni yurda getirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i think i'm lost again' taekook
Fanfic-omegaverse- jeon jungkook, alfa sandığı oda arkadaşı kim taehyung'a aşık oldu.