ARKADAŞ SEÇİMLERİ

147 5 0
                                    

Bazen hepimiz ya arkadaş seçimlerinde başarılı olmuştur. Ya da olmamıştır.
Bazen popi ( popüler ) olmak için sevmediğimiz ama kimseye söylemediğimiz kişilerle takılırız. Sırf popi olmak için ona katlanırız.
Ama onun popülerliğini ya alırız ya da alamayız.
Yalan söyleyen birini kimse sevmez! O yüzden yalanı bırakın.
Çok konuşan birini kimse sevmez! Konuşmayı bırakın.
Ben daha üstünüm havasında olanları kimse sevmez! Ukalalığı bırakın.
Kıskanç birini kimse sevmez! Kıskançlığı bırakın.
Sinirli birini kimse sevmez! Sinirliliği bırakın. Öfkeyle kalkan zararla oturur. Sakın unutmayın.
Cadolozluğu bırakın. Kimse sevmez.
Kin tutmayın! Kimse sevmez.
Hızlı konuşma anlaşılmaz. Ve ezik damgası yersin.
Küfür ve argo kullanma kimse seni sevmez.
Eğer böyle arkadaşların varsa zamanla sende onlara benzersin. Ve kimse seni sevmez. Seni dışlarlar.
Tabii popi isen bu farklı ama böyle yaparsan popi biraz zor. Yanından bile geçemeye bilirsin.
O yüzden arkadaş seçimlerin çok ama çok iyi olsun. Yoksa sonra sende onlara benzer ve kötü olursun.
Öyle arkadaşların varsa önce onları düzeltmeye çalış. Yani bir konuş. O da olmadı aranıza mesafe koy çok sıkı fıkı olma. Yoksa çok üzülebilirsin... çünkü bu senin derslerine de yansır.
Notların düşmeye başlar. Unutma böyle arkadaşların olursa popi de olamazsın. Çünkü herkes senden uzaklaşır. Çünkü kimse böyle arkadaşları olan birini sev-mez…

KIZLAR İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin