Hastanedeydik ve Babamın odasına gitmeden önce Yankı beni bir odaya çekmiş uyarıyordu.
"Kendine dikkat edeceksin anlaştık mı"
"Tamam ama sende dikkat edeceksin"
"Anlaştık" Yüzü yüzüme yaklaştı ve tam beni öpecekken Murat içeri girdi ve hemen geri çekildim."Murat sen alarm falan mı kurdun ya?"
"Ne alarmı?"
"Yok birşey"
"Hazırsanız halledin şu işi"
Kapıyı gösterdiğinde dışarı çıktım ve babamın odasına doğru yürüyorduk.
Geldiğimizde kapıyı açtık ve içeri girdikten sonra kapı kapandı başımı yerden kaldırdığımda etrafımızda silahlı adamlar vardı."Hoş geldin kızım ve Damadım"
Sırıtıyordu "ben senin kızın değilim"
"Dna testi öyle demiyor" Öfke ile ona baktım "alın şunları" adamlar Kollarımı tutunca bağırdım "bırak beni!" Ve kolumda bir acı hissettim iğne batırmışlardı Yankı ise hayla direniyordu.İlacın vücuduma dağılmasını her hücremden hissediyordum. Yavaşça dizlerimin üzerine yığıldım "Gece!" Yankı bana baktı ve bana bakarken aynı ilaç onun vücudunada karıştı oda yavaşça yere düşerken ben yere yığıldım bilincimi kaybediyordum.
Uyandığımda karşımda Yankı vardı ayağa kalkıp ona doğru yürümeyi denedim tam yolun yarısına gelmiştik ikimizde ama ellerimiz zincirliydi
"Yankı!" Sinirle ona doğru koşmuştum ama canım acımıştı "Gece!" Birbirimize bir o kadar yakınken bir o kadarda uzaktık. "Kahretsin gelmemeliydin!" "Ben sensiz ne yapardım!?" Bana baktı
"Çok güzelsin" ona anlamsızca baktım
"Seni seviyorum" zincirleri öfke ile yere vurdu "seni şu an o kadar istiyorum ki tahmin bile edemezsin" gülümsedim
"İlk Burdan kurtulmamız gerek"Yüzü Yüzüme yaklaştı ama asla birbirimizi öpemiyorduk. Bir anda kapı açıldı "oo çifte kumrular kanınız hemen ateşlenmiş bakıyorum ilacın etkisi olmalı" Öfke ile baktım "Ne istiyorsun!"
"Ah güzel kızım annenle bizde böyleydik Ateş çok iyi bilir evlendikten sonra ne olduğunu" Yankı ona öfke ile baktı."Annemi Her gün dövdün ve sonra zorla Geceyi yaptın! K#hpe" kendimden tiksinmiştim "ne" Yankı bana baktı "özür dilerim" bana baktı "Beni aldattı!"
"Annemi babamdan çaldın!""Kendi isteği ile benimle oldu zorla hiç birşey yapmadım ben bu kızı atıp seni aldım be" yüzüne tükürdü. Yankı tam ona vuracakken zincirler yüzünden canı acımıştı ve acı ile inledi "elimdekiler olmasa seni
burda bi güzel döverdim!"Murat'ın anlatımıyla
gece ile yankı ortalıktan kaybolmuştu o ibliste onlarla beraber yok olmuştu sinir ile odaya girdiğimde ali vardı ve eşi zehra çok kötü bir anda girmiştim ki hemen üstlerine yorganı çekti.
"kapı diye birşey çıktı murat tıklatabiliyosu ya hani"
"nerden biliyim sizin finik fonik yaptığınızı"
"neyse ne oldu"
"yankı ve gece o iblis tarafından kaçırıldı"
"tamam işim bitsin geliyorum"
"faniki fink fonk yapmayı bir an önce bıraksan iyi edersin!"
"çık lan odamdan! sende evlen sende yap!"
kapıyı çarpıp odadan çıktım ve bilgisayar odasına geçtim. gecenin telefonuna ulaşamıyordum ama yankınınkine ulaşmıştım. kıbrısta muğusa (yanlış yazmış olabilirim) bir depodaydı ali altında havlu ile gelmişti "öğrenebildin mi?" ona baktım "siz finik fonik yaparken öğrendim"
"baba olmak istiyorum murat başka nasıl olabilirim"
"sus faniki fink fonkçu"
elini alnına vurdu "giyinseydin bari" bana baktı "direk buraya geldim" ona garip garip baktım "yarım saatir seni bekliyorum o zamandamı faniki fik fonk yaptınız"
"gel senlede yapalım çok istiyorsan"
"kalsın"
ekranı ona çevirdim "yani?" ona baktım kıprısa gideceğuk" gülümsedi "kurtardıktan sonra orda ufak bi kutlama yapalım o zaman"
"kurtaralım da bi ilk sonra yaparız"
"belki sanada bulurumz bi hatun"
"var zaten"
"ne kim"
"zeynep"
"avvukat olan gecenin arkadaşı zeynep"
"evet"
"iyimiş zaten sizi yakıştırıyordum"
"evlenme teklifi edicem"
"yaparsın aslanım"
"neyse ben hazırlıkları yaptırayım sizde faniki fink fonkunuza devam edin"
"Ne zaman yola çıkarız?"
"Akşama ekip hazır olur"
"Yankı olmadan zor olacak biliyorsun değil mi?"
"Ben Yankı ile büyüdüm" elimi şakağıma götürdüm "Onun burda ne varsa benim burdada aynısı var"
"Emin olma kardeşim onun zekasını küçümseme onun aklı ve gücü tüm dünyayı yok etmeye yeter istese sizin şirketin başına geçer ve nerelere taşıyabileceğini az çok tahmin ediyorsundur"
"Biliyorum neyse ben ekibi toplayacağım sende hazır ol bir"
"Kimler gelicek?"
"Sen, ben ve Halil"
"Kızları alalım mı?"
"Alın arkamız sağlam olsun"
"Tamamdır komutanım"
Asker selamı verdi "seni böyle ciddiye alamıyorum biliyorsun değil mi?"
"Bunu aklından silmelisin"
"Asla silinmeyecek"
"Sil lan onu"
Güldüm "yoksa benimlede mı faniki fink fonk yaparsın"
"Hadi ve ordan kes!""Lan git biran önce ne yapıyorsan yap kardeşimi kurtarıcam ne yaparsan yap"
Sinirle odadan çıkıp kapısı çarptı. Elime telefonu alıp Zeynepi aradım.
"Alo güzelim"
"Noldu Murat Geceyi buldunuz mu?"
"Evet güzelim ama hazırlanman lazım"
"N-ne sen neyden
bahsediyorsun Murat""Eşyalarını topla Kıbrısa gidicez"
"Tamam tamam topluyorum hemen"
"Tamam güzelim akşam gelicez ekiple"
"Tamam görüşürüz"
Telefon kapandı kalbim onun için çarpıyordu. Kardeşlerimi kurtarmalıydım. Geceyi daha yeni kazanmıştım bu kadar erken kaybedemezdim.
Başka kimlerin anlatımıyla yazmamı istersiniz?
Yeni bölümde görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Sesi (Asker Ve Doktorun Hikayesi)
Ficção Adolescente⚠️Öncelikle her şey kurgudur⚠️ O beni bir uçuruma çekmişti, hiç tanımadığım biri? "Kimsin sen" Ellerimi tuttu "Kalbinin sesi sana kim olduğumu gösterecek" o uçurumdan beraber düşmeyede razıydım. O yabancı Ellerimi tuttu ve O benim Yuvam oldu. "O yuv...