Yankıyı öpmemin üstünden bir hafta geçmişti, el ele denizin karşısındaki bankta ellerimde kırmızı buketle Yankı ile beraber oturuyordum. Kafamı omuzundan kaldırdım Ve bana baktı.
"Yankı onca şey oldu ve biz birbirimizi tanıyamadık nişanlanmak yani evliliğe ilk adımımızı atmak istediğine
emin misin" bana baktı"neyi merak ediyorsan sor gece ben herşeyden eminim. Sen benim yaşama sebebimsin" gülümsedim
"Hangi burçsun" bana baktı "Balık" gülümsedim "balık burcu hmm güzel"
Gülümsedim "sen kesin yengeç burcusun onlar duygusaldırlar ve aşkları için her şeyi yaparlar"ona baktım "doğru bildin" gülümsedi "ama sen duygusal değilsin hatta hayatımda gördüğüm en güçlü kadınsın" beni izliyordu "yanlış bilinen gerçekler"
gözlerine baktığımda dudaklarımdaki gülümsememe bakıyordu fark ettiğimde gözlerini kaçırdı.
"Çok güzel gülüyorsun" gülümsedim ve başımı öne eğdim. Başımı yerden kaldırdığımda beni izliyordu ve gülümsedi "böyle bakmaya devam edersen çok yanlış şeyler olucak" bana baktı "hmmm ne gibi" gamzelerine baktım ve yavaşça gözlerim gülümsemesine geldi. Onu öptüm "bunun gibi şeyler" bana doyamıyor gibi baktı.
"Hani evlenmeden olmazdı gece hanım" gülümsedim "yarın müstakbel kocam olucaksınız Yankı bey" Güldü "görende nikah kınıyoruz sanıcak" bana hasret ile baktı. "Haremimde ilk defa biri ile yüzük takıcam Yankı bey" göz kırptım "harem" güldüm
"evet harem" bana baktı "kimler varmış o haremde" düşündüm
"hmmmm canlar, buraklar, ateşler, emreler, ahmetler Mehmetler" saymaya devam ederken beni susturmak için öptü"sen birde benim haremimi gör sen hayatıma girdiğinde unutum ama"
Ona baktım "hmm kimler varmış" sırıtarak bana baktı "Ayşeler, fatmalar, denizler, sular, güller, derinler" onu öptüm "ben yokken hatırladın mı o haremi Yankı bey" bana baktı"Sen yokken elim hiçbir kadının eline değmedi çıplak bir şekilde hep tenime dokunmasınlar diye eldiven taktım" gülümsedim "seni seviyorum"
"Bende" ona baktım
"Bende ne?"
"Bende seviyorum"
"Ne kadar seviyorsun"
"Çok seviyorum"
"Ne kadar çok"
Ellerini kocaman açtı
"bu kadar seviyorum" gülümsedim"Bana her şeyi sen öğrettin" bana derinlere bakıyormuş gibi baktı "hmmm ne gibi" gülümsedim
"sevmeyi ve sevilmeyi" dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum gözleri gözlerime baktı "çok güzelsin" tam beni öpecekken durdurdum.
"Hey alacakaranlıkta bunu dedikten sonra ne olduğunu ikimizde biliyoruz"
Göz devirdi "Türk klişesi canım" gülümsedim.Nişan için siyah taşlı bir elbise almıştım oldukça zarif ve asil duruyordu.
"Zeynep sen ne yaptın bu çok güzel ama çok açık" yutkundum bana baktı "Kızım doğuştan gelen güzel fiziğin var biraz göster ne olucak" göz devirdim yapacak bir şey yoktu. Akşam olduğunda elim ayağıma dolanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Sesi (Asker Ve Doktorun Hikayesi)
Novela Juvenil⚠️Öncelikle her şey kurgudur⚠️ O beni bir uçuruma çekmişti, hiç tanımadığım biri? "Kimsin sen" Ellerimi tuttu "Kalbinin sesi sana kim olduğumu gösterecek" o uçurumdan beraber düşmeyede razıydım. O yabancı Ellerimi tuttu ve O benim Yuvam oldu. "O yuv...