6|Kurtlar sofrası mı? Rakı masası mı?

253 40 12
                                    

Siyah elbisemi giyip kırmızı rujumu sürdüm ve çantamı alıp topuklularımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah elbisemi giyip kırmızı rujumu sürdüm ve çantamı alıp topuklularımı giydim.

Ne konuşacaktı benimle? Zerre umrumda değildi onunla olmak bile bana huzur veriyordu.

Aşağı inip arabaya bindim ve hızla yankının evine sürdüm.

Geldiğimde derin bir nefes alıp zile bastım. Hiç beklemediğim bir şekilde Yankı kapıyı açtı saçları ıslaktı üstündeki gömleğin düğmeliyordu "Erken geldin Prenses" gülümsedim "buyrun prenses"

içeri girdiğimde 1 rakı ve tekila gördüm "almışsın"
"Aldım" gülümsedim "Seni sarhoş edicem Yankı Deniz"

"O kolay değil prenses"

Terastaydık minderlerden birine oturduktan sonra Yankı rakı doldurdu ve içmeye başladık.
"Eee ne konuşucaz" rakısından bir yudum alıp yerine koydu
"rakı masasında hiç bulunmadın mı prenses?" Ona baktım "hiç içmedim desem yermisin" baba baktı
"İlkinim desene o zaman" gülümsedim

"Çoğu şeyde ilkim olmaya devam ediyorsun Yankı Deniz"

"Güzel o zaman ben başlayayım"

"Soruyorum?"

"Gönder gelsin"

"Gece kim? Biraz anlatsana?"

"Vurulmuştum ama alışıktım bizimkiler ısrar ile hastaneye götürdüler. Alışık olduğumdan canım acımıyordu ama onu gördüğümdeki vuruluşum aklımı ve kalbimi durdurdu Adeta. Ben aklımı kimsenin durduramiyacağına inanan biriyim. Sonra kavga ettik ben onun hastası olmayı bıraktım sonra vedalaştık onla olamiyacağımı söyledim ona bu acıyı yaşatacak kadar kalpsiz değildim. Sonuç burdayım ve ben Bu gece Kadeğimi Geceye kaldırıyorum, sevdiğim kadına peki sen varmıydı sende biri"

"Vardı çok aşık oldum hatta onun içine bu mesleği seçtim o şehiri ve beni terk etti bende onunla beraber Benliğimi terk ettim Yanlız kaldım
Çok yanlız kaldım ama onu bırakmadım ve o şuan kim olduğumu bilmiyor. Eee prens anlatacak olsan
1 cümle ile sevdiğini hangi cümleyi yazardın"

"Yaz yaz bitmez ömrüm Yetmez"

Güldüm "yanlız mı kaldı prens ile prenses o zaman Yankı Deniz"

"Yanlız kaldı Prens ve prenses"

"Peki sen? Sen bir kitap yazacak olsan Yankı. Kitap senin ile Geceyi anlatsa son cümlesi ne olurdu"

"Adam gitti mahvolarak gitti canı yandı ama kadına söylemedi bu hikaye mutsuz sonla bitecekti zaten kadını üzmek istemedi. Kadını üzdü ama şehit haberi onların eline gitmedi"

"Niye şehit olacağına inanıyorsun"

"Askerim ya hani" yutkundum neredeyse 5. Bardağa geçmiş rakı şişesi tükenmişti "tekila" bana baktı
"Rakı bitti aslanım tekilayı ver ordan" Güldü "Çok sevdim biliyormusun hatta tanıştığım bir kadına onla evliymişim gibi anlattım"

"Bazen bazı kadınları onlar sanıyorum" ona baktım

"Onlar?"

"Annem ve Gece"

Acı ile yutkundum "Çok sevdim."
"Çok sevdik"

"Unutmuşmudur beni"
"Eminim unutmamıştır"
"Seni kim unutabilir?"

Gözlerimi gözlerinden ayırdım.
Bardaklara tekila doldururken beni izliyordu. "Ona o kadar benziyorsun ki hatta bazen o olduğunu düşünüyorum"

"yok artık yankı bence sen çok içtin tekila içeceğine emin misin?"

"doldur be ustam!" gülüşü gülüşüme karıştı hızla bardakları doldurdum. ikimizde kafamıza diktik tekilanın tadı boğazımı yakarken başım dönüyordu. "sen benden önce sarhoş olucak gibisin?" güldüm "ne sarhoşu ya yankıcım ayıp ediyosun"

"ilk kez içtiğine emin misin?"

"ilk denmez de ilk defa bu kadar sağlam içiyom"

hızla bardakları doldurup içmeye devam ettik. bir süre sonra tekilanında dibini görmüştük. "Eee ben gideyim artık" bana baktı "tamam ben seni geçireyim" ayağa kalktığında dengesini kaybetti ve tuttum "sen sarhoş mu oldunn" bana baktı "ne saroşhu ya aşko" güldüm.

kolumu bırakıp ayakta durmaya çalıştığında yanlışıkla üstüme düştü. nefesi nefesime karışıyordu dudakları dudaklarıma değmek üzereydi "beni sarhoş etseydin emin ol şu an üstünde kıyafetlerin olmazdı ve ben geceme ihanet edemem güzellik çünkü onu çok seviyorum" hızla üstümden kalktı "ben seni geçireyim ortak" gülümsedim ve kapıya kadar bana eşlik etti "görüşürüz" bana baktı "görüşürüz ortak"

yolda hüngür hüngür ağlıyordum "seviyordun madem niye gittin niye aşığım ama kalamam demedin havalı p*şt" ağlamam devam ederken ağzımı birşey kapattı. bağırmak istiyordum ama yapamıyordum yavaşça dengemi kaybettim biri beni tanımadığım bir arabaya bindirmişti bilincimi kaybetmek üzereydim o kişi kimse onun kucağındaydım her şeyi hissedebiliyordum ama ne bağırıp ne hareket edebiliyordum ve yavaşça bilincimle beraber herşeyimi kaybettim. ölüm müydü bu?



evet hayat nasıl gidiyor dostlar? umarım güzel gidiyordur.

yeni çıkardığım destek kitabına göz atabilirsiniz dostlar.

yeni bölümde dörüşmek üzere sevgilerle.

Kalbimin Sesi (Asker Ve Doktorun Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin