Her şey başladığı gibi bitirmiş...
oğlumuz ateş 4 yaşına gelmişti içeride uyuyordu biz ise Yankı ile terasta kahve içiyorduk. Gözlerim ile yankının gözlerine baktım. "Yankı" dedim bana hayranlıkla bakıyordu "Gül güzelim"Gül güzelim ah o kelime artık bana ait olmuştu sanki ikinci ismim gibiydi...
Ellerini tuttum "Ben hep hayal etmiştim" bana baktı "Neyi Gül güzelim" bana merak ile bakıyordu.
"Ben hep seninle bir çocuğum olduğunu hep el ele olacağımızı hayal etmiştim" gülümsedi "bunun gibi yani" başımı omzuna yasladım "biraz daha farklıydı" kalbim küt küt atıyor hatta kalbimin Sesi tüm evreni dolduruyordu sanki. "Hmm ne gibi farklılıkmış o"
Yutkundum "ben hep bir kız çocuğunun olmasını isterdim" bana baktı "öyle mi" kıkırdadım "öyle" yüzüne baktığımda sırıtıyordu "yapalım o zaman" ona utangaç bir şekilde baktım. "Olmaz! Ateş uyuyor uyanır ne zorlukla uyuttum ben onu" Güldü "tatile çıkalım o zaman" ona baktım "hmm nereye"
"Maldivlere ne dersin orada adamız vardı zaten 15 gün kafa dinleriz" ona baktım "peki ateş?" Gülümsedi "Muratlara bırakırız" gülümsedim "tamam o zaman" gülümsedi ve anlıma dudakları ile uzun bir öpücük kondurdu.
"Annecim bak çok yakında gelicez sadece 2 hafta" ateş ayağımı bırakıyordu biraz daha ayağıma sarılırsan siyah elbisem ile yere yapışacaktım. Yankı ateşin yanına eğildi "Asker! Bu sefer komutan sensin biz gelene kadar anlaşıldı mı!?" Ateş asker selamı verdi "anlaşıldı komutanım" ağzından kelimeler o kadar net çıkmasada anlıyorduk daha küçüktü nede olsa.Arabadan inip havalimanına giriş yaptık "uçak düşebilir" ona baktım "ne" gülümsedi "siyah" şaşkınlıkla yutkundum "ha" yüzündeki sırıtış dahada büyüdü "siyah giymişsin" yutkundum "siyah giymişim" kıkırdadı "eee gece siyah neydi" yutkundum
"hı hı" kahkaha attığında ben ona bakıyordum "iyi değilim galiba" gülümsedi ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu.Uçakta uzun süredir oturuyorduk arada sohbet ediyor sonra kitaba devam ediyorduk. Sonunda beklediğim o anons gelmişti kemerlerimizi takmış inişe hazırdık. Uçak indiğinde havalimanında bizi bekleyen arabamıza bindik. Bir süre sonra deniz kenarına geldiğimizde Yankı kapımı açıp elini uzattı ve uzattığı Elini tuttum
Jet ski (her neyse anladınız siz)
Bindik Yankı ayağımdan topuklu ayakkabılarımı çıkardı ve valizlerin olduğu kısıma koydu.Yaklaşık bir süre sonra adaya gelmiştik.
İçeri geçiceğimizde Yankı içiki dolabına gittiYankı 2 şişe tekila çıkardı. "Sarhoş olmaya var mısın?" Gülümsedim "Senin ile her şeye" elinden şişeyi alıp kafama diktim oda kana kana içiyorduk. Birkaç şişe alkol bitirdikten sonra ikimizde sarhoş olmuştuk yüzü yüzüme yakındı "Gece hayallerini gerçekleştirmek istiyorum..." yutkundum.
Birkaç ay sonra
Karşımdaki adama baktım Yankı'ya hayallerimi gerçekleştiren Yankı Güneş ona baktım "Yankı bir kızımız olucak" gülümsedi "bir kızımız olucak" anlını anlıma yasladım "Teşekkürler Yankı Güneş" nefesi Nefesime karıştı "Hayallerimi teker teker gerçekleştirdiğin için teşekkürler"
Bana baktı "hayallerinde bana yer verdiğin için teşekkürler Gece Güneş""9 aylık oldu ama hayla ismine karar veremedik" bana baktı "Güneş olsun" ona baktım "Güneş Güneş" Güldü "Hayır ondan değil Gecemize gündüz olsun" ona baktım "Güneş bir yıldızdır... adı Yıldız olsun" bana baktı "her yıldız yaşam sağlamaz" ona baktım "sadece bizi yaşatacak bir yıldız olur o halde" gülümsedi "Yıldız olsun" ona baktım "bizim yıldızımız olsun"
Karnımdaki sancı ile yutkundum "Yankı" bana baktı "gül güzelim"
"Suyum geldi" şaşkınlıkla bana baktı "ne" Nefes aldım ve yankıya tutundum "suyum geldi" Korku ile telefonundan ambulansı aradı "Hemen gelicekler bebeğim merak etme" elimi tuttu "Yankı onlar gelene kadar ben doğurucam" acı ile ıkındım.4 ay sonra
Yankı hayallerimi tek tek gerçekleştirmişti hayatımı güzelleştirmiş yaralarımı teker teker sarmıştı. Karşımda sedyedeki o asker vardı ama bana her geçen gün aşık olan o asker. Ve o asker çocuklarımın babası olmuştu... bizim hikayemiz çok uzundu ve anlatılacak çok şeyimiz vardı ama siz her şeyi biliyorsunuz. Bizi özliyeceksiniz biliyorum ama biz evrenin en uzak köşelerinde bir yerde mutlu olucaz bizi unutmayın Güneş ailesi hep sizin kalbinizde olucak
---‐-------‐--------------THE END----------------------
Onlarla vedalaşmak benim için çok zor oldu onların yeri bende başka Gece ve Yankıyı çok düşündüm onlara nasıl bir son yakışır diye. Hepimiz biliyoruz onlara mutsuz bir son yarışacağını ama onlarda hakketti mutlu olmayı bir ailesi olmasını onlarda hakketti.
Başta Yankı olmak üzere Gece, Zeynep, Murat, yıldız, ateş, firuze, Merih hepsinin yeri çok farklı bu bir yok oluş değil onlar için onlar belkide başka bir evrende çok mutlu olucaklar ve onlar Kalbimizin bir köşesinde yaşamaya devam edecekler. Benim ile daha doğrusu bizim ile bu yolculuğun sonuna gelen Herkes'e teşekkürler.
Arada çok özlersem özel bölümler gelecek
Herkese çok teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Sesi (Asker Ve Doktorun Hikayesi)
Teen Fiction⚠️Öncelikle her şey kurgudur⚠️ O beni bir uçuruma çekmişti, hiç tanımadığım biri? "Kimsin sen" Ellerimi tuttu "Kalbinin sesi sana kim olduğumu gösterecek" o uçurumdan beraber düşmeyede razıydım. O yabancı Ellerimi tuttu ve O benim Yuvam oldu. "O yuv...