Ep 13 (TW : Sexualizing)

337 15 32
                                    

"Jiyoon..."

Gadis itu mendongak lalu membulatkan matanya.Tubuh gadis itu ditutup agar Sunghoon tidak bisa melihat.Air mata Jiyoon mengalir.Sunghoon memejamkan mata lalu menguak rambutnya je belakang.Tidak bisa melihat Jiyoon...

Yang sudah terbuka butang bajunya separuh.

-Flashback-

Sanpyo baru sahaja dari tandas,lelaki itu ingin pergi ke bar semula kerana tidak lama lagi mereka akan bergerak.Langkahnya terhenti di saat melihat Sunghoon dan Daekyung baru sahaja keluar dari bilik karaoke tempat di mana Jiyoon berada.Sanpyo mengukirkan senyuman sinis.Lelaki tua itu lalu maju ke bilik karaoke itu.Pintu dibuka membuatkan Jiyoon tersentak.Jiyoon membulatkan matanya.

"Encik nak apa..."

Sanpyo melihat di luar.Tiada sesiapa.Pintu ditutup lalu Sanpyo mula mendekati gadis tersebut.Jiyoon sudahpun menggeleng di saat Sanpyo mendekatinya.Lihat sahaja Jiyoon ingin menjerit,lantas Sanpyo menekup kuat mulut gadis itu.Jiyoon mula meronta ronta.Sanpyo menggigit bibirnya lalu peha gadis itu mula diurut urut.Jiyoon sudah menggeleng laju sambil menangis.Sanpyo mencuba sedaya upaya untuk buat Jiyoon diam.Kaki Jiyoon disentuh sentuh.Jiyoon sedaya upaya untuk mengelak daripada disentuh.Sanpyo mula beralih ke leher Jiyoon.Sanpyo sudah tidak tahan,leher gadis itu dikucup lama bahkan dikucup berkali kali.Jiyoon sudah sangat takut.Dia berharap ada seseorang menolongnya.Baju Jiyoon ditatap.Tanpa ragu ragu,butang baju gadis itu dibuka satu persatu.Makin bersinar mata Sanpyo di saat ternampak dada Jiyoon.Senyuman nakal diukir.Jiyoon meronta dengan ganas membuatkan Sanpyo rimas.Pipi gadis itu ditampar.

"Diam,kalau kau tak nak mati"

"Jangan sentuh sa-"

Seperti harga dirinya sudah hilang.Bibir gadis itu,dikucup rakus oleh Sanpyo.Gadis itu menolak dada Sanpyo agar lelaki tua itu menjauh.Sanpyo tidak peduli,dia terus melakukan benda itu untuk melepaskan hawa nafsu.Jiyoon menangis teresak esak.Gadis itu sudah tidak mampu melawan lagi.Tengah tengah Sanpyo sedang berseronokkan dengan gadis itu,tiba tiba ada orang masuk.Sanpyo langsung menoleh ke belakang.Sanpyo mengangkat keningnya.

"Tteori?"

Tteori maju lalu membulatkan matanya melihat Jiyoon.

"Uish"

Senyuman nakal diukir.Kedua dua tangan dimasukkan ke dalam poket.

"Awal kau mula Sanpyo"

Sanpyo ketawa kekok lalu menggaruk kepalanya.Sanpyo melihat Tteori.

"Kau nak sekali?"

Tteori ketawa sinis.Dada Jiyoon tidak berhenti ditatap.Jiyoon mula menutup dadanya tetapi Sanpyo menahan tangan gadis itu.Jiyoon menggeleng.Tteori hentikan Sanpyo.

"Dah dah,kita nak gerak ni.Nanti sambung"

Sanpyo melihat Jiyoon untuk kali terakhir.Leher gadis itu dikucup sekali mampu membuatkan Jiyoon tidak selesa.Tteori dan Sanpyo akhirnya keluar.Jiyoon mengalirkan air mata.Sungguh malang nasibya hari ini.Mengapa dia yang kena?Apa salahnya?Jiyoon merasakan bahawa maruahnya sudahpun hancur.Dia bukan wanita yang mahal lagi.Itulah difikirkan oleh Jiyoon.Perkara yang Sanpyo lakukan kepadanya mampu membuatkan Jiyoon trauma.Siapa sahaja tidak trauma dan takut jika dibuat seperti itu?Tidak kiralah lelaki atau perempuan,tetap juga mereka trauma jika dilakukan seperti itu.Jiyoon menangis teresak esak.Sekarang ini,tiada sesiapa yang dia boleh minta tolong.Dia rindu abangnya.Dia rindu sangat sangat.Dia ingin keluae dari tempat ini.Dia sungguh takut.Tambahkan pula dengan Sunghoon yang baru sahaja menendangnya.

NOT FOR SALE - PARK SUNGHOONWhere stories live. Discover now