Sunghoon masih lagi berdiri tegak di hadapan gadis tersebut.Jiyoon sudah pun menangis teruk.Dia berharap agar Sunghoon tidak akan melakukannya.Daekyung memerhatikan Sunghoon dari belakang.Kaki lelaki tersebut di tendang.Sunghoon terus menoleh ke belakang.Daekyung berpeluk tubuh.
"Kenapa kau tak tendang lagi dia?"
Sunghoon menoleh ke arah Jiyoon semula.Lelaki itu masih mengeras,tidak bergerak sama sekali pun.
"Tendang dia Sunghoon"
Sunghoon mengepal penumbuknya.Mata dipejam.Daekyung mula rasa rimas.Lelaki tua itu mula maju dan menolak bahu Sunghoon untuk ke tepi.Daekyung mendekati Jiyoon.Gadis itu mengundurkan diri.Daekyung duduk mencangkung lalu mencengkam kasar rahang Jiyoon sehingga gadis itu terjerit.Daekyung menayangkan wajah gadis tersebut ke Sunghoon.
"Ni perempuan ni"
Daekyung melepaskan cengkaman lalu lelaki itu berdiri.
"Apa yang susah"
Tanpa teragak agak perut gadis tersebut ditendang kuat.Sunghoon membulatkan matanya.Tidak percaya Daekyung betul betul menendang gadis tidak bersalah itu.Jiyoon sudah pun meraung kesakitan sambil menangis.Belum tamat di situ,kepala gadis itu berkali kali ditumbuk dan dilempang.Sunghoon melihat situasi tersebut tanpa berkelip.Matanya berkaca kaca melihat gadis yang tidak bersalah dibelasah oleh Daekyung.Sungguh tiada rasa kasihan.Setelah puas membelasah gadis tersebut Daekyung melihat Sunghoon.
"Nampak tak aku buat macam mana?"
"Tendang je macam tu,tak susah pun"
"Kau bukannya tak biasa menendang orang kan?"
"Jadi,tendang je sepuas hati kau"
Seperti punching bag kat gym sahaja Jiyoon dibuatnya.Cara Daekyung bercakap seperti sedang mengajar anak murid berlawan sahaja.Padahal sedang menyiksa gadis.Daekyung maju ke Sunghoon.Bahu lelaki itu ditepuk.
"Sekarang ni,kau pergi buat.Aku nak tengok macam mana"
Sunghoon ditolak mendekati Jiyoon.Gadis itu sudah tidak mampu mengangkat kepalanya.Sakit yang dia alami sekarang ini hanya tuhan sahaja tau betapa sakitnya tendangan Daekyung tadi.Melihat Jiyoon yang menangis tidak henti henti membuatkan Sunghoon tidak sanggup melihatnya.Sungguh malamg nasib gadis itu hari ini.Sunghoon menguak rambutnya ke belakang.Daekyung mengerutkan dahi.
"Kenapa kau tak tendang lagi dia?"
"Apa dah jadi dengan kau ni Sunghoon"
"Sejak perempuan ni dalam genggaman kita,kau berubah ya"
"Banyak dah ahli ahli yang lain lapor kat aku yang kau selalu buat baik dengan dia"
"Apa ni?"
"Mana Sunghoon yang aku kenal dulu?"
"Apa yang dah jadi Sunghoon"
Sunghoon seketika tertanya kepada dirinya sendiri.Dia juga menyadari akan perubahan sikapnya.Sejak Jiyoon muncul,Sunghoon sudahpun berubah.Bahkan lelaki itu pernah memberi makan ke Jiyoon.Entahlah mengapa dengan diri ini tetapi Sunghoon dapat rasakan sesuatu dalam dirinya yang Jiyoon ini...
Patut dilindungi.
Sunghoon ingin melindungi Jiyoon daripada tangan tangan yang ingin menyentuhnya.Seperti yang dikatakan,Jiyoon masih lagi bersekolah.Masih jauh perjalanan.Sunghoon tidak mahu masa hadapan gadis tersebut buruk.Daekyung yang melihat Sunghoon masih belum bergerak itu menguak rambutnya ke belakang.Lelaki tua itu maju ke Sunghoon lalu bahu Sunghoon dipeluk membuatkan Sunghoon tersentak.Daekyung menepuk nepuk bahu lelaki tersebut.
YOU ARE READING
NOT FOR SALE - PARK SUNGHOON
FanfictionMengisahkan tentang seorang wanita yang bernama Kang Jiyoon yang menjadi mangsa kepada hutang abangnya dengan boss penculik tersebut.Jika abangnya tidak mengumpul duit selama 10 hari,maka adiknya lah yang akan menjadi duit mereka. Mampukah abang Jiy...