Deponun önüne gelmiştim. Derin bir nefes alıp içeri girdim.
"NAGİSA." Diye bağırıp ipleri çözmeye çalıştım.Birden kafama değen namluyla ipleri bıraktım adam.
"Patron seni bekliyor."
"Peeki peeki." Dedim ve ilerlemeye başladım. Ren'i görmemle durdum.
"Ren Hasegawa..."
"Hoşgeldin Yui, eee hesabı kapatıyo muyuz?" Dedi arkasındaki adamlara bakarak.
"Bu kadar mı korktun benden?"
"Onlar seyirci."
"Öyle olsun, eğer dövüşü kazanırsam Nagisa benimle gelcek ve bir daha bize bulaşmayacaksın."
"Ben kazanırsam ikiniz de ölüceksiniz."
"Tamam."
"Başlasın o zaman." Dedi ve üstüme doğru koşmaya başladı. Ben de onun üstüne doğru koşuyordum. Ben daha durmaz dediğim sırada birden durdu, ve bana sert bir omuz attı ben dengemi kaybettim, tam toparlandığım sırada 5 6 kere yumruk attı. Tam onu tutmuşken beni sertçe fırlattı. 2 metre adama karşı 1.60 kız. Güç bakımından da o kazanacaktı. Ama bu ihtimaller gerçekleşirse ben de Nagisa da ölecekti.
Ben dengemi kaybedip sendeleyince savunma pozisyonu aldı. Buna karşılık ben de aynı şekilde pozisyon aldım. Tam ona doğru bir yumruk attığımda koluyla yumruğumu savurup, fena bir kafa koydu bana. Kendime gelip arkadan yumruk koymayı hedeflediğim zaman yumruğumla beni etrafında döndürerek bir dirsek attı, ama yaptığı hamleler fazla güçlüydü, attığı dirsekle kırdığı burnumun acısı arttı ve büyük ihtimalle elmacık kemiğim kırıldı. En son o halimi fırsat bilip çenemin altından bir dirsek daha geçirdi. Dirsekle yere düşmüştüm, o da eğilip saçlarımdan tutarak en az 10 kere kafamı yere vurdu. Ve iki elini birbirine kenetleyerek daha sert bir yumruk yaptı. O yumrukla bir sağ bir sol bir sağ bir sol olarak 4 sefer vurdu. Yere yapışmıştım kalkmaya çalışırken bana sert bir tekme koydu. Attığı tekmeyle 3 4 takla atıp yere kapaklandım. O sırada "seyirci" lerden büyük bir alkış tufanı yükseldi. Bense ayağa kalkmaya çalışıyordum. Sıra benim sıramdı.
Ayağa kalktım, ona baktığımda kalkmama sinirlenmiş olacak ki yumruklarını sıkıyordu. Birden bana doğru geldi ve ardı ardına 3 yumruk attı birinci ve ikinciden sağa sola kaçarak kurtuldum. Üçüncüsünde eğildim ve sağ tarafına geçtim bana sağdan atacağı yumruğu kolumla engelleyip elini çevirip kırarak, karnına sert bir tekme attım. Eğilmesini fırsat bilerek ardı ardına yumruklar attım. Tamamen yere çöktüğünde bacak arasına sert bir tekme attım. Sonra yere oturur pozisyona geldiğinde durmadan yumruk atıyordum. Sonra etrafında dönerek kendimi alkışladım. Tam kalkacakken kafasının arkasından sağlam bir tane geçirdim. Yine etrafında dönüp kendimi alkışladım. Her ayağa kalkmaya çalıştığında sağlam geçiriyordum. Yine dizlerinin üstüne çökmüşken yandan koştum ve dizimi geçirdim suratına. Sonra onu boynundan tutup boğazını sıktım, bilincini kaybetmişti gören sözde seyirciler üstüme koşuyolardı. Son 50 kişi kalmıştı. Onlar da kolay olduğu için üçer beşer onları da hallettim. Sonra daha fazla dayanamayacağımı anlayıp Mitsuya'yı aradım. Hemen açtı.
"Mitsuya... gel... hemen..." dedim ve daha fazla konuşamadım. İyi hissetmiyordum tam o sırada biri ayağa kalkıp bıçakla bana saldırdı. Sağa kaçmaya çalıştım ama bıçak karnımı kesmişti. Onu da boynundan tutup fırlattım son gücümle. Sonra bir köşeye geçtim. Nagisa'yı kan tuttuğu için bayılmıştı. Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama ben gözlerimi açık tutmak için büyük bir savaş veriyordum en son koşarak gelen Mitsuya ile gülümsedim.
"Yui, yui kapama gözünü sakın, gel hastaneye gidicez." Arkada Mikey'gil vardı. Hepsi endişeyle bana bakıyordu.
"Nagisa.. onu kurtar." Dedim ve öksürmeye başladım. En son ağzıma gelen kan tadıyla yüzüm ekşidi. Mikey beni kucağında motoruna doğru götürüyordu.
"Kapama gözlerini." Dedi bana bakarak. Sonra motora bindik ve ben savaşta yenildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manjiro Sano x reader
De Todoaçıklama yapmayı sevmem ama yapim Küfür, argo şiddet ögeleri bulunur. Hıkaye bana aittir.iyi günler