pt 7

342 16 30
                                    

Eve girer girmez,Fırat Barış'ı kalçasından kavrayarak sert bir şekilde duvara yasladı.Dudaklarını keşfedercesine öpen Fırat,Barış'ın kısık inlemeleriyle daha da vahşileşmek istedi.Renkli cardigan'ı çabuk çıkartarak,ıslak saçları,üzerindeki sade beyaz t-shirt'ü ve damarlı elleriyle gayet baştan çıkarıcı görünüyordu Fırat'a.Alt dudağına yönelip,onu ısırması dudağında kırmızı bir sıvının olmasına neden oldu.Dudağını kanatıp,o kanın tadına bakmayı en az Barış kadar seviyordu.Barış Fırat'ın her hareketiyle onu daha fazla istiyordu.Dokunmasına ihtiyacı vardı.

Ona ihtiyacı vardı.

Ellerini Fırat'ın saç tutamlarına geçirerek onun her ısırmasında daha da sert çekiyordu.Her öpüşüyle ona nasıl aç olduğunu gösterir gibi tenine bastırıyordu dudaklarını.

"...Fırat"

Fırat Barış'ın teninde kaybolmuşçasına tepki vermedi.Tüm hissettiği şehveti,sinirini ve özlemini onun teninde gideriyordu.

"Odana gidelim"

Hala kucağında olan Barış'la ay ışığının ışıklandırdığı yatak odasına geçti.Yatağa bırakarken bile dudağını onunkinden ayırmadı.Barış ellerini Fırat'ın siyah t-shirt'nin eteğine götürerek,çıkarmak için uğraştı.Fırat onun uğraşmasına izin vermeyerek,kendisi onu üzerinden çıkardı.Barış bakışını onun göğsüne kitleyerek,büyük bir açlıkla inceledi bedenini.Daha sonra gözleri onun gözlerindeki özlem ve şehvetle buluştu.Dikelmek istediğinde Fırat onun üzerine eğildi.Barış'ın üzerindekilerden kurtuldu.

Teni ay ışığıyla parlıyordu ve Fırat,bu güzellik karşısında tapınmak gerekir diye içinden geçirdi.Parmağını yüz çizgilerinde gezdirerek,dudaklarında durdurdu.Kısık sesle konuşmaya başladı.

"Özledin mi beni?"

"Çok"

Parmağını içeriye doğru götürdü.Barış'ın onu inleyerek emmesiyle gözü daha da karardı ve yüzünde sırıtmayla onu izledi.O güzel ağzıyla yapabildiği şeyler Fırat'ı zevkten delirtiyordu.

Parmağını ondan ayırarak,pantolonuna yöneldi,çıldırtıcı yavaşlıkla çıkarttı,son kıyafetlerinden de kurtularak,Barış'a doğru eğildi.Tenleri temas ettiğinde Barıştan kısık bir ses çıktı.

"Tüm gece boyu aklım sadece sendeydi"

Dudağını öperek ona tatmin olduğunu gösterdi.

"Senin aklın sadece bana ait,zaten.Sadece bana."

Elini aşağıya doğru,tenini inceleyerek indirdi.Barış yutkundu.Fırat'ın sert şekilde onun içine girmesiyle nefesini tuttu.Hareketleri yavaş ve acı veriyordu ama Barış için bu acı,hissettiği en hoş şeydi.

"Nolur...Fırat"

Fırat hareketlerini onun yalvarmasıyla hızlandırmaya başladı.Her içine girdiğinde,odaya yayılan inlemeler ve ismini duyuşu onu kendisinden geçiriyordu.Sertliğini onun dudaklarına bıraktığı sıcak öpücüklerle dengelemeye çalıştı.Barış'sa ellerini onun sırtında gezdiriyor,her hissettiği zevkle tırnaklarını ona geçiriyordu.

Sona geldiğini hissettiğinde Fırat kendisini ondan ayırmak için hamlede bulundu.Barış bunu istemediğini belli eden bir tavırla sarıldı ona.

"Lütfen,çıkma"

Fırat buna karşılık dudak kenarından öptü onu.Içinden çıktığında yanına uzandı.Derin bir nefes aldı.

"Çok hoşsun."

Barış yüzü ter içinde sırıttı,saçları yüzüne dağılmış şekilde Fırat'a çevirdi kafasını.

"Içimde olmanı seviyorum."

Fırat diliyle dudağını ıslattıktan sonra onun güzel yüzünü inceledi.

"Doyumsuzsun sen"

Barış gözleriyle tüm bedenini süzdü.

"Konu sen olunca,doymak biraz zor oluyor"

Barış'ın arsızlığı onun acayip hoşuna gidiyordu.

Komodin üzerindeki çakmağı  alarak,sigarasını yaktı.Barış,Fırat sigara içerken onu başka bir çekici buluyordu.Sigara içtiğinde gözlerini kapayışı,dumanı o güzel dudaklarından dışarı üflemesi...Karşısındaki görüntüyle dudağını ısırdı.Bu adama karşı duyduğu hisler gerçekten de fazla geliyordu Barış'a.Her şeyi uçta yaşıyordu onunla.Düşüncelerinden sıyrılıp,elini onun bacağına yerleştirerek soru sordu.

"Bana da versene bir tane."

Fırat'ın gözü onun eline kaydı.Sonra komodinden bir sigara daha alıp ona uzattı.Sigarayı dudağı arasına aldıktan sonra,onu yakmasını bekledi.Fırat çakmağı dudağına yaklaştırarak,sigarasını yaktı.Dumanı dışarı bıraktıktan sonra Fırat'ın dudağına kısa ama tutkulu bir öpücük bıraktı.Çok güzel bir tadı vardı dudaklarının,diye düşündü.

"Teşekkürler"

"Rica ederim."

Sigara içtikten sonra,Fırat'ın göğsüne bıraktı kendisini.Fırat elini onun saçlarında gezdirdi.Ikisi de huzurlu hissediyordu.Gözlerini kapayarak,uykuya daldılar.      


 

Ilk kez bir smut yazdım,bilgilendirmek
istedim.Iyi okumalar



Guns & Whiskeys Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin