"Nasıl yani gelemeyeceksin?"
"Savcılıktan çağırdılar,Barış.Önemli olmasa çağırmazdılar."
Barış elini sinirle sıkmaya başladı.Yüzünü bir saniyeliğine kenara tutarak,sinirini gülerek bastırmaya çalıştı.
"Hep önemli zaten o yüce işiniz."
Fırat Barış'a karşı bir adım attı.
"O ne demek?"
"Bir şey demek değil.Söz verdiğin halde son anda iş yüzünden gelmemen pek hoş değil.Yılbaşı temasında,bir de."
"Benim kontrölüm altında bir şey değil."
"Senin kontröl edemediğin bir şey var mıydı ki,tatlım?"
Fırat sırıttı.Barış'ın elini tutmak için hamle yapmak istediğinde,onun aniden kendisini geri çekmesiyle karşılaştı.
"Tamam,gelmiyorsan gelme.Eğlenebileceğim başka insanlar da vardır orda."
Fırat kaşlarını yukarı kaldırdı.
"Başka insanlar derken?"
"Evet,bir tek sen orda olmayacaktın ki.Çevrem büyük biliyorsun.Illa iyi vakit geçiririm."
Elini Barış'ın giydiği cardigana götürerek,orda gezdirmeye başladı.Barış,onun bu hamlesini dikkatle izliyordu.
"Tabii,bilirim ben o çevreyi.Hadsiz,mesafe bilmeyen arkadaşlar.Umarım iyi vakit geçirirsin orda."
"Sen merak etme.Dibine kadar eğleneceğim.Sen de işinle iyi vakit geçirirsin umarım.Kağıtlarla,kalemlerle eğlenceli olacağına eminim.Şimdi benim gitmem gerekiyor.Malum."
Fırat bu lafla güldü.Bir birilerinin gözlerine bir süre sinir ve aynı zamanda imayla baktıktan sonra,Barış Fırat'ın evinden ayrılarak kendi evine döndü.
Akşamki parti için üzerine beyaz sweater ve siyah pantolon giydi.Zincirlerini ve yüzüğünü taktıktan sonra saçlarına jole vurdu.Aynada kendisine baktı.
"Kendisi kaybeder."
Üzerine siyah kabanını giyerek,arabasına bindi ve hep gittiği mekandaki Yılbaşı temalı partiye doğru yol aldı.
O sırada Fırat
Savcılıktaki işlerini bitirdiğinde saatine baktı.Gece saat 10:00'du.Işlerden kafasını kaldırıp,Barış'ı arayacak vakit bile bulamamıştı.Instagram'a girdiğinde story eklediğini gördü.Merakla üzerine tıkladığında mekandaki yılbaşı dekorasyonu storyleri,meşhur el hareketiyle içki içmesi ve sonda arkadaşıyla şerefe yaparak kahkaha attığı bir video vardı.Kumral saçlı,siyah hoodie giymiş birisiydi.Ismine baktı,Rüzgar.
"Gidelim bakalım bu partiye."
Mekana girdiğinde yılbaşı dekorasyonlarıyla karşılaştı.Uğraşılmış gerçekten.Dikkati daha sonra,merkezde sarhoş olduğunu belli eden dans hareketleriyle Barış'a kaydı.Zaten garip dans hareketleri vardı ama sarhoş olunca daha da ilginç bir hal alıyordu.Ona doğru gitmeye başladı.Tam arkasında belirdiğinde,ellerini onun beline sardı.Barış aniden irkildi,elini belinde beliren ellere götürerek,itmeye çalıştı.
"Wow,bir dakika...Napıyorsun?"
"Sevgilime sarılıyorum."
Tanıdık sesi duyduğunda bedeni gevşedi,yüzünü ona çevirdi.Gözlerini kısarak,onu süzdü.