****Multimedya Keremm ****
Bedenim kaskati olmuştu. Kız Keremin kucağından hala inmemişti ve Kerem çıtini bile çıkartmiyordu. Birer ikişer içtiğim shatlar başımın dönmesine neden olmuştu... Feraylarin yanindan kendime bi yol açıp mekandan çıkmak için harekete geçtim. Güya bu gün çok güzel geçecekti...
Kerem benim gidişimi izlerken bile hala bişeyler yapmıyordu. O yapmıyorsa ben yapardım. Teklif yüzüğünü tek hamlede parmağımdan çıkartıp fırlatır gibi masaya koydum. Ondan iğrendigimi belli etmek için de son bi bakış daha atıp mekandan çıktım. Ceketimi hizla giyinip arabami valeden istedim. 2 dakika sonra arabam gelmişti. Hızla kapımı acip kendimi sürücü koltuğuna attım. Alnımı direksiyona dayayıp bi süre öyle kaldıktan sonra başımı kaldirip direksiyona vurmaya başladım. Bir yandan da bağıra bağıra ağlıyordum.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM KEREM ARAZ NEFRET NEFRET NEFRETTT. ALLAH BELANI VERSİN. PİSLİK. YALANCI PİÇ. ÇÜKÜN KURUSUN İNŞALLAH. ÇÜKSÜZ KAL. BAMYA."
Ben nefret sözcüklerime devam ederken yan tarafıma bakmamla Keremi gördüm. Utanmadan bide gelmiş camima vuruyor.
"Arya in arabadan konuşucaz."
Camı çok az aralayip konuşmaya başladım. Daha doğrusu bağırdım.
"Ne konuşucaz lan. Ne konuşucaz. Aldın kadını kucağına bi güzel sömürdün sonra da gelip bana ""İryi in kinişiciz"" diyosun. Benim seninle konuşacak hiç bişeyim yok artık. Uzak dur benden bi daha sakın seni etrafımda görmeyeyim. Beni arama.!!"
İçimi iyice döküp arabayı çalıştırdım. Sahil kenarına inip bakkaldan tuborg marka bira alıp tekrar arabaya döndüm. Hızla kafama dikip bitirdikten sonra boş şişeyi atmak için arabadan indim. Tam şişeyi atacağım sırada bi alkollü dengesiz yanıma doğru yaklaştı.
"Oo güzelim senin gibilerinin bu saatlerde burada ne işi var??" Diye pervasiz bi dille sordu. Başlarda umursamadim. Ama yanıma doğru yaklaşmaya başlayinca işin rengi değişti.
Dibime kadar gelmişti. Elimdeki şişeyi kafasına geçirmemek için kendimi zor tutuyordum. Tam onu ittirip geçecegim sırada kolumdan tutup beni tek hamlede yere düşürdü ve üzerime bindi. Şuan o üstte ben ise onun altındaydim. Nefesi bok gibi içki kokuyordu ve bu zaten bulanan midemin bulantısını biraz daha arttırmıştı. Adam iyice dibime girip boynumu öpmeye başladı. Her ne kadar ona karşı çıkmaya çalışsamda benden daha güçlüydu. Tam yanımda benimle beraber yere düşen ama kirilmayan bira sisesini görünce bi nebze rahatladım. Şişeyi elime alıp en son hızli gücümle adamın kafasına geçirdim. Adam üzerime yıkıldığında çığlığı bastım ve hızla altindan kalktım. Adam yarı baygindi. Yani gözleri hala açık ve beni duyabiliyordu. Ama kalkmaya çalışsa direk bayılırdı. Bende bunu fırsat bilerek arabada buldugum beyzbol sopasını alıp adama vurmaya başladım. Hem vuruyordum hem de küfredip bağırıyordum.
"Ulan orospu çocukları kaç tane kız sizin gibi ırz düşmanları yüzünden evinden çıkamıyo haberin varmı. Çükün düşsün inşAllah."
Adama bi kaç tane daha vurup tekrar arabaya bindim. Artık ne kadar çok hızlandım bilmiyorum ama bi araca çarpmaktan son anda kurtulabilmistim..
**
Valeye arabami bıraktıktan sonra otele girip danismaya yarın çıkışımı yaptıracagimi bildirdim. Oda kartını çantamdan çıkartıp asansöre doğru yürümeye başladım ve binip yukarıya çıktım. Kartı girişe yerleştirip açtığımda oda kapkaranlikti. Yani Kerem yoktu. Işığı açmamla yanıldığımı anlamış oldum. Kerem yatağın üzerine oturmuş kafası eğik bi şekilde oturuyordu. Yerler içki şişeleri ile doluydu. Kapıyı kapatıp içeriye girdim. Yatakta oturan Keremi gram umursamadan valizimin oldugu yere gittim. Valizimden siyaj bi jean ve beyaz baskısız normal bi t-shirt çıkartıp lavaboya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka İntihar
RomanceHastanede başlayan intihar Kerem'le devam ediyor. Sonu bilinmeyen bi karanlıkta düşen Arya Kerem'le hayat buluyor ve hasta kalbi onun için atmaya başlıyor...