wyrobiłam się szybciej jednak więc dzisiaj jest rozdział!<3
***
Wykłady były nudne jak zwykle nic nowego, zaczęłam przygotowywać sobie jedzenie.
cześć Ali jestem szybciej!-krzykneła moja mama
hej!-odpowiedzialam jej i ujrzałam ją w progu drzwi z jakimś facetem.
córciu to jest mój partner Josh-powiedziala z niepewnością w głosie.
cześć jestem Alice-przywitalam się i uśmiechnęłam się do mężczyzny.
cześć-powiedzial suchym tonem.
nie polubimy się.
dobrze to my idziemy na górę-powiedziala mama patrząc na mnie i łapiąc swojego partnera za rękę i ciągnąć na górę.
błagam tylko nie chce kolejnego rodzeństwa.
zjadłam jedzenie które sobie przygotowałam i poszłam na górę, o dziwo matheo był cicho. Zaczęłam się uczyć na jutrzejsze egzaminy dzisiaj uczenie szło mi dobrze, cieszylo mnie to ponieważ miałam trudności z uczeniem się czyli nie mogłam wielu żeby pojąć. Uczyłam się już chyba z pół godziny ale coś nie dawało mi spokoju, zeszłam do pokoju Matheo.
spał.
nie chciałam go budzić więc poszłam do swojego pokoju. Zaczęłam przeglądać social media i popisałam trochę z Julie. Uczyłam się i usłyszałam śmiechy w pokoju.
chyba dzisiaj nie zasnę.
uczyłam się najwidoczniej kilka godzin bo za oknem było już ciemno nie byłam jakoś bardzo zmęczona. Zaschlo mi w gardle więc zeszłam do kuchni nalać sobie wody po chwili poczułam na swojej talii czyjeś ręce przestraszyłam się, odwróciłam się i był to Liam.
co ty tutaj robisz?-zapytalam zaskoczona
pamiętaj że przyjaźnie się z twoim bratem słońce-powiedzial spokojnie.
patrzyliśmy sobie w oczy a po chwili mnie pocałował oddawałam pocałunki, całowaliśmy się powoli i delikatnie, swoje ręce wplątałam w jego włosy były miękkie i delikatne. Całowaliśmy się długo ale oczywiście musiał nam to ktoś przerwać, usłyszeliśmy jak drzwi się otwierają więc się od siebie oderwaliśmy a z tych drzwi wyszedł Matheo.
serio w takim momencie?
wiem że sobie rozmawiacie ale gra długo nie poczeka Liam-powiedzial Matheo patrząc na mnie i na Liama.
okej już idę-zanim jeszcze ruszył za Matheo popatrzyl na mnie swoimi czarnymi jak noc oczami i odszedł znowu odszedł.
CZYTASZ
SZEF MAFII (+18)
RomanceAlice Mayer jest spokojną dziewczyną która zajmuje się tylko książkami i to tak naprawde tyle, ale ta jedna impreza zmienia wszystko.