ROZDZIAŁ 10 - My. Tutaj. W końcu.

57 8 0
                                    

Axl

Axl wszedł do biura, spojrzał w prawo i zobaczył mężczyzn w sali konferencyjnej.

Hawk, Mo, Boone, Mag.

Uniósł w ich stronę podbródek, ale przeszukał pomieszczenie i znalazł kogo potrzebował.

Więc udał się prosto do Jorge'a.

Jorge Canseco był z Hawkiem najdłużej, drugim był Mo. Faceci przychodzili w międzyczasie, a odchodziło niewielu. To dlatego, że Hawk dobrze płacił, benefity były świetne, a satysfakcja z pracy była wysoka.

Axl był blisko z resztą zespołu – Jorge'iem, Zanem, Marques'em i Billym. Ale nie tak blisko jak z Mo, Magiem, Boone'm i Auggie'm.

To dlatego, że Jorge był starszy, miał dłuższy staż, był porucznikiem i zastępcą Hawka, gdy było to potrzebne, był żonaty, miał dwoje dzieci i nie był byłym wojskowym. Doświadczenie Jorge pochodziło z ulicy i wieloletniego mentoringu z Hawkiem.

Marques i Zane byli byłymi wojskowymi, ale byli młodsi i nowsi w drużynie.

Billy był najnowszym członkiem ich załogi, a jego historia była mroczna. Hawk się nie podzielił ani Jorge. Na pewno nie Billy. Nawet Elvira, która była wielką fanką wszelkiego rodzaju dzielenia się, nie pozwoliła niczemu się wymknąć.

Ta wiadomość została odebrana, więc mężczyźni nie pytali.

Teraz Axl musiał przeprowadzić odprawę z Jorge'iem, zanim pójdzie na odprawę z mężczyznami w sali konferencyjnej.

Czyli przed wyjazdem, pójściem do domu, prysznicem i przebraniem się na randkę z Hattie.

A musiał porozmawiać z Jorge'iem, ponieważ jego załoga była jego załogą, ale była to również Hattie, a były o niej rzeczy, o których inni faceci nie musieli (i nie chcieli) wiedzieć.

A Jorge nigdy by się nie tym podzielił.

„Co tam?" - zapytał Jorge, kiedy Axl zatrzymał się naprzeciw niego.

„Dzień minął. Odprawa z zespołem, a potem spadam" - powiedział Axl. Potem zadał bezużyteczne pytanie, ponieważ znał odpowiedź - „Masz coś?"

Jorge skinął głową.

Tak.

To była zawsze odpowiedź Jorge.

Potrzebowałeś czegoś, on to zrozumiał.

Jorge dał Axlowi to, co miał.

„Ta strona porno wychodzi z LA. Robią wszystkie swoje zdjęcia w LA lub okolicy. Wszyscy ich gracze są stamtąd. Nie zlecają niczego, produkcji filmowej, technologicznej, informatycznej ani obsługi klienta. Witryna nie ma forów dyskusyjnych. Nie proszą o recenzje. Przychodzący i wychodzący e-mail klienta, to wszystko. Chyba że ktoś ich zhakował. I nie mam jeszcze danych wywiadowczych, jeśli ktoś to zrobił. Poprosiłem Brody'ego od Nightingale'a, żeby się w to zagłębił. Ale poza włamaniem, ponieważ nikt zaangażowany nie jest lokalny, byłoby niemożliwe, aby ktoś tam miał osobistą sprawę do Hattie. Nie wspominając o tym, że ich gracze są gejami. To miejsce gejów i dla gejów. Mają misję o tym, że są bezpiecznym miejscem dla gejów i dziwaków, ich aktorów i widzów. Jestem pewien, że mają widzów płci żeńskiej i heteroseksualnych, ale myślę, że szanse na to, że ktoś wtajemniczony chce się pieprzyć z kobietą, są małe."

Axl podejrzewał, że nic tam nie ma.

To nie znaczyło, że nic tam nie było.

To po prostu nie był wewnętrzny człowiek.

Wirujące marzenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz