EPILOG - Szybować

80 9 0
                                    

Axl

Tego wieczoru Axl wszedł do swojego domu z telefonem przy uchu i skanując wzrokiem drzwi lodówki.

„Duch" – stwierdził Jorge – „I jestem pewien, że nie zaskoczy cię wiadomość, że od miesięcy była poza zasięgiem wzroku. Ludzie mówią, że po prostu zniknęła. Mówią, że jest pracownikiem socjalnym ds. seksualnych. Również plotka głosi, że jest ćpunem. Nie mogę tego umiejscowić. Teraz po prostu nie ma jej nigdzie. Może być martwa. Mogła się przeprowadzić. Vance się tym zajmuje."

Rozmawiali o Dynamicie, o którym teraz wiedział, że jest duchem, coś, co im nie pomagało. A także coś, czego niestety nie byli w stanie ustalić, zanim Hawk zwiózł ich z góry.

Teraz wiedział dlaczego.

Ponieważ była duchem.

A Vance, człowiek Lee Nightingale, pracował nad tym, ponieważ był nie tylko najlepszym tropicielem Lee, był też najlepszym tropicielem, jakiego mieli wszyscy. Co oznaczało, że był najlepszym tropicielem nie tylko w stanie Kolorado, ale w całym regionie Gór Skalistych.

Na przykład, chyba że Dynamit była zatopiona w wapnie, co, miejmy nadzieję, nie było, a nawet gdyby może było, Vance w końcu ją odnajdzie.

„Brandi?" - zapytał Jorge.

Otrzymawszy powitanie-nie-pozdrowienie od Cleo, która go zobaczyła, przyjęła go, stwierdziła, że nadal jest w stanie ją nakarmić, a następnie odeszła, a on dalej szukał listu od swojej kobiety.

To dlatego, że jej samochodu nie było w garażu, a ona nie wysłała mu SMS-a z informacją, że nie będzie jej w domu, kiedy tam dotrze.

„Wciąż nieuchwytna. Nikt nie wie, gdzie ona jest. Cisco i Ally nadal się tym zajmują" - powiedział mu Jorge.

Był w swojej sypialni, nie widząc żadnej notatki na nocnej szafce, więc zatrzymał się i rozejrzał.

„Nie mam dobrych myśli, że Brandi nie można zlokalizować. Ona nie jest najbystrzejsza, a nie była do wyśledzenia od tygodni" - zauważył Axl.

„Myślę, że musimy przygotować się na to, że nie jesteśmy jedynymi, którzy wiedzą, że Brandi gada za dolary. A niedługo po tym, jak rozmawialiście z nią z Augie'm, połączyłeś kropki w konfiguracji i oficjalnie przekazałeś to gówno policji, co oznaczało, że prześladowanie Hattie ustało." - odpowiedział Jorge - „Wyjęli dwóch własnych. Jeśli Brandi stała się obciążeniem, nie mrugnęli okiem, żeby ją wymazać. I może nie jest jasną żarówką, ale wie, że to brzydkie. Więc może to ona zdecydowała się na nową lokalizację, która nie obejmuje obszaru metra Denver ani żadnego miejsca w jego pobliżu."

Gdyby był nią, zniknąłby jakieś dziesięć minut po tym, jak on i Aug opuścili jej mieszkanie.

Nie był nią, dlatego nie był na tyle głupi, by stać po jej stronie gry.

„A więc teraz, ślepa uliczka... znowu" - dokończył.

„Tak. Na razie" - potwierdził Jorge.

Axl go usłyszał, ale był skupiony na czymś innym.

Znalazł notatkę Hattie.

Jak również coś innego.

„Lee ma ludzi do pracy przy kamerach" - powiedział Jorge do jego ucha, gdy Axl podszedł do swojej komody - „Kanały Lynn wejdą do naszych monitorów. Heidi pójdzie do Nightingale'a."

„Racja" - mruknął Axl, wpatrując się w blat swojej komody.

„To tyle na dzisiaj. Spotkaj się jutro ze wszystkimi graczami, aby podsumować i ponownie ocenić" - powiedział Jorge - „Dziewiąta w naszych biurach."

Wirujące marzenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz