14. BÖLÜM: "SÜPERNOVA PATLAMASI"
Şarkılar: Annisokay, Under Your Tattoos
Cellar Darling, DANCEKaybolmaya başlamışım gibi hissediyordum.
Yapması gereken her şeyi yaptığına inanan bir insanın intihar etmek için odasına gittiği gibi zihnimin odasına ilerlemiştim. Evdekiler için yemek pişirmiş, sorumluluklarını tamamlamış, işinin başına oturup son belgeleri de hazırlamış, sonra da hayatına son vermek için odasına çıkıp gülümseyerek kapısını kapatmış bir kadın gibi.
Zihnimde her şey uçuşmaya başladığında düşündüğüm buydu.
Bedenim balçıkla kaplanmış gibiydi ve uzandığım yerden kalkamıyordum. Ne ayna oradaydı ne de Hera. Beyaz tavanı izlerken şeffaf bir balçığın beni içine alıp yutmaya başladığını hissediyordum.
Bir hırlama sesi duydum ama ses bu odadan gelmiyordu. Dışarıdan geliyordu. Bir yırtıcının sesi gibiydi. Pençe sesleri duydum, pençeler kar ve kumu eşeliyormuş gibi sertçe zihnimi eşeleyerek kazımaya başladı. Balçık beni yutmaya devam ediyordu ama hırıltı ve pençe sesi öyle çoktu ki, sanki bir şey balçığı pençeleriyle kazıyarak beni içinden çıkarmaya çalışıyordu.
Gözlerimi beyaz tavandan ayırmaya çalıştım ama yapamadım. Sonra onu gördüm. Bir Kar Leoparı şeffaf balçığı güçlü pençeleriyle kazıyordu. Tam üstümdeydi. Bedeni çok büyüktü, gri-yeşil gözleri gözlerime saplı duruyordu. Sarsılarak yan döndüm, içinde olduğum âna çekildiğimi o an fark ettim. Şimdi karanlık aracın içindeydim.
Ah, hayır. İçinde değildim.
Kafam aracın kapısından aşağı sarkmıştı, bedenim koltuktaydı ve saçlarım yere yayılmıştı. Göz kapaklarımdaki ağırlık geçene kadar kısık gözlerle far ışığını izledim. Daha sonra far ışığının önünde gölgesi yükselen dev kar leoparının Ramon'a saldırdığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAFIZA
FantasyDamarlarında bir soy dolusu cesedin kanı dolaşıyordu. O gece ay, gökyüzünde karanlıktaydı; bu görüntü göz çukurlarının içine gömülmüş siyah gözlerini hatırlatıyordu. Şehirde dolaşan bir katilin hayatının sınırlarına indirmeye başladığı darbe, keşfe...