~Uyarı~

640 49 34
                                    

Odamda yapayalnız oturmuştum. Kalbim acıyordu başka bir şey yok. Kapım tıkkıldandı. Bir şey demedim, ağzımı açmaya mecalim yok. "Tae, girebilirmiyim?" Dedi Yoongi. Kötü durumdaydım. O kapıyı açıp içeriye girdi. Beni gördüğünde ağzı açık kaldı. Hiç bir şeyi umursamayan ben şimdi kalp acısı çekiyordum. Daha çox doğrusu aşk acısı....

"Taehyung, noldu??" Dediğinde bir şey demedim. "Hani çocukla çok iyi anlaşıyordunuz şimdi noldu?" Dediğinde sesi titredi. Benim için endişelenmişti. Onu abim gibi görüyordum. Alay etsek de bir birimizi çok seviyorduk. "Çocuk ne alaka?" Dedim kısık sesle. Kalbim acıttı.

Yoongi yanıma oturup beni kendine çekti. Sıkı sarıldığında iç geçirip çenemi omzuna koydum. Duvara boş boş bakıyordum. Neden bir insana aşık oldun Taehyung neden!? Şimdi çek acını! İç sesim de bana işgence veriyordu.

 Neden bir insana aşık oldun Taehyung neden!? Şimdi çek acını! İç sesim de bana işgence veriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bana anlatmak istersen burdayım. İçini dökersen iyi olacaksın inan bana kardeşim" dediğinde gözlerimi kapattım. Dolması için saniyeler kaldı. Dudaklarımı araladığımda titrediler. İçimi döküp sakin olmak istesem de..derdlerimi birilerine anlatmakdan nefret ederim. Sırtıma pat pat vurarak sıvazlıyordu.

Sakin olandan sonra Yoongi'ye her şeyi anlatmıştım. Ne dedi biliyor musunuz? 'Sen de hata. Çocuğa üzüldüm' pes yani iç döküyorum onun dediğine bakın. "Sağol Yoongi'cim çok yardımcı oldun. "Ne? Doğruyu söyledim. Sen de hata işte" dediğinde yutkundum. "Hata bende değil aptal kalbimde. Aşık olmak elimde değil ki.. Sen de biliyorsun ki ben önceden hiç kimseyi umursamamıştım.."

"Burada haklısın.." dedi ve saçlarını dağıttı. "Senin için üzüldüm.. İstiyorsan çocuğun kanını için öldüre bilirim. Yani seni daha da üzm-" Elimle ağzını kapattım. "Hayır!" Dedim ve iç çektim. "Kimin kanını içsen de onunkini içmeyeceksin!" Dedim ve elimi ağzından çektim.

"Ay tamam be! Sanki çok meraklıyım senin çocuğa" dedi ve gözlerini umursamazca döndürdü. "Benim çocuk..." Dedim kısık sesle. "Yuhh! Sen fena takmışsın kafana.. Yanıyorsun Taeee!" Dedi ve omzuma vurdu kıkırdayarak. "Yanayım. Onunla yanayım.." dedim ve derin iç geçirdim.

***
Okula geldiğimde Jungkook'un sırada yerinde üzgün oturup resim çizdiğini gördüm. İç çektim ve yavaş adımlarla onun yanına, yerime geçtim. Sandalyeme oturdum. Sessizlikti. Ne o konuştu, ne ben.. Bana hiç bakmadı. Resmine odaklandı. Çaktırmadan ona baktığımda bana bakmadan konuştu. "Bana bakmayı kes!" Dediğinde başımı hızlıca önüme çevirdim. Kalbimi çeviremedim....

Öğretmen dersi anlatırken ben Jungkook'un resmine göz ucuyla baktım. Dün beni kolumdan tuttuğu anı çekmiş... Bakınca kalbim daha da acıttı.

 Bakınca kalbim daha da acıttı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
APPROACH•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin