~Arsız~

758 46 18
                                    

Yatağımda uzanmış Jungkook'un çizdiği resme bakıyordum. Ve o melek elleriyle yazdığı cümleye... Dün olan her şey çok güzeldi. Güzel başlamasada, sonda güzel olmuştu. Tuvalette dudaklarıma elini koyup öpmesi, sınıfta bana bakıp gülümsemesi, çizdiği resim ve cümlesi, bana bakıp öpücük atması... Hepsi ayrı ayrılıkta güzeldi~

Kağıtı gülümseyerek kalbime koydum ve tavana baktım. Kapı birden açıldığı gibi gözlerim irileşti. Kağıtı altıma koydum ve hemen oturur pozisyona geçtim. Yutkundum ve Yoongi'nin kaşları çatarak içeriye girmesini izleidm.

"Noldu?" Dediğinde başımı iki yana salladım. "H-hiçç.." dedim sesim titrediği için içimden küfrettim. Gözlerini kıstı ve yanıma oturdu. "Çok tuhafsın" dediğinde sadece baktım boş boş. "Çocuk noldu?" Dediğinde ellerime bakıp gülümsedim. "İyi"

"Oooo? Mutlusun noldu hadi söyle!" Dediğinde kıkırdadım. "Tamam tamam söyleyeceğim ama ikimizin arasında" dediğimde ağzının fularını bağladığı gibi yaptı. "Her zaman dostum" dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. Kapıyı kilitlediğim gibi yanına atladım.

Yoongi'ye her şeyi anlattım. Hepsini ağzını kapatıp gözlerini irileştirerek dinledi. Evet bana resi çizdi. Altımdakı resimi çıkarıp ona gösterdim. Çok mutluydum. Daha çok aşık ediyordu beni kendine...

Yoongi resimi dikkatle inceledi. Eli ile ağzını kapatıp baktı. Bana döndüğünde elini çekip konuştu. "Çok güzel bu Taehyung.." dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Sen bir de beni düşün nasıldım sence.. Bir çocuk vampiri kendine fena aşık etti... Kulağa bile hoş geliyor. Bakıyorum da onunlayken vampir olduğumu unutuyordum. Başımı almıştı, kalbimi de....

"Bende İstiyorum ya bana ne!" Dedi mızmızlanırcasına. Kıkırdadığımda yapmacık bir şekilde kızdı. "O kadar vampir sana yavşıyor seçemedi-" bağırarak konuştuğunda susmayı tercih ettim. "Bende insan istiyorum!" Dediğinde ofladım. "Yoongi, sen insana aşık değil susamışsın" dediğimde ayağa kalkıp odamdan çıktı ve kapıyı sertçe kapattı.

Ne? Haklıydım, o sadece kan içmek öldürmek peşinde. Ben hayvan kanı içiyordum. İnsan değil. Evet gariptim ama Jungkook'tan sonra insanlara bakmak bile istemiyorum. Ona kafayı takmıştım. Abi aşıktım ya aşık!..

***
Okula gideceğim için çok mutluydum. Koşarak gittim. Daha zamana vardı ama ben onu görmek istiyordum. Hemen şimdi. Soluk sonluğa kalana kadar koştum. Okula geldiğim için durup soluk saldım. Ayhh öldüm amk!

Sınıfıma gidiyorum, onun yanına. Aşık olmak yana yandığım adamın yanına.. Sınıfa geldiğimde kimsenin olmadığını gördüm. Tabii bir tek Jungkook vardı. Gözlerim ışıldadı. Gülümsedim genişce ve yerimde kalakaldım. Yerinde oturmuş uyuyakalmıştı. Bebek yaaa...

Kapıyı arkamdan kapatıp yanına gittim. Çok erkendi, umarım kimse gelmez onu izlerim. Ama konuşsaydık daha güzel olurdu. Olsun izlemekde isterim. Zaten o çok güzeldi... Her şeyi çok güzeldi. Ona ait olan her şey..

Yanına oturdum ve onun gibi masaya uzandım. Kollarımın üstüne. Onun güzel gözleri kapalıyken ben onu izliyordum. Özel benlerini, güzel gözlerini, parlak ve ıslak dudaklarını.. Öpmek istediğim dudakları.... Kalbim çok hızlı atıyordu.

Gözleri açtığında yitkundum ve böyle kalakaldık. Gözlerimizi derinlere sürükledik. Kaç dakika böyle kaldık bilmiyorum ama hiç sıkılmıyordum o yıldız gibi gözlerine bakmaya....

"Vampirim.." dedi kısık sesle ve gülümsedi. Aniden söylemesi kalbimi daha da hızlandırdı, hem de vampirim demişti! Onun vampiriydim.. Bu çok güzeldi. Onun güzel dudaklarından bu sözleri duymak çok güzeldii!

"Tatlım.." dediğimde gözleri büyüdü. Kıkırdadığımda ağzı açık kaldı. "Oha" dedi ve başını kaldırdı. Ben de kaldırdım. Şimdi bana kısık gözlerle baktı. "Ne?" Dediğimde dudaklarını konuşmak için araladı. "Resimi çöpe atmadın değil mi?" Dediğinde gülümsedim. "Hayır, sana ait olan hiç bir şeyi atamam" dediğimde gülümsedi. "Güzel" dedi ve sırıttı.

"O resimde ki gibi ne zaman gerçek olur ha?" Sorduğumda bana bakıp sonra yeniden ellerine baktı. Ayy utanınca da çok farklı bir tatlıydı... "Ne zaman istersen Tae'cim ne zaman istersen" dedi ve yeniden gözlerime baktı. "Ben bencilce her gün isterim Jungkook'um" dediğimde kıkırdadı. "Farksızım Tae'm" dedi.

"Ee neyi bekliyoruz?" Dediğimde saçlarımı okşadı. "Neyi bekliyorsun?" Dedi ve göz kırptı. Dudaklarına baktığımda yutkundu. Ah adem elması....

Kapı açıldığında Jungkook beni yere attı. Yere düştüğümde kafam acımıştı. Aptal ya! Çocuklar gelmişti. "Bir şeyi bilmedik değil mi?" Dediler. "Ha-hayır ne bölmesi canımmm" dedi Jungkook. Ona ters bakış attığımda o da bana gözleri büyük şekilde baktı. Böyle bile tatlıydı ahhh....

Sikecektim bunları yaaa! Öpüşmek için her şeyimi verirdim. Ayağa kalktığımda üstümü silkeledim. Çocuklar bize iyi bakmıyordular. Sabki umrumdalar siktir bakışı atıyordum. Jungkook'a döndüm. "Benimle oturmak ister misin?" Dediğimde gülümsedi. "Olur istersen" dediğinde gülümsedim.

Sırasından kalkıp benim oturduğum yere geçti. Sırıtarak yanına gittim. Özledim onunla dersi. Ders başladığında onunla göz teması kuruyorduk. "Jungkook.." dedim kısık sesle. "Efendim?" Dediğinde dudaklarımı kemirdim. "Şey..benim için resim çizer misin?.." dedim kısık ve çekingen sesle.

"Tabii ki Tae'm. Senin için her şeyi yaparım" dediğinde gözlerim yaşardı. Çok duygulandım.." Dediğinde alt dudağımı ısırdım. "Çok tatlısın, yicem senii" dediğimde ağzı açık kaldı. "Yuhh ama" dediğinde kıkırdadım. "Hadi kafamı yorma izin ver çizeyim" dediğinde gülümsedim.

"Ne çizeyim?" Dediğinde düşündüm. Cevabımı bekliyordu. "Hmm, bizi gerçekten öpüşerek çizsen?" Dediğimde sırıttı ve önüne döndü. "Çalışırım, ama bakma bitince görmeni isterim" dediğinde başımı olumlu anlamda salladım. Başımı masaya koyup dinlendim. Tabii Jungkook tarafa değil, diğer taraa bakıyordum.

***
Kaç dakika geçti bilmiyorum. Ders de bitmedi amk! Hoca da yorulmadı konuşmaktan ya! Jungkook bitti diyince hemen sevinçli gözlerle ona döndüm. "Hazır mısın???" Dedi neşeli sesle. "Evet!" Dedim kısık tutmaya çalıştım sesimi hoca çekerdi kafama yoksa..

Kağıtı bana uzattı sırıtarak. Yitkundum ve derin nefes alıp kağıtı açtım.

Resimi gördüğüm gibi tükürüğüm boğazıma takılıkaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resimi gördüğüm gibi tükürüğüm boğazıma takılıkaldı. Öksürmeye başladım göğsüme vurdum. Jungkook sırtıma vuruyordu. Hoca bana ters bakış attığında öksürmeyi durdurdum. Çocuklar da kötü bakmış geri döndüler. Jungkook kulağıma yaklaştı. "Dikkat et öpüşürken boğulmayasın" dediğinde gözlerim irileşti.

Ona döndüğümde kıkırdadı. "Sen ne zamandan arsızdın çocuk!?" Dediğimde kahkaha attı. Zor duruyordu istese kendini tutmaz bağırarak gülerdi. "Sen istedin emek verdim yaaa" dediğinde gülümsedim. İşaret ve orta parmağımı dudaklarıma getirip öptüm ve Jungkook'un dudaklarına götürdüm. Öpmüş gibi oldum. Jungkook gözlerini kapatmıştı. Ayy... Dayanamıyordummm!

"Teşekkür ederim" dediğimde gözlerini açıp gülümsedi. "Ne demek" dedi ve göz kırptı. Bu resimi saklayacaktım. Çok değerliydi onunla olgilo her şey! Yani benim için...

**
Bitti bu bölümde. Nasıldı? Ben yine söylüyorum. Bu fici çok seviyorum yaaa! Ya gerçekten bayılıyorum~
🥺❤️

-ZeynepXx

APPROACH•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin