Uyandığımda küfürler ederek utanmıştım. Çünkü ağzım sulanıktı ve küçüğüm büyümüştü. Böyle ilk defa uyanıyordum ve küfürler etmeye de devam ediyordum. Rüyamda Jungkook'la sevişecektik. Ama uyandım. Zor durumda kaldım kahrolasıca! Ayağa kalktım ve tuvalete koştum.
Yoongi beni kaşlarını çatarak izledi. Ben koşunca yere uzanıp kahkaha attı. Orospu! Ben tuvaletteyken Namjoon.. hassiktir! Yoongi ile konuşuyordu. "Nesi var bunun?" Dedi Namjoon. Yoongi gülerek konuştu. "Ay ne bileyim tuvalete koşunca gülmeden edemedim. Hay ben seni ağzına sıçayım Yoongi!
Birden kapım dövüldü. Çığlık atmamak için zor durdum. "E-evet?" Dedim çekinceyle. "İyi misin?" Dedi Namjoon. "Evet evet sadece.. işim var" dediğimde sessizlik oldu. Adım seslerinden gittiğini anladım ah şükür.
İşim bittikten sonra tuvaletten çıktığımda Yoongi'nin yerde oturup kulaklarını elleriyle kapadığını gördüm. Omzunu dürtükledim. "Heyy noldu?" Dediğimde yutkundu. "Boku yedin!" Dedi kısık sesle. "Ne?" Dedim anlamayarak. "Aptal resimlerni saklaya ya!" Dediğinde kocaman gözlerle odama koştum.
Hassiktir! Namjoon resimlerden birini buldu. Hay sikeyim!
"Taehyung bu ne?" Dediğinde ensemi kaşıdım. "Şey...sizi çekmek istedim. Jin ve seni" dedim aklıma ilk bu gelerek. Tabii ki inanmayacaktı. Jungkook şerefsiz çok iyi çiziyordu. Kim olduğu belli aq!
"Önünde çocuk mü var!?" Dedi sesi yüksekti. "Hayır ama-" Jin kapıdan içeriye girdi. "Noluyor aşkım?" İğrenmeden edemedim. Aşkını götür defolun gidin ya! "Ne mırıldanıyoreun orada sen!?" Dediğinde gülümsedim yapmacık şekilde.
"Canım sadece bu aptal neyin peşinde bilmiyorum!" Dediğinde dil çıkartmak istedim ama sadece istedim. Jin Namjoon'un yanına gitmiş resime bakmıştı. "Ne güzel.." dedi Jin. Tabii ki Jin Namjoon'dan daha iyiydi. Bunu hep diyordum.
"Sevgili mi buldun Taehyungie" dediğinde gözlerimi devirdim. "Hayır! Ne sevgilisi!? Benim ters bir vampir olduğumu biliyorsunuz!" Dediğimde Jin kıkırdadı. Namjoon resimi gözüme soktu. "Peki bu ne o zaman??" Dediğinde yanağımı dürtükledim.
"Offf! Bir erkek ilk günden beri benimle konuşmak istiyor!" Dediğimde Namjoon'un bir kaşı havalandı. Jin alkışladı. Neyi alkışlıyorəun amına koyayım!?!?
"Sadece bir resim işte!" Dediğimde Namjoon başını iki yana salladı. Jin gülümseyerek konuştu. "Canım, çocuk sana yürüyor" dediğinde gözlerimi yine devirdim. Şimdi size öyle bir yürürüm ki...neyse.
"O insan bana ona aşık olduğu-" bağırarak konuştum. "Aşığım ya da değilim!? Sana ne??" Dedi resmimi elinden sertçe aldım. "Odamdan çıkın gidin oyununuzu oynayın! Ve beni rahat bırakın!" Dedi ve kapıyı gösterdim. Namjoon'un gözlerini alev aldı. Jin kolundan tutup onu sakinleştiriyordu.
"Gidelim Namjoonie. Hadi aşkım" dediğinde Namjoon'u kapıya sürükledi. Çıktıkları gibi arkalarından kapiyi sertçe kapattım ve kilitledim. Neftet ettiğim şey odamı karıştırmak ve eşyalarıma dokunmak!
Derin nefes aldım ve reime baktım. Bir gün olsun da seninle öpüşeyim Jungkook. Ben artık seni İstiyorum. Benim ol istiyorum. Seni seviyorum.. Düşüncelerimden sıyrılıp resmi öptüm. "Seni seviyorum.." dedim kısık sesle.
***
Okula geldiğim gibi yerimi aldım. Jungkook daha gelmemişti. Onu beklerken çocukların sınıftan koşarak çıktığını gördüm. "Oha kavga var!" Dedi bir erkek ve hepsi kızlar, erkekler koştular. Benim umurumda değildi kavga falan. Yerimde oturup sevgilimi bekledim. Ah siktir! Yani umarım sevgili oluruz bir gün."Kim kavga ediyor??" Dedi bir kız heyecanla. Size ne insanların kavgasından amına koyayım! Başımı masaya koyup dinlendim. Gözlerimi kapatıp huzur yaşarken istemediğim bir şey oldu. Erkek kıza kimin olduğunu dedi. "Bizim Jeon Jungkook" dedi ve koştular. Sınıf boştu.
Gözlerim irileşti. Hemen başımı ayağa kalkıp koştum. Jungkook'um ne kavga yapa bilir ki?? Evet Jungkook'um!
Koşarak gittim. Kalabalığı görünce duraksadım. Boylandım ama göremedim. Seslerini duyuyordum. "Seni sikerim sözlerine dikkate et orospu!" Bu Jungkook'tu... Benim ki...
Kahkaha sesi geldi. Hopladım ama yine göremedim. Kimse de Kim Taehyung'u umursamıyordu. Jungkook hariç. Ben de sadece onu umursuyordum zaten. "Gel sik. Sikme diyen mi var?" Dedi kahkaha atarak bir erkek. Jungkook zarar görsün istemiyordum. Birden ses duydum ve korktum.
"Bırak beni eşek sıpası!" Bağırdı Jungkook. Dayanamayıp bağırdım. Hepsi irkildi. "Hey!" Bağırdım ve hopladım. "Ne bağırıyorsun??" Yanındakı kız yüzünü buruşturdu. "Hey sen! Hemen onu bırakıyorsun!" Bağırdım ama göremiyordu lanet olsun!
"Kendini göster cesur" dedi gülerek. Jungkook'um bekle beni! "İzin verin!" Dedim ve aralarından geçip ikisinin yanına gittim. Erkek Jungkook'u ensesinden tutmuştu. Orospu çocuğu!
"Benim! Hemen bırak onu yoksa seni öldürürüm!" Dediğimde Jungkook bana köpek yavrusu gözler attı. "Taehyung, git zarar göreceksin" dediğinde erkek onu salladı. "Ya acıtıyorsun piç!" Bağırdı Jungkook ensesini tutarak. Erkek onu yere attı ve önüme geldi.
Jungkook'a endişeli bakışlarımla baktığımda yüzünü buruşturduğunu gördüm. Erkeğin yakasında tutup ona kafa attım. O da yere yığıldı. Bütün çocuklar ağızlarını kapatıp geri gittiler. "Ona bulaştığını görürsem senin işin biter!" Dediğimde kahkaha attı ve burnunu tuttu. Evet burnu kanamıştı.
"Sen kim oluyor-" ellerimi yumruk yapıp bağırdığımda her kes duydu ve çocuk sustu. "Sevgilisiyim!" Bağırdığımda yine her kes yuhh oha diyor geri gidiyordu. Erkek şaşkınca bana bakıyordu. "Şaka mısın!?" Dedi gülerek.
"Sevgili yok dedi o!" Dediğinde alt dudağımı ısırdım ve Jungkook'a baktım. Dudaklarını büzmüştü. Yapma oğlum zaafım var yapma!
"Olacağım canım" dedim ve ona göz kırptım. Jungkook'un yanına gidip onu kucağıma aldım. Göğsümden tuttu. Bir elim ayaklarının altında, diğeri sırtında. Onu götürdüm və tuvalete doğru gittim. Elini yüzünü yıkaması gerekiyordu. Derse de hâlâ vardı.
Tuvalete girdiğimiz gibi Jungkook'u yavaşca yere bıraktım. Ensesini tutmuştu. "Ah acıyor.." dediğinde kalbim yandı. "Dur bakayım" dedi ve ensesine baktım. Morarmıştı! Orospu çocuğu! Ben iyi yaptım burnunu kanattım.
Jungkook'a döndüm. Bana bakıyordu sessizce. "Biraz morarmış ama ben onun burnunu kanattım" dediğimde gülümsedi ve ensesini tutup yüzünü buruşturdu. İç çekip konuştu. "Çok havalıydın Taehyung. Seni çok seve bilirler" dediğinde sırıttım. "Ben bunları havalı olmak için değil senin için yaptım Jungkook'um" dedim ve göz kırptım.
Başını eğip kıkırdadı ve suyu açtı. Elini yıkayıp ensesine vurdu. "Ah!!" Bağırdı fena acıttı yaa... Endişelendiğim için arkasına geçip elini itekledim. Dudaklarımı öne uzatıp üfledim. Elini yumruk yaptığı için elini tuttum. İç içe geçirdik. Elimi şimdi sıkıyordu. Acıyor bebeğimi...
Üfledim ve elini bırakıp kolumdakı kırmızı mendili açtım. Aynadan beni izliyordu. Bağlamadan önce moraran yere dudaklarımı götürüp öptüm. Dişlerini sıktı ve acı içerisinde inledi. Yanağından makas alıp mendili boynuna bağladım. Onu kendime çevirdim ve mendili güzelce bağladım.
Sessizce beni izliyordu. Bağladıktan sonra gözlerine baktım. Gözlerinin derinliklerine baktım. Elimi yüzüne götürdüm. Yüzünü avuçlarım arasına aldım ve yüzüne yaklaştım. Yutkunduğunda gözlerini kapatıp dudaklarımı öne uzattım. Alnını öptüm. Çok sakin ve uzun öptüm. Masumca bir öpücüktü bu.. O da ben öpünce gözlerini kapatıp kollarımı tuttu.
Geri çekildiğimde gülümsedim ve o yutkundu. Dudaklarıma bakıp konuştu. "T-Taehyung... Ben..ben-" kapı açıldı. İki erkek içeri girdi. "Biz bir şey mi bölüyoruz?.." dedi çekinceyle. "Hayır her şey yolunda biz çıkıyorduk zaten" dediğimde Jungkook'un ağzı açık kaldı. Jungkook'un elinden tutup çıktık tuvaletten.
**
Yeni bölümü bırakıp kaçıyorumm~-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPROACH•TAEKOOK+18
VampireJeon Jungkook sınıfındakı sakin erkeğe yakın olmak istiyor. Ama onun gizli bir vampir olduğundan haberi yok. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi: 07.11.2022 Bitiş tarihi: 23.01.2023