Eve gidiyorduk. Birlikte Jungkook'la yürüyorduk. Jungkook yere bakarak yürüyordu. "Jungkook iyi misin?" Dediğimde yutkundu. "E-evet iyiyim" dediğinde yüzünü inceledim. Bana bakmadan konuşmuştu. Bir şey mi yaptım? Benim yüzümden böyleyse kötü hissederim ama...
"Benim yüzümden mi? Kötü bir şey mi yaptım?" Dediğimde seslice yutkundu. "Ha-hayır bir şey yok" dediğinde daha da endişelendim. "Jungkook, benim hatamsa söyle korkuyorum" dediğimde nihayet bana baktı. Güzel gözlerini gördüm.
"Senin hatan değil...sadece..ben.." diye başlamıştı ki yutkundu ve devam etmedi. "Noldu?? Korkuyorum Jungkook" dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "Anlıyorum ama o kadar da kötü değil yani benim için biraz garip" dediğinde ofladım ve ellerini tuttum.
"Söyle bana artık sevgili sayılırız değil mi? Hadi bebeğim" dedim ve yüzünü avuçlarım arasına alıp dudaklarına kaçamak bir öpücük kondurdum. "Taehyung... sana söylersem lütfen beni bırakma lütfen..." Dedi küçük çocuk gibi dudaklarını büzdüğünde sert kaçamak bir öpücük kondurup gülümsedim.
"Ben seni hayatta bırakmam tatlı bebeğim" dediğimde iç çekti ve yere bakarak konuştu. "Ben..senden çok etkilendim.." dediğinde gülümsedim. "Ee? Nolmuş bunda? Ben de senden etkileniyorum sevgilim" dediğimde devam etti.
"Öyle değil...e-erekte oldum ve..ben ilk kez oldum.." dediğinde gülmemek için yanağımı dişledim. "Ayy yerim ben seni!!" Dedim ve yanaklarını sıktım. "Seni istemem bencilce mi?" Dediğinde gözlerim irileşti. Her gün beni şaşırtıyordu bu bebek...
"Bencilce değil ben de ona seni İstiyorum" dediğimde başını aşağı saldı. Ayy utanma canım benimmm
Onu kaldırıp omzuma koydum. "Taehyung!" Dedi korktu.. Belli ki beklemiyordu. Yüzümden sıkıca tutmuştu. Bacaklarını tuttum ve yürümeye başladım. Oha! Sertliğini ensemde hissettim....
Bebeğimi rahatlatmam lazım evet lazım. Bunu düşünerek gaza gelfim ve koştum. Jungkook bağırıyordu onu duyamadım. Koştum yakınımızdakı tuvaletlere.
Jungkook yere koyduğumda tuvalete bir de bana bakıp yutkundu. Kızarmıştı ohh kırmızı yanaklarını Isırmak istiyordumm!
Tuvalete girdiğimizde kapıyı kilitledim. "T-Taehyung..." Dedi kısık sesle. "Merak etme korkuyorsun biliyorum ama sadece rahatlayacaksın. İlkini seninle çok güzel geçirmek isterim onda bir gün odamızda olur umarım" dediğimde dudaklarını kemirdi.
Önüne gelip kalçasından tuttum. Tuttuğum gibi titredi. Bebek gibi tir tir titredi. Dokunuşlarım onu titrediyor çıldıracağım. Arsız çocuk nereye gitti? Bu çok masum agggg
Onu kendime ittim. Gözlerini sıktı ve küçücük inleme çıktı ağzından. Kıyamam ama...
Dudaklarına yapıştım ve elimi pantolonunun düğmesine getirdim. Düğmeni ve fermuarı açıp aşağı indirdim. Kendisi ayak bileklerine düştüğünde boxerle kaldı. Alt dudağını emerken elimi boxerinin içine saldım. Şişmişti küçüğü...
Avuçumun arasına aldığımda ağzımın içine boğukca inledi. Dudaklarımızı ayırdığım gibi iki parmağımı orta ve işaret parmağımı ağzımın içine sokup yaladım. Kızarmış yanaklarını yemek istiyordum. Haraketlerimi izleyerek seslice yutkundu. Ağğ bebeğim...
Ağzımdan çıkardığımda ıslak ses odayı ele aldı. Dudaklarımı yaladım ve dudaklarına yapıştım. İki parmağımı da boxerinin içine saldım. Deliğine gittim. İkisini de aynı anda saldığımda ağzımın içine boğukca inledi. İleri geri haraket etmeye başladım. Islanmıştı yavrum benim..
Hızlandığımda dudaklarımızı ayırıp kafasını geriye atıp inledi. Sonra birden patladı. Gülümsedim ve parmaklarımı çıkarıp yaladım. Elimi itip dudaklarıma yapıştı. Şok yaşadım ama öpücüğüne karşılık verdim. Yüzümü tutmuş sert öpüyordu beni.
Geri çekildiğinde gözlerimin içine bakarak ciddiyetle "seni seviyorum vampirim" dediğinde kalbim pır pır etti. Sevdiğini bilsem de ilk kez duyuyormuşum gibi geldi.
"Ben de seni Jeykeyim" dedim ve burnuna kaçamak bir öpücük kondurdum.
***
Yolda yürüdük. Gözlerini kaçırıyordu benden. Bazen arsızlaşıyor, bazen de utanıyordu. Çok tatlı yaaa...İşaret parmağımla çenesinden tutup kendime çevirdim. Kaldırdığımda yüzüme bakmak zorunda kaldı. "Utanman için bir sebep yok. Lütfen arsız Jungkook'u geri getir" dediğimde başını aşağı eğip gülümsedi. "Gerçekten, benim için olduğu için çok mutluyum" dediğimde ağzımı eliyle kapattı. "Tamam ya hatırlatma!" Dedi yapmacık bir kızgınlıkla.
"Gülümseyip ağzımı kapatan elini yaladım. Elini hemen çektiğinde kollarımı göğsümde birleştirip göz kırptım. Bana kızgınlıkla baktığında ne yaptı biliyor musunuz!?!? Bayılacaktım amk!
Yaladığım elini ağzına götürüp yaladı. Ayaklarım titredi. Yere düşmediğim için şükrettim. Ağzım açık kaldığında bilmiş gibi güldü ve göz kırpıp gitti. Bu çocuk beni öldürecekti... Sen istedin Taehyung. Arsız çocuğu sen istedin. Şimdi öl Taehyung öl!
***
Yolda yürürken aklıma gelen şeyle alnıma vurdum. Aptal ben kaç gündür ona hediye alacağımı söyledim. Almadım deliyim lan ben! Ona hediye alacağım.Yanındakı dükana girdim ve göz gezdirdim. Yeni yıl geliyordu ve dükanlar çok güzeldi. Yeni yıl hediyesi ala bilirim ona. Ne alayım?
Gözüme güzel bir oyuncak çarptı. Tavşan bir vampirdi. Çok sevdiğim için yanından geçemedim. Almaya karar verdim. Yeni yıl hediyesi için bir tane bir şey daha alacağım. Ne biliyor musunuz? Yüzük alacağım. Evet!
Tavşanı alıp dükandan çıktım. Küçücük bir dükana girdim. İki yüzük seçdim. Parlak iki aynı yüzük. Aldım ve mutlu olacağını düşünerek gülümsedim. Dükandan çıkıp yüzük kutularını cebime yerleştirdim. 2023-e nasıl mı giriyorum? Tavşana benzeyen insan sevgilimle.**
Biraz kısa oldu. Ama napayım bu günlük bu kadar yazdım. Umarım sevdiniz. Ben gidiyorum yarın okul var agggg😫-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPROACH•TAEKOOK+18
VampirgeschichtenJeon Jungkook sınıfındakı sakin erkeğe yakın olmak istiyor. Ama onun gizli bir vampir olduğundan haberi yok. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi: 07.11.2022 Bitiş tarihi: 23.01.2023