Geri çekildiğimde gülümsedim ve o yutkundu. Dudaklarıma bakıp konuştu. "T-Taehyung... Ben..ben-" kapı açıldı. İki erkek içeri girdi. "Biz bir şey mi bölüyoruz?.." dedi çekinceyle. "Hayır her şey yolunda biz çıkıyorduk zaten" dediğimde Jungkook'un ağzı açık kaldı. Jungkook'un elinden tutup çıktık tuvaletten.
Yürüdük, elimi bırakmadı. Sessizlik olduğu için omzu üzerimden ona baktım. Üzgün olduğunu görünce duraksadım. Kaşlarımı çattım. Neden üzüldü? Boynumu acıyor? Ah durun bir şey söyleyecekti...
"Jungkook.." dediğinde başını kaldırmış gözlerime baktığında hayal kırıklığını hissettirdi. Bebeğim yaaa..
Yanağını okşadım. "Ne diyecektin bana?" Sorduğumda başını aşağı eğip gözlerini benden kaçırdı. Etrafa baktı. Bana dönünce iç çekti.
Bileğinden tutup onu çekiştirdim. "Nereye?" Dediğinde hiç bir şey demedim. Cevap vermediğim için sessiz oldu ve konuşmadı. Onu sürüklüyordum. Neden bilmiyordum. İçimde garip bir his vardı.
Boş bir sınıf bulduğumda sevindim. Belki burda çekinmez söylerdi. Ne diyecektise..
Bileğini bırakıp kapıyı kilitledim. Ona döndüm ve önüne geldim. "Söyle burda kimse yok" dediğimde dudaklarını kemirdi. Bakışlarım oraya kayınca öksürdü ve dudaklarını baskıdan serbest bıraktı.
"Neden kavga oldu bu gün? Sen kavga eden birisine benzemiyorsun" dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "Değilim zaten sadece sözleri beni alevlendirdi. Öldürmesem olmazdı" dedi ve duvara baktı.
Bana bakmaya korkuyor mu? "Ne dedi ki?" Dediğimde gözlerime baktığında yutkundu. "Senin hakkında kötü şeyler o kadar artık bitti unut" dedi ve gözlerini kaçırdı. Odada bir şey arıyor gibiydi. Yani öyle görünüyordu.
"Bana göre kavga mı ettin?" Dediğimde nedense hoşuma gitmişti ve gözlerini ışıldamıştı. Çok tatlı yaaa...
"Off evet Taehyung! Dedim geçti artık uzatmasana!" Bağırdı ve yanımdan geçeceği sırada kolundan tutup onu durdurdum. "Derse girmeliyiz" dediğinde başımı iki yana salladım. Kolundan dartıp sırtını duvara çarptırdım. "Benim için kavga ettiğin hoşuma gitti Jungkook'um" dediğimde yutkundu ve dudaklarıma baktı.
Yüzümü yaklaştırıp dudaklarını yakaladım. İlk kez bir insana aşık olmuştum ve onu hiç kesi sevmediğim kadar seviyorum. Onu kendimden fazla seviyordum. Çok fenaaa...
Alt dudağını emerken o karşılık veremedi. Sonra kendini toparlayıp üst dudağımı öpmeye başladı. Ellerim duvardaydı. Başının iki yanında. Onun elleri benim göğsümdeydi. Çok minik gibiydi öpüşürken. Bebek gibi awww....
Ellerimi duvardan götürüp kalçasının iki yanına koydum. Öpücüğümüz alevlenmişti. Kalçalarını sıktım. O da ağzımın içine boğukca inledi. Ellerini göğsümden çekip popoma getirip kendine çekti. Bu yüzden alt bedenlerimiz bir birine çarpıştı. Sıkı tutuyordu alt bedenlerimiz yapışık kalmıştı.
İkimiz de boğukca inledik. Ah siktir galiba şiştim.... Küçük Tae uyu!!! Ama çok geç..
Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdım. Nefessiz kalmıştık. Dudaklarına baktığımda kızarmış ve şişmiş oldukları için sırıttım. Mendili açtığımda sesli bir şekilde yutkundu. Ah boynu bembeyazdı...
Dudaklarımı yaladığımda Jungkook sabırsız bir şekilde başımı iki eliyle tutup dudaklarımızı birleştirdi. Onu öperken saçlarını okşadım. Bir elini aşağı getirip pantolonun üstünden küçüğümü avuçladı. Ağzının içine boğukca inledim. Hassiktir! Dayanamayıp burda delire bilirdim. Okul burası amk!
Dudaklarımızı ayırıp boynuna yöneldim. Oraya sanat eserimi çekerken Jungkook küçüğümü okşuyordu. Arsız uke....
İmzamı koyduktan sonra yeniden dudaklarına yapıştım. Elimi onun tişörtünün içinden salıp sırtını okşadım. Temas ettiğim gibi hemen titredi. Küçücük bir bebek gibiydi... Ahhhh çıldıracağım. Yicem onuu!..
Geri çekildim ve burnuna öpücük kondurdum. "İleri gideriz duralım. Okul burası" dediğimde kıkırdadı. "Bende ileriye gitmek istedim" dediğinde kızarmıştı. Oha ne diyon oğlum?? Arsız uke'm benim..
"İlk öpücüğümü böyle hayal etmemiştim" dediğinde gülümsedim. "Vampir dişlerini, dudaklarını sevdim" dedi ve dudaklarını büzdü. Büzdüğü gibi yüzünü tutup sert öpücük kondurdum. Kafası geriye giderken ki kıkırdadı ve bana sarıldı. Ben de karşılık sarıldım.
Hiç bir zaman soft olacağımı düşünmezdim. Sarılmamız o kadar masum ve soft idi ki...
Jungkook'la son kaçamak bir öpücük kondurdukdan sonra sınıftan çıktık. Teneffüs olmuştu. Oha lan! Diyorum da 1 derslik öpüştük yuhh... Şaka umarım hep se-öpüşürdük.
***
Jungkook'la el ele tutuşarak koridorları geziyorduk. Son dersimiz olacak ve eve gideceğiz. Bu beni biraz üzüyordu çünkü onu hep gözümün önünde görmek istiyorum. Bencilce bir şey mi?...Yerimizde oturmuştuk. Tabii öğretmen daha gelmemişti. Çocuklar alkışladılar. Neyi? Bilmiyordum, delirmiş olmalıydılar... Bir erkek ayağa kalktığında sessizlik oldu.
"Taehyung! Bu gün olan şey yüzünden bütün her kesi kendine aşık ettin ayıp ama" dedi ve üzülür gibi yaptı. Jungkook'a baktığımda ellerini sıktığını gördüm. Hrrrr hehe.
Ayağa kalkıp ellerimi ceplerime koydum. "Üzgünüm ama biz ne zamandan konuşuyoruz?" Dediğimde kaslarını çattı. Anlamıyordu aptal çünkü. "Ee napayım yani? Aşık oldular bana ne?" Dediğimde ağzını açacakdı ki konuşmaya devam ettim.
"Beni nasıl umursamıyordunuz öyle de yapın. Beni olduğum gibi sevenim var ve o bana yeter" dediğimde erkek kollarını göğsünde kenetledi. "Jungkook o. Değil mi?" Dedi bilmişcesine. Jungkook gözlerini devirdi. Ben de kollarını göğsümde kenetleyip konuştum onun gibi. "Evet doğru. Jungkook o. Sevgilim" dediğimde her kes bizi dinliyordu ve fısıldıyordu.
"Taehyung, anlamıyo-" ayağımı yere vurdum. "Şaka mısınız!? Önce olduğu gibi olun. Olmayacaksınız? Ben olacağım. Size karşılık umursamayacağım. Beni tek Jungkook saydı" dediğimde erkek yüzünü buruşturdu. "Jungkook'u sike-"
"Seni sikerim bilirsin!" Dedi Jungkook ayağa kalkıp elini masaya vurarak. Kollarını göğsünde bizim gibi birleştirip konuştu. "Ama kalsın. Senin gibi birini sikmek bile iğrenç" dediğinde gülmemek için yanağımı dişledim. Bir kız elini yanağına koymuş konuştu.
"Erkekler nasıl da iyi lan. İstediğini siker, istese sikiler. Ya biz? Sadece sikiliriz aq!" Dediğinde sınıf kahkaha attı. İkimizden başka. "Kızlar zayıf o yüzden" dedi ve göz kırptı. Kız yüzünü buruşturdu. "İğrençsiniz!"
Onu umursamadık. Erkek sinirlendi ve ellerini kalçalarının yanında yumruk yaptı. Ananızı sikeyim!" Bağırdı sinirle. Kızlar güldü. Jungkook sinirlenip yerine oturdu. Ben bir kaşımı havaya kaldırıp havalı biri oldum. Ve o sözleri söyledim.
"Anamı sikersen, babanı sikerim!" Dedim ve göz kırptım. Erkrk yüzünü buruşturdu. "Vay gay olduğunu nasıl da belli ediyorrr" dedi diğeri. Yerime oturdum ve Jungkook'un elini tuttum. "Sakin ol bebeğim umursama" dediğimde Jungkook gülümsedi. Bizim kafamızı dağıtan şey kızın 'ölüyorum!' diyip bayılma taklidi yapması oldu.
"Bebeğim dedi anskm!" Bağırdığında ofladım. Jungkook yanağını dili ile dürtükledi. "Yeter amk!" Bağırdım ve elimle masaya vurdum. "Ay tamam be! Sadece yanımızda yiyişmeyin o kadar" dediğinde gözlerimi devirdim. Siktiler beynimi amına koyayım!
Jungkook bir ayağını saklıyordu. Gergindi ve ya rahat değildi böyle bir şey gibi. Elimi ayağına koyduğumda derin bir nefes aldı ve ayağını sallamayı durdurdu. Bebek mmhhh....
**
Yeni bölüm de böyle oldu. Ben gidiyorum. Bazen çocukluğa döner gibi oluyorum. Bazen emo oluyorum. Ayyy kafam delirmiş gittim ben~-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPROACH•TAEKOOK+18
VampireJeon Jungkook sınıfındakı sakin erkeğe yakın olmak istiyor. Ama onun gizli bir vampir olduğundan haberi yok. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi: 07.11.2022 Bitiş tarihi: 23.01.2023