Her kese merhaba)
Çok kötüyüm o yüzden bu bölümü yazmak benim için biraz zor oldu.
Ama yazmaya direndim ve yazdım.
Umarım seversiniz))
İyi okumalar~**
Sabah oldu ve ben uyandığımda kolum yatağın ucuna değdiği için okkalı küfürler saydım. Kolumu sıvazlayıp ayağa kalktım. Masanın yanından geçecekken masadakılar gözüme çarptı. Vampir tavşan ve yüzükler.... Çöpe atamadım ama gördükce kalbim sızlıyordu.Masanın çekmecesini açıp onları içine koydum ve çekmeceyi sinirle kapattım. Kapı tıkkıldandı. Çekmeceyle göz teması kuruyor gibiydim. Kapı açıldı ve içeriye Yoongi girdi. "Taeh-" beni görünce sözlerine devam edemedi. "Noldu sana??" Endişeyle sorduğunda iç geçirdim ve gülümsedim.
"İyiyim Yoongi, sen nasılsın?" Dedim ve güldüm. "Delirdin mi?" Sorduğunda kahkaha atıp omzuna pat pat vurdum. "Hayır çok mutluyum Yoongi sana da iyi günler okula gitmem gerek" dedim ve çantamı alıp odadan hızlıca çıktım. Yoongi yerinde kalakalmıştı.
**
Okula gitmek istemiyordum. Onu görmek istemiyordum. O yüzden okulun yanındakı parka girdim. Namjoon okula gittiğimi sanacak ama ben burda yalnız kalıp toparlana bilirim. Salıncakta oturup çantamı yere koydum ve yere odaklandım. Boş boş bakıyordum."Taehyung..." Kısık sesle biri bana seslendi. "Taehyung'a ulaşılamıyor, Taehyung bu gün yalnız kalmak istiyor" dedim yere bakarak. Kim olduğuna bakmadım bile. Yanıma geldi ve önümde eğildi. Hassiktir! Jungkook gelmiş gözlerimin içine bakıyordu.
Yutkundum ve gözlerimi ondan kaçırıp çantamı götürüp kalacağım sırada kolumdan tutup bana engel oldu. "Gidemezsin.." dedi sakince. "Sen gidince beni dinledin mi? Yoo bende dinlemiycem" dedim ve kolumu çekiyordum lanet olsun çok güçlüydü.
"Bekle bir saniye yaa!" Dediğinde gözlerimi devirdim. "Sen taşşak mı geçiriyon!? Beni umursamadın şimdi noldu? Tuhaf ve garip insandan uzak durmak daha iyisi Jeon Jungkook" dedim ve kolumu sertce çekip kurtulduğum gibi ilerledim.
"Ama Taehyung!...." Bağırdı ve dizleri üstüne oturdu. "Geri dön...." Son sözleri bu olmuş gibi yere yığıldı. Gözlerim kocaman başımı çevirip onu yerde görünce hemen yanına koştum. "Jungkook!!" Bağırdım endişeyle ve yanına oturup göğsünden silkeledim. "Jungkook! Lanet olsun aç gözlerini Jungkook!!" Diye bağırdım.
Jungkook elleri ile yüzümden tutup kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı. Anın şoku ile kalakalmıştım. Jungkook alt dudağımı emerken öylece kaldım. Ne karşılık verdim, ne de geri çekildim. Ağlamak istedim sadece....
Kafamı bıraktığında geri çekildim. Gülümsediğinde ayağa kalkıp üstümü silkeledim. "Orospu çocuğu!" Diye bağırdım. "Seni şikayet ederim ergen! Ödüm koptu!" Diye bağırdığımda kıkırdadı ve ayağa kalktı. "Endişelendiğine göre beni hâlâ seviyorsun" dediğinde burnumdan sert sesli bir nefes saldım. "Senden nefret ediyorum!"
"Bende seni seviyorum Vampirim aşkım!" Diye bağırdığı için gözlerim irileşti. Etrafa baktım iyi ki kimse yoktu. "Sus!" Dedim ve kızgınlıkla ona baktım. "Ee sürprizim nerede?" Dediğinde gözlerimi kıstım. "Götümde!" Diye kükrediğimde gülmemek için yanağını dişledi. "Roller mi değişiyor? Şimdi ben mi seme'yim?" Dediğinde dişlerimi sıktım. "Sikerim seni sus!!" Bağırdığımda rahatlamışcasına nefes verdi.
"Ah değişmemiş..uke'yim şükürler olsun" dediğinde kafasına vurdum. "Delisin sen amına koyayım!" Dediğimde kıkırdadı. "Seni seviyorum ve beni deli ediyorsun Tae" dediğinde kalbimi tuttum. Canım kalbim acımaya devam ediyor. Kalbim onu isterken, beynim git burdan o seni haketmedi diyordu....
"Taehyung lütfen affet beni ben seni çok seviyorum..ben-" iki parmağımı dudaklarına bastırıp onu susturdum. "Jungkook.. şimdi gitmeliyim" dediğimde parmaklarım sabit kaldığı halde konuştu. "Ama-" dudakları parmaklarıma sürtündü. "Düşüneceğim.. düşüneceğim..." Dedim ve geri çekileceğim sırada parmaklarımı öptü. Geri çektiğim gibi yerdeki çantamı omzuma geçirdim.
Ona baş salladım ve geri parkın çıkışına doğru ilerledim. Tabii ki okula gitmeyecektim. Dolaşıp hava alırım biraz.
**
Saate baktım ve okuldakı dersimizin bittiğini anladım. Acaba Jungkook derstemiydi? Ben değil bacaklarım kalbimi dinlemiş okulun kapısına doğru ilerledi. Kapıda durdum. Bütün çocuklar çıktı. Jungkook? Derse girmemişmiydi? Sınıfımızdan bir erkek çıkacakken önünde durdum. Korkmuş gibiydi. Tir tir titriyordu."Jungkook'u gördün mü?" Dedi ve cevap vermesini bekledim. "Alo sana diyorum!" Sesim yükselince gözlerini yumdu. "Sö-söyleyemem.." dedi ve titredi. "Hemen söyle seni öldürmeden!" Sıktığım dişlerimden konuştuğumda hıçkırdı. Seslice yutkundu ve titreyen dudaklarıyla konuşmaya başladı.
"Zo-sorbalardan biri ile kavgaya gitti" dediğinde ağzım ve gözlerim kocaman açıldı. "Nee!?!?" Diye bağırdığımda daha çok titredi. "Nerdeler şu an!?" Endişeli ve kocaman gözlerle ondan cevap bekliyordum. "Okulun arka bahçesinde lütfen benim söylediğimi söyleme.." diye yalvardı. Yanından ayrılıp okulun arka bahçesine koştum. Sevgilim tehlikede. Off!
Geldiğim gibi durdum, nefes nefese kalmıştım. Göğsüm inip kalkıyordu. Etrafimı kolaçan ettim ve bir de ne gördüm. Jungkook zorbalık yapan erkeği yere yatırmış bacağını göğsüne koymuş yüzüne bağırıyordu. Oha lan! Jungkook her zaman beni şaşırtıyordu. Zorbalık yapan çocuk?? Her kes korkuyor?? Jungkook onu yere sermiş??
Delirecektim. Sessizce dinledim. "Bir daha karşıma çıkma seni gebertirim!" Diye bağırıyordu. Bama sırtı dönük olduğu için yüzünü göremiyordum ama güzel sesini duya biliyordum. "Bir daha Taehyung'un ne adını çekeceksin, ne de onun yanına gideceksin. Taehyung benim anladın mı beni!?" Bağırdığında yüzüm şokla çarpıldı. Ben mi? Ne??
"A-ama-" ayağını daha sert bastırdığında erkek acı içerisinde inledi. Ben bile yüzümü buruşturdum. Yanına gitmeliyim. Çocuğu öldürecek lan!
Yanına koştum ve ona arkadan sarıldım. Jungkook kalakaldı.
Yutkundu ve başını yana çevirip yüzüme baktı. Dudaklarıma baktı desem daha doğrusu olacak. Yutkunduğunda adem elması haraket etti. Ohh...
"Jungkook'un hadi gidelim" dediğimde başını ağır ağır olumlu anlamda salladı. "Tamam" dedi ve geri çekildiğimde bacağını sert vurdu ve geri çekildi. Erkek öksürdü ve ağzından kan tükürdü. Iyyyy.....
**
Yeni bölümde barışırlar ha?
Barışsınlar mı?😄
Tatlış Jungkook çok sert 😁😉
Bölümü sevdiniz mi?
Sizi seviyorum ve gidiyorum😃❤️-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPROACH•TAEKOOK+18
VampireJeon Jungkook sınıfındakı sakin erkeğe yakın olmak istiyor. Ama onun gizli bir vampir olduğundan haberi yok. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi: 07.11.2022 Bitiş tarihi: 23.01.2023