Chapter 03

945 248 26
                                    

sorry for late ;(

Next morning~

ජන්කුක් උදේම නැතුව ටිකක් පරක්කු වෙලා නැගිට්ටේ එයාට අද ෆ්‍රී ඩේ එකක් උන නිසා. එයා එහෙම්ම නැගිටලා බිමට කකුල් තිබ්බම බිම සීතලට එයාගේ කකුල් වෙව්ලලා ගියා.. ඒත් එයා තාමත් ලස්සනට හිනාවෙලා හිටියා.

ජන්කුක් එහෙම්ම කාමරෙන් එළියට ගිහින් බාතෲම් එකට ගිහින් ෆ්‍රෙශ් වෙලා එළියට ආවා. සතියට පාරක් ජන්කුක්ට ජොබ් එකේ නිවාඩුවක් හම්බෙන නිසා එදාට ගොඩක් දුරට ජන්කුක්ට බෙදාගෙන වැඩ කරන්න වෙනවා.

ජන්කුක් කෙලින්ම කිචන් එකට ඇවිත් කොෆි මැශින් එකෙන් කොෆි එකක් දාගෙන කෑම මෙසෙන් වාඩිවෙලා එයාගේ ෆෝන් එක අතට අරගත්තා..

'what the-'
ජන්කුක්ගේ කටින් ශාපයක් පිටවුනේ ෆෝන් එකේ ඇවිල්ලා තිබ්බ මැසෙජස් කෝල්ස් ගොඩ දැක්කම. ඒවලින් කීපයක් විතරක් වෙන අයගෙන් වෙනකොට බහුතරයක්ම මැසේජස් ටේයොන්ගෙන් උනා.

'hyun මන් ගෙදරින් ආවා.
දැන් ඉන්නේ main road එක පහුවෙලා තියෙන lane එකක බයික් එකේ!
හ්‍යුන් මට ආයේ ගෙදර යන්න බෑ!'

ජන්කුක් වෙව්ලන අත් වලින්ම ෆෝන් එක අරගෙන ටේයොන්ට මැසේජ් එකක් දාන්න ගියත් එයාටම හිතින් බැනගත්ත ජන්කුක් ඔලුවට එකක් ගහගෙන ටේයොන්ට කෝල් එකක් අරගෙන ඉක්මනින් කනේ තියාගෙන නියපොත්තක් හපන්න ගත්තේ නොසන්සුන්කම යවාගන්න වගේ.

'ආශ් ආන්සර් කරනවා ටේ!!!!!'
පළවෙනි පාරම ටේයොන් කෝල් එක ආන්සර් නොකරද්දී ජන්කුක් ආයෙමත් කෝල් එකක් ගත්තේ වේගෙන් ලග තිබ්බ පුටුවටත් පයින් එකක් ගහලා.

ජන්කුක් බයවුනා,
මෙච්චර කල් ගෙදර සර්වන්ට්ලා තියාගෙන හැදුන දඩ්ඩබර කොල්ලා එකපාරට ගෙදරින් ඇවිත් කිව්වම. ටේයොන් අඩුම ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක් නැතුව තනියම එළියට ගියපු කෙනෙකුත් නෙවෙයි. සමාජේ ගැන දැනුමක් තියෙනවා කියලා ටේයොන් කොච්චර කිව්වත් ජන්කුක්ගේ මුලු පපුවම බරක් තියලා වගේ දැනුනේ ටේයොන් හොදින් කියලා දැනගන්න තිබ්බ ඌමනාව තව තව වැඩිවෙද්දී.

BOYFRIEND HYUNG | V.k Where stories live. Discover now