Sex;කාමය
>>ආදරය කියන්නේ මොකක්ද කාමය මොකක්ද කියලා පැහැදිලි විස්තරාත්මක සටහනක් ඉල්ලුවොත් ඇත්තටම බහුතරයක් කාමය පහත් කරනවා ආදරයට වඩා.
ආදරය කරන දෙන්නෙක්ගේ බැදීම කාමයයි!
එකිනෙකා කාමය විදිහ වෙනස් උනාට, ආදරයේ පදනම ඒක! කවුරු නෑ කිව්වත්, කවුරු ඔව් කිව්වත් ආදරය කියන්නේ හෝමෝන නිසා හදවතේ ඇතිවෙන හැගීමක්!ටේයොන් ජන්කුක්ගේ හෝල් එක දිගටම එයාගේ තොල් වලින් ව්රැප් කරගෙන සක් කරා, එයාගේ දිවෙන් ලීක් කරා. ජන්කුක් ඒ හැම දේකටම හයියෙන් කෙදිරිගාමින් ප්රතිචාර දැක්වුවා. මෙතන පොඩිම කෙනා ටේයොන් උනත් ජන්කුක්ට කියාගන්න බැරි තරම් වින්දනයක් ටේයොන් දුන්නා.
ටේයොන් එයාගේ තොල් හෝල් එකෙන් අරගෙන ජන්කුක්ගේ මූන දිහා බැලුවා. ජන්කුක්ගේ ඇස් කෙලවරින් බේරිලා ගිය කදුලු තොල් මෑත් වෙලා තියෙන විදිහ! කොන්ඩේ විසිරා සෝෆා එකේ තියෙන විදිහ.. මේ හැමදේම ජන්කුක් ඉන්නේ තෘප්ත හැගීමකින්!
ජන්කුක් එයාගේ යටිකයෙන් දැනුන මිහිරි වින්දනය නැතිවුනා කියලා දැනුනම එයා ඇස් ඇරලා එයාගේ දෙපා අතර ඉන්න පුංචි රෝමියෝ දිහා බැලුවා. ටේයොන් හිනාවුනාම ජන්කුක් එයාගේ සීතල අතක් ටේයොන්ගේ කම්මුලකින් තිබ්බම ටේයොන් ඒ අල්ල සිපගෙන උඩට ඇවිත් ජන්කුක්ගේ උඩු ඇදුම උන ටොප් එක ගලවලා විසික් කරලා දැම්මා.
ජන්කුක්ට සම්පූර්ණයෙන් නිරුවතින් ඉන්න එක කිසිම ප්රශ්නයක් උනේ නෑ. මීටකලිනුත් මෙහෙම ඉදලා තියෙනවා එයා ටේයොන්ගේ ඉස්සරහා. ටේයොන් එහෙම්ම උඩට ඇවිත් ජන්කුකේ මූන ඉස්සරහින් එයාගේ මූන නවත්තගත්තා.
එයාලගේ ඇස් එකට යාවෙද්දී ජන්කුක් ඇස් පියාගත්තත්, ටේයොන් ජන්කුක්ගේ නිදහස් අත් දෙකට එයාගේ අත් පටලගෙන සෝෆා එකේ කෙලවරවල් දෙකට තද කරලා ජන්කුක්ගේ මූන ලගටම පාත් උනා.
'Open your eyes, I want to watch what only I can do to you!'
ටේයොන් කිව්වම ජන්කුක් ඇස් ඇරලා එයාගේ ලගින්ම ඉන්න ටේයොන් දිහා බැලුවා.ටේයොන් ජන්කුක්ගේ තොල් එයාගේ රළු තොල් අතරට අරගෙන වියරුවෙන් සිපගන්න පටන් ගත්තම ඉනෙන් ටිකක් ඉස්සුන ජන්කුක් ඒ වේගෙට එයාගේ තොල් මුහු කරන්න උත්සාහ කරා. ජන්කුක්ට වඩා වැඩි ජවයක් වගේම ශක්තියක් තිබ්බ නිසා සම්පූර්ණ ආධිපත්යය තිබ්බේ ටේයොන්ගේ තොල් වල!
YOU ARE READING
BOYFRIEND HYUNG | V.k
Fanfictionfeelings are UNTOUCHABLE! kim taehyung is 18 year old depressed boy. jeon jungkook is 23 years old boy who taehyung's favourite person. they They met each other through Instagram. Unexpectedly, they live together as friends,! is it end like them...