Chapter 25

1K 167 42
                                    

ජන්කුක් විසිත්ත කාමරේ වාඩිවෙලා බලාගෙන හිටියා. එතනම ඉස්සරහා බිත්තියේ එල්ලලා තිබ්බ ෆොටෝ එකින් එක දිහා ජන්කුක් බලාගෙන හිටියා.. ඒ හැමඑකකම ටේයොන් හිටියා.. ටේයොන් ඉපදුණ දවසේ ඉදන් අවුරුදු 13ක් විතර වෙනකල් කියන්න පුළුවන් වයස වෙනකල් ෆොටොස් එතන තිබ්බා.. ජන්කුක්ගේ හිතගියේ එතනින් එක ෆොටෝ එකකට...

ඇත්තටම ටේයොන් පුංචි කාලේ කොට කලිසමක් ඇදගෙන ඉදිරියට ඇවිල්ලා තිබ්බ කියුට් බන්ඩිය එක්ක බෝලයක් ඔලුව උඩ තියාගෙන ඇස් දෙකත් පොඩි කරගෙන හිනාවෙලා ඉන්න ෆොටෝ එක ජන්කුක්ව හිනැස්සුවා. ටේයොන් පුංචි කාලේ ලස්සනයි දැන් වගේම!

ජන්කුක් ලොකු හුස්මක් පිට කරලා ටික වෙලාවකට කලින් විසිත්ත කමරෙන් අතුරුදන් උන ටේයොන්ගේ ඔම්මයි අප්පයි සනීයි එයාගේ අප්පයි කෝ කියලා හිතුවා.. ජන්කුක් දන්නවා හදිසියේ එයාව පිළිගත්තා උනත් එයාලට කතා කරන්න ගොඩක් දේවල් ඇති කියලා...

'ජන්කුක්!!!'
ජන්කුක් එකපාරට ගැස්සිලා ගියේ සනීගේ කටහඩින්.. සනී මද හිනාවකින් ජන්කුක්ට සංග්‍රහා කරන ගමන් ඇවිත් ජන්කුක් ලගින්ම වාඩිවුනාම ජන්කුක් අපහසුවෙන් එයාගේ ශර්ට් එක අතට ගුලි කරගෙන සනී දිහා බැලුවා.

'බයවෙන්න එපා ජන්කුක්... ඔයා මාව දන්නවා නේ...'
සනී කිව්වම ජන්කුක් ඔලුව වනලා බිම බලාගත්තා. සනීගේ හිතට ලොකු වරදකාරී හැගීමක් දැනුනා.. ජන්කුක් කියන්නේ ගොඩක් හොද කෙනෙක්.. එහෙම වෙලත් එදා සනී එයාගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ් හෝසොක් එක්ක ගිහින් ජන්කුක්ට කතා කරපු විදිහ ගැන දැන් එයා ඇත්තටම පසුතැවුනා.

'මට සමාව දෙන්න ජන්කුක්... එදා-එදා මම එහෙම කතා කරේ ටේයොන් ගැන හිතලා.. නැතුව-'

'ඒකට කමක් නෑ සනී... මට තේරුම් ගන්න පුළුවන් ඔයාව...'
ජන්කුක් හිනාවෙලා කිව්වම සනී හිනාවෙලා ජන්කුක්ගේ අතින් අල්ලගත්තා. ටේයොන්ට ලැබිලා ඉන්නේ සුරදූතයෙක්... සනීට දැන් හිතාගන්න පුළුවන් ඇයි ටේයොන් අතාරින්න බැරි තරමටම එයාගේ හ්‍යුන්ට බැදුනේ කියලා...

'ඒත් ඔයා කොහොමද නම්ජූන්ව-'
ජන්කුක් කියන්න ගියාම සනී ජන්කුක්ගේ අතට තට්ටුවක් දැම්මා..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BOYFRIEND HYUNG | V.k Where stories live. Discover now