Málo času, veľa chalanov

141 5 0
                                    

,,Okej to, že ti napísal toto je naozaj podozrivé na nikoho nešiel tak rýchlo, to že ma nazval tak ako ma nazval to som akože nevidela a to, že pretiahnuť ma bolo nejaká jeho sprostá frajerina to ma nezaujíma. Chcem ho zabiť." vravela s pohoršením Summer cestou na vianočné trhy. Dala som jej prečítať celú konverzáciu. Najväčšia chyba môjho života.
,,Len nechápem prečo si prisľúbila na tu dnešnú sprostú mikulašsku zumbu." pokračovala a pohoršenie jej neopustilo tvár.
,,Akože prečo? Ja tam mám robiť inštruktora detí a on Mikuláša."
,,Jasné a deti tam budete učiť ako si vymeniť čo najviac pohlavných chorôb a bacilov."
,,Summer ukľudni sa, je advet, čas pokoja a kľudu."
,,Alie, ale to sa nedá ukluniť veď ty si spadla na hlavu alebo čo? Máš ho znenávidiť a nie mu všetko odpusiť len pretože pán ti napísal slohovky toho ako mu je ľúto to, že ti hneď v ten večer kedy ste sa spoznali povedal o jeho pláne ošukať ťa."
,,Zlatko ukľudni sa ,pozri poďme sa pozrieť na nejaké nádherné, vianočné ozdoby, kúpime si horúci čokoládu alebo punč a škoricový trdelník. Pozri padá sneh je sobota a nádherne vianočná atmosféra je perfektná."
,,No poď, keď mi kúpiš čokoládu a trdelník dnešnú spoločnosť pri tom debilovi ti odpustím, ale opakujem len dnešnú."
,, Dobre ty moja zamrazená duša." poštuchla som ju a už sme šli k stánku z horúcou čokoládov, ktorú sme obidve milovali už od útleho veku.

Popíjam si čokoládu a smejem sa s plnými ústami trdelníka, a zrazu skončím v objatí niekoho kto strašne príjemne vonia, na chvíľu zatvorím oči a zhlboka sa nadýchnem následne tie oči otvorím a skôr ako som sa stihla nazdať predo mnou stál Oliver.
,,Ahojte dievčatá." pozrel sa na mňa a na Summer. Oliver bol utešený, slušný chalan s ktorým som sa spoznala na dobročinnej akcii ,Pomáhame najslabším, kde sme spolu rozdávali už minulý rok mikuláške balíčky deťom pre ktoré ich rodičia nevedeli toho Mikuláša spraviť. Tento rok. Teda včera som tam nebola bola som totiž na tom posratom klzisku.
,,Ako sa máš Oli?"
,,Perfektne skôr ty mi povedz čo máš nové."
,,Má nového bad boya." skočila mi do reči Summer. ,,Neviem kto si, ale vyhovor jej ho."
,,Fíha!" zhíkol Oliver a ja som sa zamračila na Summer.
,,Prestaň." šťuchla som do nej.
,,Nič to nie je, omylom som doňho narazil včera na klzisku."
,,Tuším na tých Mikulášoch každého valcuješ. Pamätáš minulý rok. Narazila si do mňa a mne sa rosypala plná krabica mandarínok."
,,Akoby som si to nepamätala Oli."
,,Nechceš ísť vonku?" pozrel sa na mňa podozrievavo. ,, Čo tak dnes večer?"
,,Mám zumbu, ale kľudne príď."
,,Jasné, že prídem pani šefová. Maj sa zatiaľ." zakýval mi a zmizol v dave.
,,Kto to bol?" ohromene sa na mňa pozerala Summer.
,,Jeden známy, chcel ma."
,,On ťa chcel. Veď je to úplný sex symbol."
,,Mne sa veľmi nepáči."
,, Jasné pretože ty si na feťákov, blonďavých, škaredých, modrookých, ktorý v živote nepríde rozdávať mandarínky chudobným."
,,Kto tu je na blonďavých, škaredých, modrookých feťakov, ktorý nikdy nebudú rozdávať mandarínky"
,, Túto pani prevelebná." kývla Summer a z očí jej sršela nenávisť. Milovala som ten hlas, objal ma okolo pliec a mnou prebehla vlna horúčavy, bože voňal tak sexi, bol celý na spapanie.
,,Dnes večer to platí ty môj anjelik?"
,,Platí, ale po zumbe musím bežať."
,,A to už prečo?" zamračil sa no stále ma držal v pevnom zovretí.
,,Sľúbila som jednému chalanovi, že s ním pôjdem, vieš voľného času málo chalanov veľa." Všimla som si Summer, zadržiavala smiech.
,,Aha chápem, to musí byť ťažké skĺbiť, nevadí vidíme sa, budem ten najkrajší Mikuláš o to sa ti zaručím." zmizol.
,,Tak vidno, že som ťa len predsa niečo naučila. Len do neho zaslúži si."
,, Ja som to počul baby!" skričal Luke a moje líca prepadla jasná červená, ktorá veru nebola od mrazu.

Vianočná láskaWhere stories live. Discover now