A keď vydržíš čakať, bude aj vzťah

132 5 0
                                    

Ráno som sa zobudila nahá v jeho objatí. Nevedela som čo sa deje. Včerajšie reči mal pekné, vravel mi ako veľmi sa zaľúbil, či to bola pravda nevedela som. Každpádne túžila som po ňom a tak som pri ponuke sexu som neváhala ani sekundu. Kto vie čo sa stane teraz, odpanil ma jeho účel bol splnený, možno ma naozaj chcel len ošukať. Zatvorila som oči a snažila sa nejakým spôsobom ukludniť a zaspať. Nedarilo sa mi to a tak som sa vyslobodila z jeho zovretia a obliekla si nohavičky. Po chvíli váhania som sa rozhodla obliecť sa a odísť. Bola som vystrašená pri pocite, že som svoj prvý sex venovala obyčajnemu kurevníkovi do ktorého som sa aj zaľúbila som sa chcela zahrabať niekde hlboko pod zem. Obliekla som sa, a potichu sa priemiestnila k dverám. Áno odchádzam a neviem na čom som, ale niečo mi vraví, že tomuto nášmu ,,vzťahu,, nemám dávať veľké nádeje.
,,Zlatko kam si sa vybrala?" povedal zachripnutým hlasom keď som schytila kľučku a ona nepríjemne zaškrípala.
,,Na to, že ste takto bohatý, tak tie máte kľučky nejak pokazené."
,,Keď mi takto z postele ušlo sto dievčat nečuduj sa, že su prepracované." Smutne som sa naňho pozrela a pokračovala v mojej výprave domov.
,,Ale nie!" vykočil z postele, bol nahý. BOL NAHÝ. Jeho telo vyzeralo ako nakreslené, a ten pindík, šlo ma poraziť. Áno práve som toho najúžasnejšieho vtáka nazvala pindík. Toto pomenovanie sme používali doma. Žiadny penis, vták, výfuk jednoducho pindík. Žiadna vagína, pošva, šiška, veverica jednoducho pipinka. Fajn na teraz preč od pindíkov a pipiniek sustredím sa.
,,Nikdy sa mi nestalo to, že utekalo dievča z postele, stále som utekal ja."
,,Tak vidíš teraz sme si to vymenili."
,,Alie čo sa stalo? Bol som zlý? Niečo som pokašľal? Ja som mal pocit, že sa ti páčim?"
,,Veď aj páčilo!" vyhrkla som.
,,Tak potom čo je?"
,,Nehnevaj sa na mňa, hrozne sa mi páčiš, ale poznáme sa veľmi krátko. Summer mi o tebe povedala toľko vecí. Nie veľmi pekných. Ju si odpanil a so mnou si spravil to isté? Ošukal a už ťa nebudem zaujímať? Alebo čo začneme spolu chodiť? Poznáme sa tri dni."
,,Fajn táto konverzácia si zaslúži trochu dôstojnosti, ty si tu sadni ja sa zatiaľ oblečiem nech tu nepobehujem s holým zadkom."
,,Sadla som si pozorovala ho, všetko mal značkové a v skrini perfetkne zorganizované. Tričko si naobliekol jeho hruď ma aj tak bude vzrušovať, ale aspoň nebudem pozerať na vtáka ktorého som včera fajčila, ktorý bol vo mne a priviedol ma k orgazmu.
,,Fajn takže zhrňme si to." vravel a sadol si na posteľ. Bol tak pekný, sakra bol tak strašne pekný, bol nádherný, bol dokonalý, bol úžasný.
,,Páčim sa ti, ale zľakla si sa. Šli sme na to príliš rýchlo." Prikývla som.
,,Chcem aby si v pravom rade vedela, že tá včerajšia noc nemala najmenší zámer k tomu ošukať ťa a pustiť k vode, ja som ťa včera neošukal ja som ťa pomiloval a to je rozdiel. Alie toto som nikdy nikomu nepovedal naozaj mi na tebe záleží a ak ide o Summer to mi je ľúto, mal som pätnásť a ego ešte väčšie ako teraz."
,,Čo si jej vlastne spravil? Nikdy mi to nechcela povedať."
,,Neviem či chceš teraz toto počuť, vystašíš sa ešte viac ako si."
,,Pozri zľakla som sa, možme začať ako keby odznova s tým rozdielom, že spolu budeme tráviť viac času, pôjdeme na to ako kamaráti hoc aj najlepší a na ten včerajší sex."
,,Nie!"opravil ma. ,,Na to včerajšie pomilovanie."
,,Tak pomilovanie prekrútila som očami na pár týždnov zabudmeme."
,,Potom sa vyhlasíme za oficiálny pár?" povedal rozpačito.
,,Ja viem je to blbosť, správam sa ako decko."
,,Vôbec nie chytil ma za kolená, poznáme sa veľmi krátko a ty nepatríš k tým ľahším dievčatám na ktoré som ja zvyknutý, oni nemajú problém s niekým začať chodiť po dni. Potrebuješ čas, dám ti čas, chcem aby si vedela, že ti rozumiem, chápem ťa a, že pôjdeme tempom, ktoré sa bude páčiť tebe, na nič nebudem tlačiť a na toto včerajšie pomilovanie zabudneme, jasné?"
Usmiala som sa naňho a skočila mu do náručia. Objal ma, zvalil sa so mnou do postele. Pritúlila, no skôr prilepila som sa na jeho hrud a čakala na prizanie, čo spravil pred dvomi rokmi mojej najlepšej kamoške.

Vianočná láskaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz