Poľovníci šli loviť!

192 6 0
                                    

Zohriala som si teplé kakao a obula vianočné papučky, bolo šiesteho decembra. Vianoce som mala už v plnom prúde. Zamotala som sa do teplej deky a urobila si pohodie, samozremojsťou bolo to, že som si v izbe zasvietila všetky svetielka až vtedy som zobrala notebook a napísala Summer, že som sto percentne pripravená na dlhú prevolanú noc. Hneď ako som jej do krátkej hlasovky nahrala čo sa stalo okamžite chcela telefonovať. Napísala som jej, že nemožem sedela som s mamou ešte v aute, boli sme totiž kúpiť nejaké pečivo na zajtrajšie ráno. Hneď ako som prišla domov moju pozornosť si získala Sumerinna hlasovka. Tá hlasovka patrila tomu chlapcovi, háčik bol len v tom, že v nej nebolo ani jedno dobré slovo. Summer ho opísala ako hrozného a beznádejného drogového dílera, alkoholika a sukničkára, jeho profil o ňom vravel niečo podobné no ku mne sa správal ako anjel. Nikdy by som nepovedala, že by sa ku mne priplietol len preto aby ma ošukal. Samozrejme,
v chlapcoch som sa absolútne nevyznala, musela som počúvať Summer. Tá v nich bola priam odborník, no toto všetko mi na Luka jednoducho nesedelo. Nesmrdel za nikotínom ani trávou nejavil sexistické narážky jednoducho mala som pocit, že je to obyčajný pekný chalan, ktorý je trošičku viac známi. To som zistila kvôli tej popularite na ľade. Každopádne som zvedavá čo naňho povie Summer. Zdvihla som a prvé slová, ktoré na mna vyleteli boli:,,Spala som s ním, je to sukničkár a ešte je aj hrozný v posteli, odhoď ho niekde preč skôr ako ťa nabalí, keď sa doňho zaľúbiš, Alie budeš v koncoch, bude to tvoj prvý vzťah, dopadne katastrofálne, to ti vravím ako najlepšia kamoška.
,,Fú, tak tomu sa vraví rýchlosť." povedala som po tom čo Summer skončila vymenovávať všetky negatíva Luke.
,,Ja neviem , pôsobil na mňa veľmi milo a mierumilivne."
,, Alie hrá to, dokonca chodí na konzervátorium takže herec a klamár je perfektný."
,, Páni herec." vravela som zo zahmletými očami.
,,Možno tak porno herec. Je to sexoš o tom žiadna, ale je to debil, ktorý láme dievčenské srdcia. Lámač sŕd a to zažiť veru nechceš."
,,Čo keď chcem? Čo ked sa už po rokoch ničoho nediania chcem popáliť a zažiť to sklamanie, ktoré všetci opisujete ako polo smrť."
,, Ty nie si normálna." zamračila sa na mňa Summer tak až mi skoro praskol display na notebooku.
,, Keď chceš randiť, chceš vianočnú lásku nájdi si niekoho normálneho. Nie Luka!Nie len ja ho opisujem ako kurevníka, to vraví každý kto mal tú česť ho spoznať, ani sa nespamätáš a prehne inú a potom ďalšiu aj dalšiu. Je popularnejší viac ako ja a to už je niečo. Vykašli sa naňho jednoducho pošli ho do riti, hlavne s ním nezačni písať. Ak začneš už niet cesty späť. Nabalí ťa cez správy a nasadí ti ružové okuliare, skočíš mu do postele ako taká zhypnotizovaná veverička."
,,Strašíš ma tu pred ním ako keby to bol nejaký sériový vrah."
,, No veď o to ide Alie on je vrah nevinných dievčat, ktoré zlomí tak až sa budú báť zaľúbiť, preňho je jediná láska tráva, koks, alekohol a sex. Nič viac, žiade romantické božteky, nevinné pozeranie filmov a predstavenie rodičom. Pri ňom toto všetko zažiješ na začiatku ako náhle ťa dostane, je po všetkom, dosiahol to čo chcel a to bolo tvoje panenstvo."
,, Summer stačí, choď radšej spať máš už bujnú fantáziu." zrušila som ju aj keď mi niečo v mojom tele vravelo, že som ju mala poslúchnuť, predsa len v tomto skúsenosť má a je verejne známa čo znamená s týmto lámačom sŕdc už mala osobnú skúsenosť. Neviem prečo mi niečo vraví, že to kvôli nemu strieda chlapcov ako ponožky a namiesto vzťahu hľadá nezaväzný sex, možno je to len paranoja a možno nie. Možno som na tom sprostom klzisku stratla niekoho kto ma zničí lenže problém tu už bol. Páčil sa mi. Jeho profil som si prešla minimálne osemkrát a zakaždým som si puntičkársky všimla všetky like na jeho príspevkov. Jeho príspevky boli zvláštne už to by ma malo upozorniť aby som si od neho držala srdce ďalej. Príspevok pol roka starý: Leží polonahý na deke, hruď vysekená ako z kameňa a okolo neho milión pipiek. Popisok, nemožno byť šťastný bez šťastia žien. Zvráštila som čelo.
Druhý príspevok: V ruke cigo a druhej fľaša vodky. Piatok, konečne čas na poriadnu zábavu.
Tretí príspevok bol tiež celkom divný. Bol tam s dalšími štyrmi chábrami ako ich on nazval všetci bez tričiek a každému patrilo jedno dievča. Popisok, Poľovníci šli loviť. Ešte raz som sa pozrela na bio. ,,Keď ti prídem divný, zamysli sa, ja totiž nie som divný, to ty máš nudný život." Nie, toto nebude dobré povedala som si, Summer mala pravdu, je to uplný idiot. Výbery sa vzťahovali na alhokol, pipky a jeho polonahé telo alebo krásne modré oči. To znamenalo len jedno, od tohto chalana čo najďalej
aj keď už viem, že polovične po ňom tužim.

Vianočná láskaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora