Niekto ma chytil okolo pásu a poriadne sa na mňa prilepil. Chvíľu mi trvalo uvedomenie kým som zistila, že to bude určite Luke. Voňal za dymom, ale jeho voňavka to prekrívala.
,,Koľko je hodín?" zamrmlala som.
,,Niečo okolo jednej."
,,Prišiel si nejak skoro nemyslíš?"
,,Práveže som myslel Alie, a prišlo mi to dosť nefér, nechal som ťa tu samu
s mojimi súrodencami, piatok večer lebo ja som si chcel ísť užiť."
,,Ja som s tým vpohode, pozri aj tak by som doma tiež len strážila."
,,O to nejde, klamal som ti keď som povedal, že idem za frajerkou chcel som vidieť tvoju reakciu aspoň náznak nejakého žiarlenia no nevidel som nič. Myslel som si, že sa ti páčim, viem, že sa poznáme veľmi krátko, ale mám pocit, že som pocítil niečo tak vynimočné. Veľmi sa mi páčiš a myslel som si, že mám šancu. Nie o príležitostný sex, ale o niečo viac, o vzťah. Niečo také kde sa budeme spolu prechádzať mestom ako minule a nebudem mať len túžbu ošukať ťa. Nevzrušuješ ma, vlastne vzrušuješ, ale nie si v mojich očiach len nejaká Anča, ktorú beriem len ako dieru, rozumieš? Hovorí sa mi to ťažko, ale...ľúbim ťa. Viem, že sa poznáme krátko, je to veľmi krátky čas na to aby som mohol povedať ľúbim ťa, ale ja som sa vážne zaľúbil, a keď ťa už tu takto mám a som osmelený alkoholom vravím ti to. Viem čo ti o mne nakecala Summer nenavidí ma a má na to právo, bol som k nej hnusný, necitlivý chcel som ju len pre slávu pretože bola kus. Teba chcem lebo ťa chcem, lebo sa mi páčiš a si jediná baba v mojom okolí, ktorá sa okolo mne nemotá tým otravným štýlom. Páčiš sa mi viac ako ktokoľvek iný." Konečne stíchol. Nevedela som čo povedať, mlčala som a snažila sa rozpohybovať mozog a rozviazať jazyk.
,,Spíš?" otočil si ma k sebe.
,,Nie." povedala som tak ticho až to znelo len ako zamrmlanie. Olízla som si pery.
,,Neprovokuj!" zavrčal Luke. Olízla som si ich druhýkrát.
,,Niečo som povedal!" povedal podráždenie. Olízla som si ich tretíkrát a to mi už jeho jazyk vletel rovno do úst.
V ústach mal chuť mäty skríženú s niečim sladkým. Bozkával pefetkne a ja som šťastím horela. Bol dominantný a ukazoval mi čo vie. Rukami mi blúdil
po tele a mne to nerobilo žiadny problém. Asi sa trošku prekvapil mojou neprítomnosťou podprsenky. Chytil mi prisia, trošku sa s nimi pohral no stále ma bozkával, chytil lem trička a pomaly mi ho vyťahoval hore. Bola tu tak veľká tma no on sa pohyboval po mojom tele tak akokeby ho už poriadne poznal a bol tu doma. Keď sa odsal od mojích ust, prisal sa na moje bradavky, boli tvrdé ako také dve gombičky. Sal mi ich ako batoľa a ja som len bezmocne vzdychala. Vedela som kde to smeruje no vôbec som sa nebránila, jediný môj sen totiž bol to aby ma ošukal ako najväčšiu štetku v meste. Pravu bradavku mi ešte stále sal a druhou rukou hľadal cestičku ku klitorisu. Tam dole som bola mokrá. Odsunul si nohavičky a prekvapivo do mňa hneď strčil dve prsty. Zasyčala som.
,,Si pannou?" Prikývla som.
,,Chceš to?" spýtal sa. Prikývla som.
,,Povedz to celou vetou, prosím ťa." povedal tými najmilšími slovami.
,,Luke chcem aby si ma odpanil." povedala som cez neustále vzdychy. Postavil sa a siahol rukou na kondómi, ktoré boli hodené na stole. Schytil ich nasadil si ho a pomaly do mňa zasunul svojho obrovského vtáka.
,,Si tak úzka!" zastonal. Ja som to, ale veľmi nevnímala riešila som seba. Nič iné len seba. Každý jeden zásun a ja som bola stále bližšie k tomu o čom som doteraz len počula. Nikdy sa mi ani nesnívalo, že autorom môjho prvého orgazmu bude boháč a najväčšia sexbomba mesta.
ESTÁS LEYENDO
Vianočná láska
Novela Juvenil,,Vôbec nevadí, že si na klzisku a nemáš kamošov, môžeš predsa korčuľovať aj sama." opakujem si neustále v hlave aby som sa necítila divne. Mama ma tu donútila prísť, vraj sa mám socializovať, na túto zvláštnu vetu som jej odpovedala či si ma nahodo...