Najsexi Mikuláš

148 5 0
                                    

,,Je tu vyše sto ľudí." vraví mi moja trénerka Lily. Je to veľmi mladá, ale za to šikovná žena. Je v štvrtom mesiaci tehotenstva a tak nás trénovať už dlho nebude. Odo mňa očakáva jediné, aby som po nej prebrala žezlo. Preto mi už odovzdla dve skupinky detí a teraz som ako jediná na jej tradičnej zumbe pod názvom ,,Zumba párty,, ktorá je dnešný deň v mikuláškej edicíí. Lili si kúpila obrovkú budovu, ktorú celú pretvorila na luxusné tanečné sály a práve v jednej z nich sa teraz nachádzame.
,,Sto ľudí." opakujem si neveriacky, takýto záujem o zumbu ešte nebol. Mala som na sebe Mikulášsku čiapku, na sebe tričko s nápisom Zumba párty a obyčajné legíny. Lily mala to isté, ale spod trička jej už vykúkalo bruško. Usmiala som sa. Pred rokom si našla priateľa, pred piatimi mesiacmi mali svadbu. Hneď po tom otehotnela. Vraj sa to stalo na svadobnej ceste, bol to jej naromantickejší zážitok a ja som je to veľmi priala.
,,Ste pripravené dievčatá?" prišiel do našej provizórnej šatni Mikuláš.
,,Samozrejme." usmiala som sa naňho.
,,Tak teda poďme." úsmev mi opätoval a ja som pocítila tak neskutočne veľký pocit šťastia až som nevedela čo robiť. Včera som ho stretla, včera mi písal ako ma chce ošukať a dnes je tu a robí zo sebe Mikuláša. Nevravte mi, že to nie je vianočný osud. Nasadil si bradu a schoval sa za roh.
,,Nezabudnite ma tu." šťuchol do mňa a ja som sa zrazu objavila v našej najväčšej tanečnej sále kde bolo naozaj minimálne sto ľudí, všetci tematický naladení. Prvé som si všimla vekovú kategóriu. Tá bolo rôzna. Od tých najmladších detičiek až po moju mamku. Nenápadna som jej zakývala a vyšplhala sa na pódium. Áno bolo tu pódium, to hlavne kvôli tomu, že tieto priestory navrhovala trénerka.
,,Všetkých vás tu vítam a veľmi sa teším, že ste prišli." povedala Lily. ,,Ako ste si už mohli všimnúť spod trička mi už pomaly vykuká bruško a z neho môj malý zázrak. Preto som si zavolala na pomoc moju úžasnú pomocníčku Alie." Ukázala na mňa a ja som všetkým pekne zamávala. ,,Ale ako to býva každý rok našu veľkú Mikulášku diskotéku musí odštartovať Mikuláš. Tak ho privítajme." Luke sa vyštveral na pódium. Fakt som nikdy krajšieho Mikuláša nevidela. Vyzeral skôr ako Spiderman. Pod tým dvadsať kilovým kabátom mal umelé brucho, keby ho nemal vyzeral by ako úplná sexbomba. Nohy mal dokonalo sformulované. Vyzerali pekne, svalnato a ja som pri pohľade na tohto Mikuláša začínala vzrušovať. Na hlave čapica na tvári umelá brada. Detičky mali rozžiarené oči a ja tiež. Luke prišiel k mikrofónu pekne sa usmial a hlasom z ktorého som už bola totálne mokrá a moje bradavky boli ako gombičky povedal:,, Milé deti, detičky, tennegeri, mamky, ockovia, babky, dedkovia, ako to už býva zvykom Mikuláš dobrým deťom, detičkám, tennegerom, mamkám, ockom, babkám či dedkom nosí sladkosti. Ja, ale nie som len tak obyčajný Mikuláš, ja som totiž pesničkový, tanečný Mikuláš. To znamená, že sa budem celý čas pozerať na to ako, každý tancuje a sladkosti dostane len ten kto pretancuje celú zumbu. Takže slávnostne otváram tento náš párty večer. Ho!Ho!Ho!"

,,Hudba hraj!" skičal a zišiel dole pod javisko. Okolo neho bola hromada detí, lenže moje oko si uvedomovalo aj prítomnosť iných stvorení ako sú deti. Motali sa tam aj staršie dievčatá, ktoré už museli zistiť, že Mikuláša robí ten najsexi chlapec planéty. Každopádne sústredila som sa na prvú pesničku.

***

Zišla som z pódia úplne spotené. Ako mŕtvola som išla do šatne a tam sa zvalila na prvú voľnú stoličku.
,,Bola si perfektná." pochválil ma Oli.
,,Ďakujem.'' usmiala som sa naňho. ,,Kedy si prišiel?"
,,Bol som tu celý čas." pousmial sa.
,,Dnes ťa už nebudem týrať, všetko môžme preložiť na druhýkrát."
,,Nie," skočila som mu do reči, ,,len to nie.''
,,Fajn keď tak veľmi chceš."
,,Jasné, že chcem. Len mi daj chvíľku počkám na Luka, poďakujem sa mu a môžme ísť."
,,Samozrejme." sadol si na zem rovno pred moju stoličku.
,,Vieš, tak som rozmýšľal. Čo by si povedala na to keby sme si zašli na punč, prešli mestom a potom by som ťa odprevadil domov."
,, Kamo chceš ju opiť?" vošiel do šatne Luke. Zobliekol si kabát a zhodil to umelé brucho. ,,Alie, nechoď preč. Veď sme sa spolu nestihli ani porozprávať."
,,Nabudúce, ďakujem ti, že si prišiel bol si perfektný Mikuláš."
,,Ďakujem." usmial sa na mňa. Ja som si už brala vetrovku a na hlavu si nasadila čiapku s brlbolcom.
,,Neboj sa nájdem si na teba čas." povedala som pri zipsovaní čižmy. Podišiel ku mne, objal ma a zašuškal mi do ucha:,, Viem, že to robíš preto aby si ma nasrala a dokázala si mi, že ťa nechcem len ja, neboj sa ja viem, že si výnimočná baba."

Vianočná láskaWhere stories live. Discover now