Rodinná dráma

120 4 0
                                    

,,Mami a môžem zavolať na naše tradičné stavanie stromčeka kamaráta?" hovorím mame, ktorá pobehuje v kuchyni a pečie perníčky.
,,Koho?" zvrášti obočie Summer ktorá práve drží plech upečených perníčkov.
,,Luka!" poviem odhodlane. Summer otvorí ústa a plech jej spadne na zem.
,,Tebe preskočilo? Veď to je vaše stavanie stromčeka na to sa pozívajú iba dobrý kamaráti."
,,Povedzme, že my sme teraz veľmi dobrý kamaráti."
Summer zbiera perníčky a pri tom vyjadruje pohoršenie:,,Prečo si mi sakra nič nepovedala?"
,,Presne pre toto."
Príde mi trápne sa pred mamou takto dohadovať, ale keď to inak nedje musí to byť.
,,Mami no tak!"
,,Teta nerobte to, ten chlapec prišiel
z pekla je to priam Lucifer."
,,Summer!" zamračila som sa na ňu. ,,Prečo nemôžeš pochopiť, že ho mám jednoducho rada, ja som pochopila to, že chodíš s Rišom."
,,Lenže Luke nie je ako tvoj mierumilovný brat, on je Luke, hnusný, škaredý, odporný, jednoducho takého chlapca ti naozaj netreba."
,,Ty chodíš s našim Rišom?" pýta sa mama ktorá sa smeje ako keby pozerala na najväčšiu komédiu sveta. Summer sa snaží ukľudniť a v kľude a s rozvahou povedať áno no v tom dole pribehne Mike.
,,Mami pozri čo som našiel v Alinej izbe!" zatvorím oči pretože od kedy sme sa začali s Lukom dostatočne kamarátiť mám v tej izbe kopec uchylnosti.
,,Doriti Miki prečo po dome pobehuješ s krabičkou od kondómov?" kričí otec a ja sa červenám ako paradajka.
,,Ty si s niekým spala?" poburením zvískne Summer. Keď si nakoniec spojí veci, schmatne ma za ruku a ťahá ma do mojej izby:,,Toto mi musíš vysvetliť."
V pozadí počujem mamu ako
so smútkom v hlase hovorí otcovi:,,Tak už z nej nemáme to naše malé nevinné dievčatko."
Otec sa rehoco a Richrad letí za nami do izby. Od kedy sú so Summer spolu chce pocuť každú jednu novinu. Na toto objastnovanie nie som stvorená. Bolo osemnásteho zajtra nám začínali prázdniny a začínal ten vianočný ošiaľ. Nebola som pripravená teraz vysvetlovať Summer ako som s Lukom spala, ako mi povedal čo sa medzi nimi stalo. Summer ma strčila do izba zabuchla dvere a rýchlo zamkla.
,,Riško prepáč toto je téma ktorú nemáš právo počuť, zmizni!"
,,Tak ty si naňho teda tvrdá!"
,,Alie, Alie povedz, že je to žart a ty si
s ním nespala, prosím."
Nadýchla som sa ticho povedala:,,Spala som s ním, Summer a bolo to perfetkné. Nevzdal sa ma a pred tým sexom mi povedal ako veľmi ma ľúbi."
,,Mňa trafí šľak prisahám, že ma vystrie!"
,,Summer ukľudni sa."
,,Tak som ťa chcela pred tým idiotom ochrániť, tak veľmi som sa snažila, čo ti dal? Kokain, marišku, extázu?"
,,Summer ešte raz a v kľude nedal mi absolútne nič spala som s ním preto, že ho ľúbim a považujem za niekoho perfetkného."
,,Alie on nie je perfektný, a jediná nočná mora bola tá, že ti ublíži tak..."
,,Tak ako tebe."
,,Nie." pokrútila hlavou. ,,Mne žiadny chlapec nemôže ublížiť."
,,Summer on mi to povedal, povedal mi ako ťa nadrogoval, ošukal a ešte k tomu to aj točil."
,,Prečo ti toto povedal? Veď sme si povedali, že je to tajomstvo. Zavolaj ho, okamžite ho zavolaj!" plače ako šialená a váľa sa na moju posteľ. V panike schmatnem telefón a volám mu.
,,Prosím?" ozve sa hlas ktorý nepoznám.
,,Potrebujem Luka!" vyslovím dramaticky.
,,Mačička on má dneska párty deň nechaj ho na pokoji."
,,Jecob daj mi ten telefón!" kričí hlas v pozadí. Zrazu počujem známi hlas ktorý zbožňujem.
,,Čo je Alie?"
,,Príď do nás! Okamžite! Hneď do minúty!
,,Čo sa stalo?"
,,Vravím ti príď do nás." zopakovala som a zrušila.
,,Čo sa jej stalo?" klope na dvere Richard ktorý chudák netuší prečo jeho frajerka plače akoby jej umrelo sto škrečko.
,,Mám ho pustiť?" spýtam sa Summer.
,,Nie teraz nie!"
,,Richard potrebuje kľud!" zjačím.
,,Padaj do svojej izby a čuš!"
,,Zlatko čo sa deje?" motám sa okolo mojej kamošky, ktorú vidím prvýkrat po piatich rokoch plakať. Naposledy plakala kvôli tomu, že si oliala biele šaty kakaom a nemohla ísť vystupovať. Mala jedenásť.

Vianočná láskaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon