Kto je Eleny Fire?

135 6 0
                                    

Ešte som tomu stále nerozumela, ako je možné, že má frajerku? Prečo so mnou strávil skoro celu sobotu? Prečo ma nabaľoval?
Možno vtedy frejerku nemal, možno si ju našiel včera alebo dnes. Bola som z toho zmetená. Pociťovala som strašne zvláštny pocit. Bolo to žiarlenie? Prečo som žiarlila na chlapca s ktorým som sa poznala ani nie tri dni. Veď to bolo smiešne. Musela som si to nechať prejsť hlavou a tak som domov šla tou najväčšou obkľukou akou sa len dalo. Vonku po dlhom čase nesnežilo, ale celé mesto bolo nádherne osvetlené. Bol to príjemný pohľad a aj by som bola celá netešená a vianočne naledená keby ma úplne nevykolila táto zvláštna novinka. Povedala som si ,že to Summer nepoviem, aspoň nie teraz hneď. Nevedela som či som sa naviazala alebo presne kvôli čomu som robila taku drámu. Má frajerku, v našom veku to je normálne. Ale sakra kedy si ju našiel? Tak ako mne sa venoval aj ďalším, a keď ja som na sex nepripustila pripustila mu iná? Mala som z toho hokej. Hlava mi šla prasknuť. Do toho som mala rozmýšľať nad kostýmami aj pre mňa, ale aj pre dievčatá, ktoré trénujem. Ak nezoženiem kostými budem v riti. Ďalšou úlohou bola škola, ktorá sa len a len kopila. Po Vianociach nám začína prax a ja si ju budem musieť nájsť. Zarážka číslo tri bola moja rodina. Chcela som im venovať pozornosť veď je advent, a sme konečne všetci pokope. Otec príde niečo pred mojimi narodkami. Narodeniny mám sedemnásteho decembra, čo znamená, že otec príde niekedy štrnásteho.
Deviaty decembrer a ja som stále akoby pomýlená, neviem čo robiť skôr. Keď to takto pôjde ďalej do troch dní sa zbláznim. Chcelo sa mi plakať, ale nemohla som. Hoc som šla obkľukou o päť minút budem doma keby som sa teaz rozplakala nestihnem sa ukludniť a aj keby som stihla moje oči by boli opuchnuté. Neviem prečo som práve ja mala také prekľatie. Ako náhle som sa rozplakala oči mi opuchli a vyzerali ako také nafuknuté červené balóny. Bolo jedno či revem pol hodinu, tri alebo minútu oči mi opuchnú tak či tak. Otvorila som bránku a vošla na dvor. Privítal ma náš pes. Bol to veľmi poslušný zlatý retríver, ktorý sa volal Luke.
,,Ahoj!" pohladila som. ,,Prečo ťa nechali v tej zime samého vonku? Poď!" otvorila som dvere a pustila Luka do domu. Zobliekla som a s červeným nosom, som všetkých milo pozdravila.
,,Prečo ste Luka vyhodili von?"
,,Pretože tvoj brat doniesol domov mačiatka!'' s poburením povedala mama.
,,Čože?" zvráštila som obočie. ,,Ktorý?"
,,Vlastne obaja. Poslala som ich
po tvaroch oni doniesli mačky." Vošla som do obývačky kde som uvidela Richarda ako držal v naruší dve mačiatka. Jedno čierne, druhé biele.
,,Snežienka." ukázal na malé biele mačiatku. ,,Špinka." ukázal na čierne mačiatko.
,,Špinka?" začudovala som sa pretože toto meno pre tak rozkošné mačiatko bolo dosť zlé.
,,Áno." odsúhlasil Mike. ,,Ja som ju tak pomenoval."
,,Aha tak potom sa to vysvetľuje."
,,Našli sme ich pri smetiakoch asi ich niekto vyhodil. Nemohli sme ich tam nechať."
,,Tak to rozhodne nie. To by som vám neodpustila. Luke má s nimi problém?"
,,Nie len sa ho boja, predsa len je to psisko ako hora."
,,Je je, ale je aj mierumilovný, že zlatíčko."
,,A ty ako?" spýtal sa ma Richard.
,,Poznáš Eleny Fire?"
,,Jansé, že ju poznám. Prezývaná ako oheň, jeden čas som ju mal spracovanú no zistil som, že je veľmi no hm ako to povedať... falošná."
,,Falošná? Ako to myslíš? Richard nehnevaj sa, ale väčšina tvojich známostí s tým povahovo neboli najlepšie."
,,Ale ona klamala výzorom. Uzký pás mala len kvôli korzetom, veľké prsia len kvôli vypchávkam, a riť len v tých jedných legínach, ktoré mala zarezane až niekdy v hrubom čreve. Prečo?"
Lebo s ňou začal chodiť chlapec na ktorého som sa stihla naviazať za tri dni. Toto som mu povdať nemohla a tak som zaklamala:,,Summer mi o nej rozprávala."
,,Jej stará dobrá Summer, stále je tak prelietavá? Teraz keby som ju dal už by som nebol pedofil."
,,Ale prestaň." šťuchla som ho. ,,Je to moja najlepšia kamoška."

Vianočná láskaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin