,,To je taká sračka Alie. Načo tam ideš?"
,,Lebo som mu to sľúbila." vysvetľujem nechápajucej Summer.
,,To je síce pekné, ale on nemusí ísť ošukať frajerku. Namiesto toho by mohol strážiť svojich súrodencov s ktorými ty nemáš nič spoločné."
,,Jeho sestru trénujem."
,,Ale za to ti platia, on ti aspoň zaplatí?"
,,Čo ja viem?"
,,Ježiši tak ty ideš robiť piatok večer pestúnku a nedostaneš za to ani prachy."
,,Summer prosím ťa nepleť sa do toho a pusť ma inak budem meškať."
,,Zlatko nebuď naivná, chceš ho zbaliť ja to viem, ale nemáš šancu. Keď ide šukať a ty budeš len strážiť deti nezbalíš ho, takto to nefunguje."
,,Summer ešte raz a naposledy ja ho baliť nejdem!"
,,Jasné, preto si sa kompletne oholila, umyla si vlasy, namaľovala sa a dala si čipkované gaťky. Mňa neoklameš."
,,Pozri teba by napríklad veľmi rád ošukal môj brat." snažila som sa zmeniť tému.
,,Miki? Ach ten bude musieť počkať, keby toho prehnem šla by som sedieť."povedala ako by sa nechumelilo.
,,Richard!" zagúľala som očami.
,,Ten sexi Riško, tvoj brat?"
,,Áno ten môj sexi brat iného Riška naša rodina totiž nemá."
,,On je tu? Prečo si mi to sakra nepovedala, ja ako sprostá balím hokejistov keď je v meste tvoj sexi brat."
,,Neviem nikdy si na napýtala. Už musím ísť." vyletala som zo Summerinho domu a vedela, že dnes alebo zajtra moja najlepšia kamoška a môj brat spolu budú robiť veľmi kontaktné činnosti, ale vraj sa jej páčil v trinástich. Neviem, ale obidvaja sú sexoši, čo znamená pár by boli taký pekný sexi, a hlavne rozlietaný. No mojou úlohou bolo taxikárovi povedať aby ma vysadil do čistého paláca. Dom bol tak trikrát väčší ako náš čo vo mne vzbudzovalo dosť veľké neútulie. Taxikár ma vyhodil pred domom a ja som už len pekne po svojich docupkala k dvojmetrovej bráne a zazvonila.
,,Krásavica poď." ozval sa hlas a brána sa mi otvorila.
,,Husté!" povedala som si. Vošla som dovnútra. Prekvapil ma už dvor. Všetko bolo tak dokonale urovnané a premyslené až sa mi to prestávalo páčiť. Všetok sneh z chodníka odhrnutý, dookola milión škriatkov, Santa Claus a kto vie ešte aký elf. Na dverách minimálne metrový veniec a keď som vošla dovnútra tu ma zaskočilo už úplne všetko. Všade nejaké vetvičky, vianočné somarinky, dokonca aj deti boli v rovnakých značkových pyžamkách.
,,Ahoj!" privítal ma Luke. ,,Už som ich aj osprchoval, obliekol a vychystal do postele. Nechcem aby si s nimi mala veľa roboty, môžeš spať v mojej posteli bude to tak najlepšie, vrátim sa niekedy okolo tretej-štvret. Ešte raz ďakujem." objal ma a jeho mužská vôňa na mňa pôsobila ako najväčší zabiják. ,,Si skvelá!" zmizol.
,,Tak ahojte." pozrela som sa na Mimku a jej brata, ktorý ako sa volala som ešte netušila.
,,Ty si?" pozrela som sa na malé, rozkošné chlapčiatko."
,,Timo." povedal rozkošne.
,,Veľmi sa teším, že som ťa spoznala Timi ja som Alie."
,,Tak sa volá moja pani učiteľka v škôlke."
,,Vážne?" povedala som
s prekvapením. ,,Aj ja budem raz učiteľka."
,,Alie?" pýta sa Mia zvedavo. ,,Tebe sa Luke páči?"
,,Je pekný, ale má frajerku a dohoda medzi všetkými veľkáčmi je taká, že keď má niekto frajerku nemôže sa ti páčiť." snažila som sa z toho vymotať čo najlepšie.
,,Je to veľmi komplikované." povedalal Mia.
,,To je." odsúhlasila som.
,,Je to somarinka." zachichotal sa a povedal Timo. ,,Lulu mi povedal, že tu frajerku ma len akože, vraj keď budem starší pochopím."
Milujem detskú úprimnosť každopádne čo sa týka takýchto vecí nemožem všetkému veriť vedia toho aj poriadne veľa vymyslieť.
,,Fajn dosť bolo týchto domienok, ideme si pozrieť vianočnú rozprávku. Máte v izbičke telku?"
,,Áno." prikývli.
,,Fajn tak šup šup." Detská vybehli hore po schodoch no ja som sa stále spamätávala, toľko drahých vecí pokope som videla možno tak vo filmoch.Bolo asi desať keď deti spali, vypla som televízor a zhasila lampičku. Mám si ísť ľahnúť do Lukovej izba. Vyšla som na priam kláľovksú chodbu a chvíľu mi trvalo sa zorientovať, ale izbu som dlho nehľadala. Bola na nej ceduľka, vlastne na tých dverách bola cedulka Sexi Grinch. Toto si na dvere izby určite náda jeho otec. Otvorím dvere. Zaskošila som sa v izbe bol celkom poriadok. Všetko bolo minimalistické, jediný vianočný dojem tejto izby som mala z posteľných obliečok. Po zemi žiadne ponožky ani boxerky, na stole porozhadzované kondómi. Asi ho to poriadne vystrihovalo. Bol to poriadkumilovný kanec. Prezliekla som sa do pyžama. Či veľké Richardovo tričko môžem nazvať pyžamo som nevedela, ale bolo to tak. Čierne tričko, bolo mi skoro po kolená. Ľahla som si do postele a ako som len vedela tak som sa zababušila do Lukovho paplóna, ktorý voňal tak pekne, tak mužsky.... milovala som ho.
YOU ARE READING
Vianočná láska
Teen Fiction,,Vôbec nevadí, že si na klzisku a nemáš kamošov, môžeš predsa korčuľovať aj sama." opakujem si neustále v hlave aby som sa necítila divne. Mama ma tu donútila prísť, vraj sa mám socializovať, na túto zvláštnu vetu som jej odpovedala či si ma nahodo...