Prešla ďalšia pol hodina. Summer stále plakala. Volá mi Luke. Dvihnem telefón a čudujem sa. Alie som pred tvojím domom vonku. Tvoj ocko odhŕňa sneh. Čo mám robiť? Prečo si mi sakra nepovedala, že má dva metre." Rozosmiala som sa. ,,Prepáč idem pre Luka, bojí sa." odpravedlnila som sa Summer vyletela z izby a letela rovno k vchodovým dverám. Otvorila som ich a vykukala von.
,,Mladý muž čo chcete?" pýta sa môj otec Luka.
,,No mňa zavolala Alie....no a hm neviem môžem ísť ďalej."
Môj otec je najväčší pohodák, áno pôsobí strašidelne, ale je to najväčší pohoďák sveta. Poď ďalej rehoce sa a odhrňa sneh ďalej. Luke vojde do dvora a pricupitá, ku mne.
,,Čo sa sakra deje?" poviem dosť nervózne. ,,Vyzeráš strašne dobe, prišla na teba sexovacia chvíľa alebo čo?"
,,Summer plače a chce s tebou hovoriť. Nechce mi nič povedať len hystericky plače."
,,A do riti!" vraví keď si vyzlieka budnu.
,,Čo teraz?" pýta sa ma.
,,To sa pýtam ja teba. Čo teraz?"
,,Tak náš vzťah už asi tajiť nebudeme."
,,Už ho netajíme o našom sexe vie celá rodia."
,,Aj tvoj otec?" zažmúri oči a ja sa usmejem.
,,Áno aj môj tata."
,,Fajn takže trápna chvíľa pred tvojou rodinou. Poďme radšej k nej."
,,Skvelí nápad." držala som ho za ruku, musel byť v obrovskom strese pretože ju mal celú spotenú. Zastavila som pred dverami mojej izby:,,Teraz musíš byť maximálne opatrný, jasné." Poslušne pritakal a tak som otvorila dvere. Nevedela som čo sa bude diať. Vošiel dnu a Summer zdvihla hlavu. Luke iba klipkal očami a nakoniec si pred nu kľakol. Chytil ju za kolená a zvedavým hlasom sa pýta:,,Čo sa stalo?" Summer sa cez plač nadýchla, a nastalo dalšie ticho. ,,No tak potlačila som ju." pretože pohľad na uplakanú kamaráku a chlapca ktorého milujem ma veľmi bolel.
,,Luke ty si sa stal, milovala som ťa a ty si ma hnusne podrazil, snažím sa byť silná a odpútať sa od teba. Ver mi skúšala som kopec spôsobov, sex, chľast, psychológ...Nebudem šťastná dokým si to nevyrozprávame, stále ma to drží ako taká kotva na dne a nechce ma to pustiť na hladinu. Topím sa stále viac a viac, nechcem ťa, nechcem s tebou chodiť ani nič podobné, chcem len aby si mi povedal, že si to už nikomu inému nespravil a hlavne, že to nespravíš mojej kamoške, chcem aby si sa mi ospravedlnil a tým pádom som konečne mohla začať žiť."
Luke sa zhlboka nadýchol:,, Summer si užasné dievča, nechcem aby si sa takto trápila. Vieš, že som bol mladý samozrejme, že ma to neospravedlňuje, ale rozumu som veľmi nemal, nikomu som to nepsravil prisahám, a tvoju najlepšiu kamarátku milujem." pozrel sa na mňa. ,,Neviem či teraz s niekým chodíš, ale ja mám na teba tiež jednu prosbu."
Summer naňho pozerá ako na svätý obrázok a plač jej pomaly ale isto utícha.
,,Akú?"
,,Máš frajera?" Summer prikývla.
,,Chcem aby ma zbil."
,,Tak to si píš, že ťa zmlatím, idiot jeden hnusný." Richard pribehol a Lukovi jednu vrazil. Spadol na zem ako taká hruška a ja som nevedela čo robiť. Luke sa vôbec nebránil a Richard ako nenorálny kopal, búchal, strkal. Začala som v panike kričať na otca.
,,Oci! Oci!" jačím na celý dom. Otec pribehol okamžite schytil Richarda za tričko a odtiahol ho až k dverám.
,,Fajn mládež, keby som nebol cool otec začal by som tu jačať, vyhodil by som aj teba aj teba." ukázal na Summer a Luka. ,,A týmto mojim dvom deťom dal zaracha trtkať. Lenže je som cool otec a nič z toho nesravím, kedže ste sa, ale pobili musím predsa určit nejaké obmedzenie. Ty a Summer padajte do tvojej izby. A vy dvaja ostante tu. Mám rozpozeraný romantický film Zaľúbená do Santu tak ma nechajte ho dobozerať."V mojej izbe som ostala len ja a Luke.
,,Keby som sa bil o teba bránil by som sa."
,,Si normálny!" vletela som mu do náručia. ,,Veď ťa skoro zabil môj brat."
,,Nepreháňaj zlatko. Radšej mi povedz čo mám robiť teraz."
,,Ako čo? Zavolať rodičom, že ostaneš na noc pretože zajtra zdobíme stromček."
,,Neviem či som tu chcený, tvoj brat a Summer..."
,,Môj brat a Summer ťa začnú akceptovať len im daj čas. Môj tatko ťa už akcepotuje takže môžeš byť v kľude."
,,To som si všimol tvoj tatko je najväčší pohoďák na svete."
,,To je." podala som mu servítku. Skočím pre dezinfekciu.
,,To je vpohode nerob si starosti."
,,Čakaj tu!" povedala som prísne.
,,Jasné, ty si šéfka." Otvorila som dvere a pred nimi stál Richard a Summer. Summer už neplakala, ale smiala sa.
,,Ak si ho prišiel biť už teraz ti vravím, že ti to zakazujem."
,,Nie prišiel som mu to ošetriť študujem predsa medinu. Ukáž sa." pozrel sa na Luka. ,,Na šitie to nebude, ale toto je potrebné." Zobral dezinfekciu pretrel mu s ňou ranu na čele. Podal mu tampón. ,,Vopchaj si ho do nosa." Postavil sa a vraví:,,Už by to malo byť v pohode. Sorry kámo, ale tu šlo o dve baby ktoré zbožnujem."
,,Jasné chápem ťa, ja už asi pôjdem a už ma neuvidíš."
,,Tebe prepína, mám ti pripasať druhú. Dnes spíš u nás a zajtra zdobíme stromček."
,,Luke neprotestuj!' povedala Summer ktorá sa vešala po Rišovi.
,,Premyslím si to."
,,Ostaneš vidím ti to na očiach, že chceš šukať." Summer sa rozrehotala a Rišo víťazoslávne povedal:,,A ja chcem šukať tiež takže poďme." Zabuchli sa dvere a ja som si zobliekla tričko.
,,Čo to robíš?"
,,Je čas aby som pomilovala aj ja teba!"
YOU ARE READING
Vianočná láska
Teen Fiction,,Vôbec nevadí, že si na klzisku a nemáš kamošov, môžeš predsa korčuľovať aj sama." opakujem si neustále v hlave aby som sa necítila divne. Mama ma tu donútila prísť, vraj sa mám socializovať, na túto zvláštnu vetu som jej odpovedala či si ma nahodo...