Chapter 02

157 27 23
                                    

…………………………………………………

The day I decided
that my life was magical,
There was suddenly
magic all around me.

- Marbeth Quin -

…………………………………………………

මාලිගා භූමියේ කොණකින් මතු වූ, මුතු ඔබ්බවා අලංකාර කරන ලද රිදී මුහුණු ආවරණයකින් සැරසී හුන් ශ්වේත වර්ණ අශ්වයා තම පිටමත උන් සිය ස්වාමියාගේ අණ පරිද්දෙන් ම මාලිගා ද්වාරය දෙසට දිව යන්නට වූයේ වේගයෙනි.

ගල් අල්ලා ඔප කළ මාර්ගයෙහි වැදුණු ඔහුගේ රිදී ලාඩම්වලින් නැගුණු කුර හඩ මාලිගා භූමිය පුරා පැතිර යන්නට වූයේ එහි වූ සියල්ලෝ ම අයා ගත් දෙනෙතින් ඔවුන් දෙස බලා සිටිද්දී ය.

අසුගේ වේගය කොතරම්ද යත් මාර්ගයේ වූ පාලිකාවන් ක්ෂණයෙන් ඉවතට කළ රාජ පුරුෂයන් ඒ සැණින් නැවත හැරී බලද්දි අසුගේ රුව වෙනුවට ඔවුන්ගේ ඉන්ද්‍රියනට හසු වූයේ වේගවත් සුළන් පහරක් පමණි.

ඒ පිටුපසින් ම තවත් කලු සහ දුඹුරු පැහැ අසුන් පිට නැගි අසරුවන් පිරිසක් දිව යද්දී ඉදිරියෙන් ම එන අසු හදුනාගත් ද්වාර ආරක්ශකයින් ඇසිපිය සලන පමාවෙන් මාලිගා දොරටුව විවර කළේ ඔවුන්ට පිටවන්නට මග සලසමින් ය.

තමන්ගේ පාවලින් නැගුණු දූවිලි මැදින් ඒ අසු දිව යද්දි ඌගේ දෙපසින් පියාපත් මෙන් දිස්වන්නට වූයේ අන් කිසිවක් නොව ඔහු මත උන් අසරුවාගේ ශ්වේත සේද වස්ත්‍රයෝ සුලග හා සමග එක්වී මවන ලද රූ දසුනකි.

හන්ෆු වස්ත්‍රයකින් සැරසී සිටි ඔහුගෙන් විද්‍යමාන වූයේ ඇස්ටේරියාවේ අන් කිසිම පුද්ගලයෙකුගෙන් දක්නට නොලැබෙනා තරමේ බලවත් බවක් බවට සැක නැත.

සිහින්,උසැති පිරිපුන් සිරුර වසාගෙන උන් සුදු පැහැ සාම්ප්‍රදායික ඇස්ටේරියානු හන්ෆු වස්ත්‍රයේ කෙළවර රන් නූලෙන් අලංකාර කර තිබුනේ තරු රටාවල් පරිද්දෙනි.ඒ රටාවල තරු වෙනුවට ඒ ඒ තැන්වල අල්ලා තිබූ මුතු ඇට අසුගේ මුහුණු වැස්මේ ඇති මුතු හා සමාන නිසා ම සුළගට ලෙලදෙන ඒ සේදයන් අසුගේ පියාපත් යැයි යමෙකු රැවටීම පුදුමයක් නොවේ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Destiny [ JiKook ] onholdWhere stories live. Discover now