episode-11

1.5K 134 36
                                    

+18












Hwang hyunjin 4 yıldır uzaktan sevdiği çocuğun minik ve dolgun dudaklarını emerken onu seramiklerin olduğu yerden uzaklaştırdı,miniğini odada bulunan beyaz yatağa yatırdı.

Yongbok heyecandan titriyordu,Hwang bunu fark ettiğinde minik olanın heyecanının geçmesi adına yüzüne sayısız narin öpücükler bıraktı.

Hwang kendi kırmızı,altın işlemeli hanbokunu çıkardı,
Sadece iç çamaşırı ile kalmıştı ve miniği pembeleşmiş yanaklarıyla onu izliyordu.


"Prensimin kıyafetini çıkarabilir miyim?"



Yongbok kafasını yukarı aşağı sallamakla yetindi,heyecanı bir an olsun azalmamıştı.

Hwang önce miniğinin kemerini çözmeye başladı,bunu yaparken uzanarak miniğinin dudaklarını ağzına aldı ve daha hırçın bir şekilde öpmeye başladı.
Hiçbir şey bu güzel çocuğun tadını veremezdi Hwanga.

Yongbok kralın ağzına inlediğinde Hwangın elleri miniğin göğsünde ve boynunda gezmeye başlamıştı.Geri dönme sözü vererek ayrıldı sevdiği çocuğun dudaklarından ve boynunu kokladı önce,
Yongbokun kafası geriye düşmüştü çünkü kral onun üzerindeydi ve boynunu emerken çocuğun bacakları arasında oluşan boşluğa yerleşmişti.Yongbokun çıplak bacakları Hwangın belinde birleşmişti.
"Bebeğim benim"diyerek bir daha uzandı kızarmış dudaklara Hwang."Benim olmanı istiyorum felix,benim olmalısın güzelim."

Yongbok aklını mantığını kaybedeli çok olmuştu,sersem bi şekilde"istiyorum"diye mırıldandı.


"Burada olmaz ki güzelim"

Hwangın cümlesiyle yongbok onu boynundan tutarak kendine çekti tekrar.

-Kralım ben iyiyim lütfenn

"Olmaz biriciğim,kendi odamda istiyorum seni
Orası bizim odamız,
Orada senin içinde olmalıyım hım?"

Yongbok utanarak hwangın boynuna gömdü kafasını,bu sırada Hwang bebeğinin dolgun kalçasına ulaşmıştı elleriyle.
Yongbok bacaklarını daha sıkı sardı Hwangın bacaklarına ve derin bir nefes aldı.Hwangın parmağı girişini zorluyordu.

Hwang ise parmağının minik girişte ilerleyemeyeceğini anladığından geri çekti ve bebeğinin tadı bulaşmış olan parmağını miniğin gözlerine bakarak emdi.


Yere eğilip bebeğinin hanbokunu aldı çünkü bir an önce kendi odasına götürmeliydi miniğini.

Sevdiği çocuğunun çilli boynunu ve güzel yüzünü izledi giydirirken sonra ise kendi hanbokunu giydi ve elini tuttu sevdiğinin.

Sevdiği çocuğunun çilli boynunu ve güzel yüzünü izledi giydirirken sonra ise kendi hanbokunu giydi ve elini tuttu sevdiğinin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Odanın kapısını açtığı anda karşısında taeyongu buldu

Yongbok arkasına saklanırken Hwangın, Taeyong sırıttı.

-Arkandaki sürtüğü zindana seni ise yargılanmaya götürmeye geldim Hwang hyunjin,
Hem eşcinsel ilişki yapıyorsun,hem de bu çocuk kraliçenin oğlu...























Buradan sonrası bayaa kaos canlarım skzksk



FORBİDDEN PRİNCE~HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin