Minho bahçeye yongboku görmek için gizli gizli girmişti gece vakti,kralın önemli görüşmeleri vardı ve yongbokla konuşmak için tam vaktiydi.
Çocuğun odasına yönelecekken pencerenin önündeki siyah kıyafetli iki adamı ve sürüklenen narin bedeni gördü.
"Hey noluyo burda!!"
Bağırarak onlara doğru koşması ile kafasına darbe yemesi bir oldu,"ne sikim bu böyle"
Elini kafasına sürünce hissettiği sıcaklığın ardından bayıldı.Yongbok ise minhonun geldiğini düşünerek penceresini sorumsuzca açmış ve kuvvetli iki kişi tarafından dışarıya çekilmişti.
Yongbok aptal değildi gelen kişilerin japon olduğunu ve neden onu aldıklarını çok net anlamıştı.
Yıllarca Hwangın yanında bürokrasiyi öğrenmişti ve kimseye istediğini verecek değildi.Tek korkusu Hwangın çok endişelenmesiydi bu nedenle ona işaret bırakmak istiyordu.Hwangın ona verdiği bir sürü ipten bileklik vardı kolunda.Her birini bir nedenle vermişti Hwang ona.
Sinirle birini kopardı dişleriyle,at arabasına doğru gidiyolardı.
Bindirildiği yere bıraktı ağzından.Korkmuyordu ama sinirlenmişti ve her ne kadar hassas bir prens olsa da Hwangı üzmek bir nevi onu üzmekti.
"Lanet olsun sıkma kolumu!!"
Direnirken hem kafasına hem koluna bayaa darbe yemişti ve muhtemelen kaşı patlamıştı.Kuruyan kanın verdiği hissiyat hoş değildi.
Arisu karşısında oturan sarışın çocuğu inceliyordu,Hwang hyunjinin ona ne kadar bağlı olduğunu aşık olduğu lilyden öğrenmişti ve şimdi de neden bu kadar hayran olunası olduğunu anlıyordu.
Korkudan tir tir titremesi gereken güzel çocuk asi bakışlarını direkt olarak arisuya yönlendirmişti.
-Konuş bakalım miniğim sana kötü davrandı mı adamlarım?Gerçi dağılan güzel yüzüne bakınca pek de sakin olmadıklarını görüyorum.
Felix bağlı olduğu yerde arisuya alttan bakıyordu ama bakışları daha çok üstten bakar gibiydi.
"Savaşta yenemediği adamı ailesinden vuran birinin adamlarından çok da bir şey beklemiyordum ben."
Arisu sinirlenmişti,bir yandan da hoşlanmıştı çocuktan,
Zekiydi ve cesurdu
Bir o kadar da narin ve kırılgandı.-Karşında fiziksel üstünlüğüm de varken neden bana boyun eğmiyorsun miniğim?Bence senin için iyi olur.
"Ben sadece Hwang Hyunjinin karşısında boyun eğerim!"
Arisu sinirle çocuğa yönelmişken yongbok aptal adamların doğru düzgün atamadığı düğümü çözmüştü.
Düşünmeden uzun tırnaklarıyla adamın gözlerine yapıştı.
Adam onu hızla ittirip duvara çarpmasına neden oldu ve adamları gelen sesler ile odaya koşuşturmuştu.
Yongbok son olduğunu düşünüyordu.Evet bu barbar askerlere gücü yetmeyebilirdi ama
Ölmek pahasına onlara boyun eğmeyecekti.Çünkü o Hwang Hyunjinin askeriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORBİDDEN PRİNCE~HYUNLİX
Fanfic"Benden uzak durun kralım!" ...... "Bu yanlış" 16.yüzyıl joseon dönemi Hyunlix !fanartlar bana ait değildir!