Öncelikle geç gelen bölümler için özür dilerim herkesten ama kötü dönemimi atlattım ciddi anlamda ve yazmaya devam edicem❤
"Taeyong komik duruma düştüğünün farkındasındır artık umarım!"
"Bu kadar akın ve korsan varken ve imparatorluk böyle tehdit altındayken senin bir komutan olarak uğraştığın ufak işler gözlerimi yaşartıyor doğrusu."Zindana yongboku attırmak isteyen taeyong ne olduğunu anlayamadan kendisini zindanda bulmuştu,
Kraliçenin gazıyla buralara gelmişti ama kral Hwang Hyunjinin ezici üstünlüğünü ancak zindana düşünce anlamıştı.Prens jeongin Taeyongla arkadaştı ama şuanki durumda hem kralın hem de en yakın dostu yongbokun yüzüne bakmaya utanıyordu.
Bir yandan da Taeyongu tanıyamamış olmak onu üzüyordu.Hwang hyunjin kraliçeyle olan evliliğini bitirmek adına yaptığı planı hızlandırmaya karar verdi.
Taeyongun japonlara verdiği rüşvetlerde kraliçenin payının olduğunu biliyordu.Bu durumu belgelerle kanıtlarsa vatana ihanet suçundan onu bu topraklardan sürerdi.
Bundan önce güzel bebeğinin annesinin ne kadar zararlı olduğunu anlaması gerekiyordu.Anlamadığı takdirde Hwanga çok kızardı ve Hwang miniğinin ona kızgın olmasına dayanamazdı.Yongbok'un yaşadığı olayları değerlendirmek adına jeongin tüm ortak arkadaşlarını çağırmıştı jisung hariç çünkü jisung zaten hassas bir durumda olan çocuğu istemeden kırabilirdi.
Minho bahçe kapısından atladığında jeongin sinirli bi şekilde ona baktı.Hiçbir zaman sakince gelmezdi bu adam zaten.
Seungmin ise changbinden zor kurtulup yongbokun yanına oturmuştu çünkü başlarda ona sert davranan adam gitmiş yerine aşırı sevecen ve meraklı biri gelmişti.Seungmin böyle şeylere alışkın değildi özellikle de komutan changbin tarafından.
"Evett şimdi beni dinleyin prens yongbok ile Kralımızı koruma operasyonu başlatıyorum.Kralımız kraliçeyi şutlayana kadar biz yongboku koruyacaz çünkü ana kraliçe bir psikopat."diye hararetli bir şekilde anlattı jeongin.Yongbok ise annesine her ne olursa olsun bağlıydı sonuçta onu doğuran kişiydi ve babası her zaman annesine saygı göstermesini söylemişti.
"Öyle demeyelim Innie biraz ağır oldu sanki."diyince yongbok seungmin resmen çıldırmış bir şekilde cevap verdi ona;
"Ya kadın seni zindana atmak için yol arıyo sürekli hala onu savunuyosun lix bak anlıyorum konduramıyosun ama bunu kendine yapma lütfen!"Tam o sırada kralın yorgun argın bahçeye girmesi ile herkes kendine çeki düzen vererek selam verdi.
Jeongin seungmini çekiştirdi minho ise selamının ardından hemen uçmuştu zaten zira kral ondan pek haz etmiyordu.
Hwangın gözleri miniğine kenetlenmişti,tüm gün soylularla toplantı yapmıştı ve şakakları stresten ağrıyordu.
Onu sakinleştirecek tek varlıksa kral odasının bahçesinde melek gibi duran beyaz hanbokla krala masum masum bakan yongboktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORBİDDEN PRİNCE~HYUNLİX
Fanfiction"Benden uzak durun kralım!" ...... "Bu yanlış" 16.yüzyıl joseon dönemi Hyunlix !fanartlar bana ait değildir!