+18
Terle kaplanan iki beden,ardı arkası kesilmeyen inlemeler ve Felixin zevk gözyaşları…
-Yongbok,ahmm benim güzel prensimm.
‘Hwaang ahhh! Lütfen artık becer beni kocacım,yeterince genişledim.’
Hwang hyunjin güzel eşinin deliğini parmaklarıyla genişletmeyi bırakıp dolgun kalçalara kafasını bastırarak emip ısırmaya başladı,felix durmadan inliyor ve balayının tadını çıkarıyordu.
Hwang miniğini kollarına alarak halihazırda onun için aralık olan dudaklardan içeriye dilini yolladı ve bebeğinin onu içine almasını bekledi.Felixin aklı yerinde değildi çünkü deliği zonkluyordu ve kasılıyordu.Kocasının omuzlarına sıkıca tutunarak yavaş yavaş içine aldı.
-Uff bebeğim dudaklarını ver bana,
Felix ondan istenileni yaparak hem zıplamaya hem de biricik kocasının öpüşlerine karşılık vermeye çalıştı.
-Yongbok,güzelim benim biliyor musun?
Hwang sorusuyla beraber felixi altına alarak beyaz bacakların beline sarılmasını bekledi ve kendini tekrar konumlayarak güzel sevgilisini sarsmaya devam etti.
‘Ahh hwangg ahh tanrım hiçbi şey bil- ahhh’
-Çok aşığım Hwang felix,deliriyorum senin için.
‘AHH hızlan aşkım lütfen’
Felixin hwangı affetmesi epeyce uzun sürmüş,hwang ise sevdiğinin onu tamamen affetmesini sabırla beklemişti.
Minik hyunjinle çok iyi anlaşmışlardı hatta öyle ki felixten daha fazla vaktini hyunjinle geçiriyordu tombul çocuk.Zamanla ikisinin ortak noktası haline gelmişti.
Hwang ise güzel bebeğinin etrafında dönüyordu,yeonjunu istemiyordu bebeğinin yanında.Güzel sevdiğine kimsenin yaklaşmasına dayanamıyordu ve bu kıskançlık krizlerinin en büyüğünde felix dudaklarıyla söndürmüştü Hwangın alevlerini.Dayanamamıştı daha fazla bu yakışıklı ve onun için çırpınan adama.
Hwang,felixe yine bir papatya tarlasında aşkını tekrar etmiş ve önünde diz çökerek hayatlarını tamamen birleştirmeyi teklif etmişti.Şimdi ise sarayda,Hwang jeonginin onlar için yaptırdığı büyük odada ve Hwangın felix için yaptığı onlarca tablonun arasında sevişiyorlardı.
Hwang bebeğinin üzerinde gidip gelirken felix karşısındaki aynadan sevdiği adamı izleyerek boşaldı.Gece daha uzundu ve ikisinin birbirlerine olan özlemlerini dindirmeleri lazımdı.
Aradan geçen 20 yılın ardından Hwang Hyunjin hala Hwang felixe deliriyordu.
Uzun sarı saçlarıyla bahçelerindeki çiçekleri sulayan güzel eşine arkadan sarıldığında arkadan gelen ses ikisini de güldürdü."Babaa babamdan uzak dur o benim"
'Kıskanç velet defoll'
Evet Hwang hyunjin ve Lee hyunjin pek anlaşamıyordu,ikisinin ortak noktası hala Hwang felixti...
Son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORBİDDEN PRİNCE~HYUNLİX
Fanfic"Benden uzak durun kralım!" ...... "Bu yanlış" 16.yüzyıl joseon dönemi Hyunlix !fanartlar bana ait değildir!