I wanna be with you...
" jimin ငါတို့ club ဒိုးရအောင် "
"......."
" ရတယ် ခုလေးတင် ငါအိပ်ချင်ယောင်ဆောင်နေတာ jungkook ပြန်သွားပြီ "
" ......"" အဲ့အုတ်တံတိုင်းက ငါ ကျော်နေကြပါ မင်းသာ အိမ်ထိလာခေါ်ပေးကွာ "
" ..... "
"ok မြန်မြန်လာ ရောက်ခါနီး ဖုန်းဆက် ငါကြိုထွက်ထားမယ်"....
" jimin မင်းကလည်း ကြာလိုက်တာ"
" မင်းအိမ်မှာ cctv ဒီလောက်များတာ မင်းဘယ်လိုထွက်လည်း "" မင်းကလည်း နံရံကပ်ပြီး လမ်းလျှောက်လာရင် ငါ့လို အကောင်သေးသေးလေးက မမြင်ရဘူး ပြီးတော့ ငါ cctv ခန်းထဲ ဝင်ပြီး အကုန်ချိန်ထားတာ"
" မင်းအဖိုးလည်း မင်းကို မနိုင်ဘူးထင်တယ် "
" ဟီး သိဘူး "
..." ဝါးးး မရောက်တာ ကြာလို့လားမသိ ခြေလှမ်းတလှမ်းတိုင်းက အရသာကိုရှိနေတာပဲ "
" ဒီနေ့ အမှောက်သောက်မယ်ကွာ "" အမှောက်သောက်လို့ ပြန်ရင်ဘယ်လိုလုပ်မလည်း jimin "
" DNA hotel မှာ အခန်းငှားအိပ်လိုက်မယ်ကွာ "
" ok "သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက် သောက်လိုက် ကလိုက်နဲ့ အတွဲညီညီကို သောင်းကျန်းနေတော့တာပဲ
" jimin မင်း ရည်းစား မထားနဲ့နော် အေ့ "
"ဘာ လို့ လည်း ကွ "
" မင်း ရည်း စား ထား ရင် ငါ တ ယောက် ထဲ ဖြစ် မှာ ပေါ့ "" အေး ပါ ကွာ လာ ထား cheers! !!!!!"
" Taehyung ငါ တို့ ပြန် သင့် ပြီ ထင် တယ် "
" အင်း "နှစ်ယောက် သား ထထွက်မလို့ အလုပ်
" အကိုလေးတို့ ကားအငှားသမားခေါ်ပေးရမလား "
" အင်း ခေါ် လိုက် "
....
DNA Hotel" နှစ် ယောက် ခန်း တခန်း "
" ဟုတ်ကဲ့ ဒီမှာသော့ပါ "
..." ဟဲ့ အဲ့တာ kim group နဲ့ park group က မဟုတ်လား "
" အင်းဟုတ်တယ် တော်တော်ဆိုးတယ် လို့ နာမည် ကြီးတယ်လေ "
" ဟုတ်လား ချောတော့ချောတယ်နော် "
" Kim Group က တယောက်ဆို နာမည်ကြီးလေ အလှနတ်ဘုရားဆိုပြီး "
" အင်း..."
....." ဥက္ကဋ္ဌ ကြီး "
" ပြော "
" သခင်လေး အခန်းထဲမှာ မရှိပါဘူး"
" ဘာ! !!! "" ညက ကောင်လေးအိပ်မှ ကျွန်တော် ပြန်သွားတာပါ"
" jungkook မင်း ယောင်းငယ်လေး အကြောင်း မသိသေးဘူးဘဲ "
" ဗျာ "
" မင်းအလစ်ကို စောင့်နေတာကွ အိပ်ချင်ယောင်ဆောင်နေတာ"
...