Odada biriniz dolaşmasıyla uyandım. Gözümü açtığımda bir tane hemşire olduğunu gördüm. Seruma bir şey enjekte ediyordu. Yüzüne baktığımda önceki hemşirelere benzemiyordu. Seruma baktığımda koyu bir renk olmuştu hemşire uyandığımı görünce hızla odadan çıktı. O hemşireyi neden tanımadığımı anladım ve hızla serumu kolumdan çıkardım. Hızla ayağa kalktım. Ani hareket ettiğim için dikişlerim patlamıştı ama umursamadım hızla odadan çıktım ve o kadının peşinden gittim bir süre sonra kadın gözden kaybolmuştu ben de kaldığım odaya geri döndüm. İçeri girdiğimde tim telaşla bir şey konuşuyordu. Beni ilk fark eden Mehmet abiydi.
" gece sen neden ayağa kalktın be bu serumun rengi neden böyle?" Diye sordu
" abi o serumun içine zehir enjekte ettiler ve enjekte eden kişiyi yakalamak için kalktım" dedim tim endişeyle bana baktı"zehir kanıma girmedi ama dikişlerim patladı." Dedim umursamazca. Benim bu umursamaz hallerime alışık olan tim bana boş boş bakmaya başlamışlardı. Artık gözüm kararmaya başladığı için duvara tutundum ve gözlerimi kapattım. Tim hızla yanıma gelirken elimi durmaları için havaya kaldırdım. Ama beni dinlemeden yanıma geldiler duvardan tutunmayı bırakıp gözlerimi açtım. Yavaşça yatağa ilerlerken daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım. En son duyduğum bağırma sesleriydi.
Yazardan
Gece bayıldıktan sonra doktor çağırdılar. Doktor hızla gece yi tekrar ameliyata aldılar ama bu sefer daha çok kan kaybettiği için kana ihtiyaçları vardı hemşireye 0 R- kan getirmesini söylediğinde o kan kan bankasında kalmadığını söyledi.( çok mantıklı bir cümle) Doktor hızla konuştu
" o kanı bulmamız lazım acele edin yoksa hastayı kaybedeceğiz" dedi hemşire hızla dışarı çıktı ve ameliyat hanenin önünde bekleyen timin yanına gitti.
" 0R- kanı olan var mı" diye sordu timde Murat ve Kaan ın kanı uyuşuyordu. İkisinde aynı anda konuştu " benim kanım uyuşuyor"
" o zaman beni takip edin acele etmemiz gerek" dedi Murat ve Kaan kanı verip timin yanına geri döndüler. Şimdi sadece beklemek kalıyordu en kötüsünde buydu ya.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA GECE(düzenleniyor)
General FictionAsker olmak için sınavlara giren Lavinia Gece Savaş sınavı kazanıp üvey ailesinin bu duruma karşı çıkması sonucu üvey ailesini hayatından siler ve 9 yıl sonra başarılı bir asker olur ve hayatı düzene girer. Peki ya bu düzen bozulur ve hayatı altüst...